Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua mennä vasektomiaan.

Vierailija
12.01.2016 |

Vaikka lapsilukumme on täysi ja mies kohta 40v. Miksi?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi tuntea itsensä heikoksi tuhkamunaksi jos hedelmällisyys viedään.

Miehen sterilisaatio on siinäkin mielessä intiimimpi toimenpide, että siinä käsitellään ihan kosketeltavissa olevia kudoksia, joilla on iso tunnearvo.

Vierailija
2/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on itsekäs mulkku ja on helpompaa syöttää sulle pillereitä, senkus paneksii. Älä nyt ainakaan kuvittele että se rakastaa sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, hänen lapsilukunsa ei taida vielä olla täynnä eikä hän luota siihen, että sperma toimii pakastuksen jälkeen.

Vierailija
4/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä mene kohdunpoistoon?

Vierailija
5/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorempi nainen osuu kohdalle.

Vierailija
6/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimenpidepelko on todennäköisin syy.

Vierailija
7/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v ja 1v kirjoitti:

Miehen sterilisaatio on siinäkin mielessä intiimimpi toimenpide, että siinä käsitellään ihan kosketeltavissa olevia kudoksia, joilla on iso tunnearvo.

Itselläni ei ole ainakaan tapana kosketella siemenjohtimiani, enkä kyllä osaa liittää niihin kovin isoa tunnearvoakaan.

Vierailija
8/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun piuhasi jotenkin pyhempiä ja arvokkaampia kuin miehen, jos lapsilukusi on täysi ?

Vierailija
9/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on hyvä ja jonottaa itse steriin. Minulta lääkärit kyseli että eikö mies voisi, vastasin että eihän se ole reilua ku se on minä, joka ei enempää lapsia halua ja jonka kroppa ei raskauksia kestä. Meillä toki apn kanssa melkein 20v ikäeroakin, että sekin oli Pointtina että on täysin mahdollista että eroamme muutaman vuoden kuluttua, mies tapaa uuden, ihanan naisen ja haluavat yhteisiä lapsia. Mites sitten kun paskamainen ex-vaimoke pakotti pistään piuhat kiinni?

Vierailija
10/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita sisäelimiä huvikseen poistella.

Vierailija
11/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v ja 1v kirjoitti:

Itselläni ei ole ainakaan tapana kosketella siemenjohtimiani, enkä kyllä osaa liittää niihin kovin isoa tunnearvoakaan.

Ei suoraan, mutta siemenjohtimet kulkevat kivespussin kautta ja kivespussin kautta voi siis tuntea mitä siellä on sisällä.

Jokaiselle miehelle ajatus veitsestä lähestymässä kivespussia on vastenmielinen. Sen sijaan joku kaukainen ja persoonaton elin kuten vaikka munuainen ei omaa mitään tunnearvoa, vaikka on selviytymisen kannalta tärkeämpi.

Vierailija
12/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita sisäelimiä huvikseen poistella.

Eipä niitä siemenjohtimiakaan huvikseen solmita? 

Vierailija
13/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa ruiskuttaa spermaa. Nainen naama spermassa on niin ihanan rietas näky. Miehellä kullin syhkähtely kun sperma lentää on osa orgasmin nautintoa. Pitäisikö miehen pilata nautintonsa vain koska muija ei voit ottaa kierukkaa? Ei sitä kuitenkaan tarvitse lupunikää pitää kun tosiasia on että yli 40 v nainen ei oiekastaan tarvitse enää ehkäisyä.

Vierailija
14/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy siltä mieheltä?

Vierailija
15/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun piuhasi jotenkin pyhempiä ja arvokkaampia kuin miehen, jos lapsilukusi on täysi ?

On. Haluan ehkä vielä lapsia.

Vierailija
16/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa ruiskuttaa spermaa. Nainen naama spermassa on niin ihanan rietas näky. Miehellä kullin syhkähtely kun sperma lentää on osa orgasmin nautintoa. Pitäisikö miehen pilata nautintonsa vain koska muija ei voit ottaa kierukkaa? Ei sitä kuitenkaan tarvitse lupunikää pitää kun tosiasia on että yli 40 v nainen ei oiekastaan tarvitse enää ehkäisyä.

Missä päin Suomea luullaan vielä, että vasektomia estaa ruikkimisen? :D

Vierailija
17/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä voi ihminen olla. Yllätyn joka kerta kun luen tällaista.

Vierailija
18/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, ei se sperma siitä vasektomiasta mihinkään vähene. 😁

Vierailija
19/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies meni yksityiselle vasektomiaan kolmannen lapsen jälkeen. Hänen perustelunsa olivat: a) operaatio on helpompi miehelle ja toipuminen nopeaa b) olen tehnyt osani ja ollut niin paljon rönkittävänä, koska kolme lasta c) hän ei halunnut minun joutuvan enää koskaan käyttämään hormoniehkäisyä veritulppariskien yms. vuoksi d) olimme varmoja ettemme halua neljättä lasta e) hänellä on hyvä itsetunto miehuutensa suhteen ja f) seksielämän huolettomuus ja toimenpiteen turvallisuus ja varmuus. Oli muuten paras päätös! Nyt seksielämä on vilkasta ja oikeasti huoletonta, aktiivista ja spontaania. Mutta mulla onkin mies joka rakastaa mua eikä ajattele vain omaa mukavuuttaan - ei kertaakaan ehdottanut mun sterilointia vaan piti selviönä että on hänen vuoronsa hoitaa asia. Itse etsi tietoa toimenpiteestä jne. ja yksityisellä se hoitui nopeasti. Ei ole katunut!

Vierailija
20/39 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi itse mennä sterilisaatioon, jos lapsiluku on täynnä. Miehesi voi pelätä vasektomiaa tai vaihtoehtoisesti ei ole valmis pysyvään ratkaisuun. Kyllä se on niin, että se kummalle lisälapset ovat ehdoton ei on asiasta loppupeleissä vastuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi