Miksi Lidl on mielestäsi säälittävä kauppa?
Kommentit (24)
Koska jengi käy siellä ja Lidl luulee että ne tykkää siitä, vaikka ne käy vaan hakemassa halpoja elintarvikkeita
En tiedä säälittävä mutta surkea! Kaikki muut kaupat ainakin Turun seudulla hakkaa Lidlin mennen tullen!
valikoima on surkea, tarjoukset aina loppu ja palvelutiskin puute on iso miinus, haluan ostaa kalani ilman vacumia!
Voihan vacum. Minusta oikein kelpo kauppa! Ei ollenkaan säälittävä, tuo aitoa kilpailuakin tänne duopolin maahan.
Edullista ruokaa, mutta rahat menevät Saksaan. Suomalaisten kannalta ikävä tilanne, rekrytoinneista huolimatta.
Kyllä, isänmaallinen suomalainen ostaa S&K:sta hinnasta välittämättä, niin mäkin teen, en osta b-luokan elintarvikkeita ulkomaillakaan, vielä vähemmän oudoista elintarvikepuljuista!
No eipä paljon naurattanut kun kaupasta puuttui vihanneksia, joita olisin tarvinnut. Myös kalavalikoima oli surkea!
Hyvä alkoholikauppa mutta muuten sielä haisee pahalta, on liian hiljaista kun ei mitään musiikkia kuulu ja työntekijät on ihme luuttuja.
Kyllä te saatte lidlin työntekijän nauramaan :DDDDD ai että
Omituista porukkaa työntekijöinä ja hälyttävä osuus asiakaskunnasta vaikuttaa olevan jonkinlaisia syrjäytyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko kookauppias?
XD
Olen saanut pilaantuneen pakastetuotteen. Joskus luin myös uutisista, että jotkut mereneläväpakasteet oli pilaantuneita. Lidlin tuotteet on muutenkin epäilyttäviä. Vain kotimaisia uskaltaisin sieltä ostaa ja ehkä jotain mehua.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut pilaantuneen pakastetuotteen. Joskus luin myös uutisista, että jotkut mereneläväpakasteet oli pilaantuneita. Lidlin tuotteet on muutenkin epäilyttäviä. Vain kotimaisia uskaltaisin sieltä ostaa ja ehkä jotain mehua.
Kotimaisia on mm karkkeja, lakkahillo, näkkileipiä ja leipiä, kananmunia, jauhelihaa, porkkanoita, perunoita, sipulia, salaatteja, pinaattilettuja, leikkeleitä, maitoja jne
Kotimaisia ei saa mistään mm banaanit, viinirypäleet, mango, litsi, meloni...
Hei mun on ihan pakko (ketjua lukematta, sori!) kysyä ap:lta: mikä sua Lidlissä harmittaa? Etkö saanut sieltä duunia vai saitko potkujen kera? Kun näitä aloituksia on nyt tullut kuukauden päivät (koko mun saikun ajan, kiitti vain viihteestä!) ihan urakalla. Juu ei sun ole siellä pakko käydä, ja jos naapurin Peralla on isompi Audi pihassa ja se silti käy siellä Lidlissä, niin anna käydä vain. Sun kannattais käydä myös, jotta jäis rahaa mennä jonnekin juttelemaan tuosta Lidl-ahdistuksesta.
Tää on yhtä OT, mutta kysyn kuitenkin: missä sä käyt ostoksilla, jos etelään suuntaat lomalle? Onko sielläkin k-market/alepa ihan huudeilla, vai joudutko käymään jokaisen ruokaympyrän osasen omasta putiikistaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi kamaluus... Brysseliinkään ei kannata mennä, sillä siellä oli yhdessä tarjousravintelissa vieraillut venäläisturisti saanut vatsataudin. Joten koko kaupunki on parasta julistaa ihan pannaan.
Kurkkaapa seuraavalla kerralla mistä sen lähimarketin ruoka on peräisin. Aika harva tuote tulee Suomesta, sillä jopa rukiista yli puolet on tuotu muualta suomalaisten ruisleipien leipomiseen. Metallinmakuiset suomalaiset tomaatit ja vettynyt kotimainen kurkku ovat kyllä ihan parasta talvikauden antia! Namskis!
Ihan ok ruokavalikoima mutta kaikenlaista pientä jää puuttumaan, kun krääsälaarit vie osan pinta-alasta. EN HALUA KAUPPAREISSULLA OSTAA MITÄÄN ETEISMATTOJA JA VIIME KESÄN GRILLAUSTARVIKKEITA, VIEKÄÄ NE ROJUT SIELTÄ HUUT HE LE \/ETT||N!!!!!
Eihän ole!