Uskaltaisitko mennä treffeille miehen kanssa, jolla kolme avioliittoa takana? (liitot kestäneet 4-7v)
Vai pitäisikö kiertää hyvin kaukaa? Ihan kiinnostava mies olisi, mutta myönnän olevani varuillani.
Kommentit (49)
Miehellä on vähän käynyt huono tuuri kun on rakastunut vääränlaisiin naisiin.
Jos eroaa liian monta kertaa, niin siitä voi tulla "tapa". Ei osata ajatella, että suhde voisi jatkua niiden alkuvuosien jälkeen.
Kolme avioliittoa. Joo kiitos ei. :D
Soitat vanhalle vaimolle, ja kysyt mielipidettä. Kyllähän vanhojen autojenkin kanssa saa olla tarkkana.
Antti Rinne taitaa olla kolmatta kertaa naimisissa, millainenhan puoliso sekin on. Ei ainakaan vaikuta miltään konfliktien selvittelijältä :D
Sellainen mies on kyllä niin puhkinussittu että turha elätellä suurempia toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on parempi vaihtoehto, että on sitoutunut yhteen naiseen kerrallaan kuin mies, joka avioliitossa ja lapsia ja pettänyt vaimoaan lukuisten eri naisten kanssa. Jos suhteet lopetetaan jostain syystä toimimattomina, en näe ongelmaa alkaa uuteen suhteeseen. Ikävänä pidän sitä, että ollaan näennäissuhteessa ja liihotellaan ympäriinsä kantamatta vastuuta.
Olen samaa mieltä. On myös miehiä, joilla takana 30 v. avioliittoa yhden naisen kanssa ja siinä sivussa lukuisia pettämisjuttuja. Osoittaa rohkeutta lähteä toimimattomasta liitosta. Tietysti taustalla voi olla myös jaksamattomuutta parisuhteessa, haluttomuutta yrittää, vaihtelunhalua jne. Mutta pitäisi tietää, millaisten naisten kanssa hän on ollut liitossa. Monestihan ihminen hakeutuu kerta toisensa jälkeen sellaisen ihmisen seuraan, joka ei ole sopiva.
Jotain vikaa siinä miehessä on mutta ei se sulle totuutta kerro. Muista se että ihminen voi vaikuttaa mukavalta vaikka olisi se toinenkin puoli.
Monesti se huonompi puoli ei tule esille heti vaan vaatii aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain vikaa siinä miehessä on mutta ei se sulle totuutta kerro. Muista se että ihminen voi vaikuttaa mukavalta vaikka olisi se toinenkin puoli.
Monesti se huonompi puoli ei tule esille heti vaan vaatii aikaa.
En käyttäisi aikaa tuollaiseen. Jo yksi epäonnistunut avioliitto murentaa jossain määrin loppuiäksi ja jos niitä alkaa olla noinkin monta, on kyse joko liian suurista odotuksista, ihmisrauniosta tai jopa psykopaatista.
Arvostan ihmisiä, joilla avioliitto kestää vuodesta toiseen, jopa kymmeniä vuosia. Vanhempani ovat yksi sellainen pari. Omat huolensa heilläkin on ollut, mutta ovat selvinneet niistä yhdessä. Jos monta liittoa menee pieleen, täytyy olla jotain vakavaa taustalla. Vääjäämättä ajattelisin tuollaisen miehen kanssa, milloin vaihdun seuraavaan.
Ehei. Olen mieluummin single kuin lähtisin tuollaiseen seikkailuun. Inhottaisi ajatella miehen toistavan samoja asioita minun kuin monen aiemman kanssa, olipa kyse lattian pesusta tai esileikeistä.
Tottakai menisin tapaamaan, eihän siinä mitään häviä. Tykkään muutenkin ihmisistä ja en aseta heitä mihinkään lokeroihin vaikka ammatin, aseman, omaisuuden, iän, avioliittojen, ystävien tms. mukaan. Muodostan ihmisistä ihan ikiomat ajatukseni. Ehkä sen takia minulla on ollut aina hyvin helppo löytää ystäviä ja pitkäikäisiä ihmissuhteita. Suosittelen tällaista myös ap:lle ja hänen kanssaan samoin ajatteleville. Heidän epävarmuutensa saattaa joskus olla este upeiden ihmisten löytymiselle elämään. N41
Mun tarina: exä mieheni oli ollut naimisissa kolme kertaa ennen minua. Uskoin selityksiin, olivat tosi järkeviä : yksi ihan tosi nuorena ensirakkauden kanssa , toisella mielenterveysongelma ja kolmas ei odottelusta huolimatta halunnut lapsia jolloin mies lähti kun hän halusi elämältä muuta. Avioliittojen kestot 2-9 vuotta, 2 avioliitto pisin jossa odotteli sitä lapsenteko päätöstä jota ei sitten tullut.
Ajattelin että onpa surullista, noin huono tuuri ollut noin hyvällä miehellä...
No mentiin naimisiin, saatiin 2 lasta. Nuorimman ollessa 10 kk ikäinen mies salamarakstui itseään puolet nuorempaan naiseen ja lähti . Me oltiin yhdessä 9 vuotta joista 7 naimisissa.
Hän on nyt naimisissa viidettä kertaa, mittarissa nyt 2 vuotta tätä liittoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on parempi vaihtoehto, että on sitoutunut yhteen naiseen kerrallaan kuin mies, joka avioliitossa ja lapsia ja pettänyt vaimoaan lukuisten eri naisten kanssa. Jos suhteet lopetetaan jostain syystä toimimattomina, en näe ongelmaa alkaa uuteen suhteeseen. Ikävänä pidän sitä, että ollaan näennäissuhteessa ja liihotellaan ympäriinsä kantamatta vastuuta.
Olen samaa mieltä. On myös miehiä, joilla takana 30 v. avioliittoa yhden naisen kanssa ja siinä sivussa lukuisia pettämisjuttuja. Osoittaa rohkeutta lähteä toimimattomasta liitosta. Tietysti taustalla voi olla myös jaksamattomuutta parisuhteessa, haluttomuutta yrittää, vaihtelunhalua jne. Mutta pitäisi tietää, millaisten naisten kanssa hän on ollut liitossa. Monestihan ihminen hakeutuu kerta toisensa jälkeen sellaisen ihmisen seuraan, joka ei ole sopiva.
Mä taas arvostan vanhanaikaista pettämistä, lapsilla säilyy kuitenkin siinä koti ja perhe. Lasteni isä taas elää tunteella ja häipyi pari kuukautta tuntemansa naisen kanssa kun lapset olivat 1 ja 3. Minä olisin kyllä kestänyt suhteen ja elänyt omaa elämääni , kamalinta erossa oli pienten lasten ikävä isiä .
Ja tiedän useita jo eläkeikäisenä pariskuntia joiden suhteeseen tiedän mahtuneet pettämistä aikoinaan. Silti ovat pysyneet yhdessä, yhdessä seuraavat lastenlasten kasvua ja menneitä ei tunnuta ainakaan kovin aktiivisesti muisteltavan.
En uskaltaisi. Aika hepposesti tuntuu menevän naimisiin. Onko tää tällänen "en osaa olla yksin"-ihminen?
Olennainen kysymykseni olisi, että miksi hänelle on tärkeää mennä naimisiin. Uskonto? Jonkinlainen näyttämisen halu? Epävarmuus ja huono itsetunto ja kuvitelma, että avioliitto korjaa ne?
Olen itse ollut yli kolmessa pitkässä suhteessa mutta vain kerran naimisissa. Pitkät suhteet sinänsä eivät siis olisi ongelma, mutta haluaisin tietää miksi pitää mennä naimisiin.
Arvostan pitkiä ihmissuhteita, se on sitoutumista toiseen. Ihmettelen , miksi mennä avioliittoon, kun voi tosiaankin seurustella tai olla avoimessa suhteessa. Etenkin jos avioliitot muodostuu nopeasti, niin jotain sitoutumispakkoako se on vai mitä. Samalla linjalla edellisen kirjoittajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan naimisiin menis.
Treffeille voisin mennä ja tavata uudelleenkin ,jois kiinnostaa. Naimisiin tai edes avoliittoon en. En kyllä kenenkään muunkaan kanssa. Yksi avioliitto ollut.
Miksei treffeille, mutta en sitoutuisi. Yksi ero vielä menettelee, mutta että kolme ... No way!
Joku syy eroihin on. Olisko alkoholi tai joku muu riippuvuussuhde?