Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sujuu tammikuun laihikset? Itsellä metsään meni.

Vierailija
12.01.2016 |

Mikä siinä on, että voikin olla niin vaikeaa. Töissä on helppoa, on niin kiire ettei ehdi ruokaa miettiä. Mutta nää illat kotona.. Normaaliruuan päälle söin jäätelön (no, oli cittarissa euron päivillä tarjouksessa..) ja 2 omenawieneriä (huomenna vapaa, pitäähän jotenkin juhlistaa...).

Miten sais itsekuria? Miten muilla sujuu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, minä vasta aloittelen joulukauden kilojen pudotusta. Eihän nyt ole vasta kuin tammikuun alkupuoli.

Vierailija
2/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujuu kiloja -4 tammikuun saldona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nutraajissa. Hyvin menee. En käy puntarilla, tunnustelen omaa oloa. Nyt menee jo yhdet housut paremmin kiinni kuin kuun alussa. Kivalta tuntuu ja hyvin menee!

Vierailija
4/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkii ja haukkaa ja palautumiseen sustaa ja decaa!

Vierailija
5/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ajatella laihdutusta dieettinä, koska sillon tulokset eivät ole pysyviä. Tee elämäntapamuuton pikkuhiljaa, esim. opettelet alkuun syömään tasaisin väliajoin, lisäät kasviksia reilusti, tai jätät sokerin vain yhdelle päivälle.. Maltillisesti pudottamalla ne ei tuli sitten hetkessä takaisin, niinkuin laihiksen jälkeen yleensä käy. Älä edes osta herkkuja kotiisi mihin voit sortua, vaan pidä kaapeissa terveellisiä juttuja esim. hedelmiö joita voit napostella pahimpaan makeanhimoon. Huomenna taas ruotuun! tsemppiä 

Vierailija
6/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä konsti: kun menet kauppaan, kirjoita kauppalista. Päätä ennen kauppaan menoa, että et osta sieltä herkkuja. Suunnittele ruuat etukäteen. Jos kotona ei ole herkkuja, niitä ei tule syötyä. Salli kuitenkin itsellesi herkuttelu silloin tällöin, mutta älä tee kaikista asioista tekosyytä herkuttelulle. Olen aina ollut normaalipainoinen, mutta nuorena ostin usein herkkuja. Jos tapa olisi jäänyt päälle, olisin varmasti 10-15 kg ylipainoinen. 

-

Eikä laihdutuskuurisi ole pilalle mennyt, voit jatkaa järkevämpää syömistä huomenna!

Vierailija
7/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuu ihan ok. Olen lisännyt kasvisten ja hedelmien syömistä, sekä pienentänyt annoskokoja. Olen kyllä herkkujakin syönyt, mutta sillä tyylillä että pulla puoliksi lapsen kanssa tai pieni kourallinen karkkipussista. En pysty, enkä haluakkaan, olla kokonaan ilman herkkuja. Kivana lisämausteena minulla on vielä DM, ykköstyyppi, joten verensokerit seilaa välillä alhaalla. Olo tuntuu jotenkin virkeämmältä, vaikka liikuntaa en ole vielä aloittanut, siinä onkin haasteet tuon diabeteksen vuoksi!

Vierailija
8/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuton mennyt yllättävän hyvin,pari kertaa jotain pientä syönyt klo18 jälkeen,näkkärin,omenan,mandariineja.

Vierailija
9/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuosta lannistua, ajattele sitä pitkänä prosessina. Yks herkutteluilta mitään kaada:D t. Aikoinaan 18kg pudottanut

Vierailija
10/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä ja kivoista viesteistä! Tiedostan kyllä että herkut pitäisi jättää kauppaan. Tuo valmis ostoslista -idea oli hyvä, otan sen käyttöön. Minulla onneksi hyvä tilanne siinä mielessä, että mieskin pudottaa painoa, häneltä on lähtenyt jo 20 kiloa muutamassa kuukaudessa joten hänkään ei tuo herkkuja kotiin, tai ainakin hyvin maltillisesti tuo jos tuo :) ap

Vierailija
11/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane mies hoitamaan ruokaostokset niin ei tarvitse käydä kaupassa lainkaan.

Itsellä sujuu hyvin. Ensimmäisen viikon jälkeen lähti 1.5 kiloa. Vielä 10 jäljellä ennen pääsiäistä.

Vierailija
12/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole laihis vaan syömisen järkeistäminen. En hupisyö tai ylisyö ja sokerit oon tiputtanu minimiin eli syön makeisa ehkä jo sittenkään joskus harvoin. Syö vain puolet annoksista ja aina pieneltä lauraselta. Tulen tyytyväiseksi vähästä ja puolet sitä tyydytystä on vartaloni, joka näyttää hyvältä. Syön paljon enemmän proteiinia kuin hiilareita. Hyvin menee.

Vierailija
13/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä laihduttajilla itsepetos hallussa. Sokeri korvataan sokerilla :D:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi