Minkälainen on tuntemasi Tomi?
Kommentit (42)
Lihava atk-nörtti, asuu yksin omakotitalossa.
Toinen on aika reppana, yksinäinen, hieman mt-ongelmainen tietokonenörtti, ei tyttöystävää, vaimosta nyt puhumattakaan, lähes kaikki ystävät kaikonneet veemäisen käytöksensä vuoksi. Työtö, ylipainoinen, alkoholin suurkuluttaja. Toinen taas on energinen, pitkäkarvainen, lapsirakas, tottelevainen talonvahti. Sekarotuinen muotovalio, joka haukkuu harvoin :)
Mäkin tunnen yhden Tomin, kiusasi joskus koulussa mut tämä Tomi ei ainakaan käytä huumeita... Ainakin toivon niin ettei käyttäisi. Ihan normi tapaus muuten. Välillä hieman ärsyttävä, mut en jaksa ees välittää enää sen haukuista mut en kyllä kanna kaunaakaan enään....
Mun veli, joka on mulle äärettömän tärkeä :)
Narsisti: karismaattinen, saa ihme raivokohtauksia, roikkuja...
Aivan ihana kaveri. Kaipaan kovasti!
Hyvä nuolemaan alakertaani ja tyydyttämään minua. :)
Avarasydäminen, leppoisa, rautainen nuorisotyön ammattilainen. Ihana ihminen.
Kuoli kuusi vuotta sitten, mutta oli tosi kiva tyyppi. Kaipaan hyvää kaveria. Sydän petti yhtäkkiä, sukuvika.
Idiootti luuseri naistenhakkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä naismaku (on aviomieheni).
Sama! ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä naismaku (on aviomieheni).
Sama! ;-)
Jos teillä on kolme yhteistä lasta, yksi vaimon entisestä liitosta ja koiria...niin tämä on teille.
Tuntemani Tomi pettää.
Koulukiusaaja, joka myös minua kiusasi ala-asteella. Tästä jo vuosia aikaa, eli en tiedä millainen on nykyään. Minun silmissä on aina se kiusaaja ja tyyppi, joka käyttäyty koulussa muutenkin huonosti.
Ap yrittää selkeesti saada tietää.omasta aviomiehestään mahdollisia paljastuksia.
Tunetmani Tomi on komea, varattu ja huumorintajuinen
Laiska ja itsekäs luuseri, ei välitä lapsistaan. Pelailee koneella päivät pitkät ja hörppii kaljaa.
Onkohan mun mies 😃