Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ihan hullu? (Opiskelusta)

Vierailija
12.01.2016 |

Olen valmistunut lukiosta ja pitänyt pari välivuotta, kun en ole keksinyt mitä haluan tehdä. Minua on kuitenkin aina kiehtonut terveydenhoito-ala, ja esim lääkäri ohjelmat ovat olleet suosikkeja. Ongelma on kuitenkin, etten ymmärrä matematiikkaa.

Nyt olen hakemassa alalle, joka ei liity terveystieteeseen sitten yhtään. En vain keksi tässä tilanteessa muuta. Paikoilleen en haluaisi jäädä. Kuitenkin kammottaa, kun menetän nyt ensikertalaispisteeni (jotka ovat todella korkeat)

Mitä kannattaisi tehdä? Haenko? Ala sinällään kyllä kiehtoo, mutta pelkään että alan katua etten kouluttautunut terveydenhoito-alalle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lukion jälkeen sen virheen, että menin lukemaan ainetta, joka ei ollut intohimoni. 6 vuotta myöhemmin olin valmistunut alalle, jolla en todellakaan halua työskennellä päivääkään. Nyt opiskelen ammattiin, joka minua todella kiinnostaa, ja tuskailen, miten saan elätettyä itseni, kun opintotukikuukaudet loppuvat kesken. Treenaa sitä matematiikkaa ja hae vaikka sairaan- tai ensihoitajaksi, kätilöksi, jos lääkis on mahdottomuus. Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lähtisi lukemaan terveystiedettä? Olisko riittävän lähellä haavettasi, mutta vähemmällä matematiikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla