Video: kissat tapaavat omistajansa pitkän ajan jälkeen
Kommentit (8)
Kisut<3
Mun kissat aina istuu vierekkäin oven edessä ja oottaa että tuun kotiin :D Toinen yleensä sitten lähtee omiin puuhiin hetken tutkittuaan esim kauppakassia mutta toinen nousee mun jalkoja vasten, huutaa ja repii etutassulla paitaa/takkia niin kauan että otan hetkeksi syliin.
Jouduimme antamaan kaksi kissaamme pois uuteen kotiin, mutta nopeasti sinne onneksi sopeutuivat (pääsivät paljon useammin uloskin), mutta kun parin kuukauden jälkeen kyläilimme, eivät olleet näkevinäänkään! Sama jatkui toisellakin kerralla, vasta tiheämmin nähtyämme tulivat luoksekin, mutta se jokin erityinen suhde oli kyllä mennyttä. Mainittakoon, ettei kissojamme meillä huonosti kohdeltu, vaikken tässä nyt enempää puutukaan poisantamisen syihin.
Kissat on kyllä maailman ihanimpia olentoja. Mä haluaisin ite olla mun kissa mieluummin kuin minä. Kisuni on paljon sosiaalisempi kuin aina niin kyllästyneen oloinen koira, joka meillä oli ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo joka juoksi nuo portaat alas. Aww.
T: Mies 28
Aivan samannäköinen ja yhtä hupsu lutunen kun meidän poikakissa. Kun katsoin tätä, niin tyttäkissa tuli korvat hörössä katsomaan, tuon oranssin kisun maukuminen houkutti heti paikalle! Mitähän se sanoi?
Heh, luin otsikosta "kissat tappavat omistajansa..." :D Söpö video, ihana tuo joka juoksi portaat alas, miumiumiumiu.
Ihana tuo joka juoksi nuo portaat alas. Aww.
T: Mies 28