Kertokaa mikä siinä homoudessa ja lesboudessa on niin hienoa?
Kommentit (43)
Onko se sun mielestä hienoa? Mun mielestä ihan tavallinen asia. Rakastuminen on toki aina hienoa.
Minäpä kerron, mitä se on. Mies harrastaa seksiä toisen miehen kanssa (usein anaaliseksiä) ja nainen naisen kanssa (suuseksiä, sormetusta, apuvälineitä). "Olla homo" ei ole mikään imagopaketti, vaikka monet niin taitavat luulla. Homous ei tee sinusta automaattisesti tyylitietoista, sisustustaitoista tai parempaa ihmistä.
Vähän sama kuin laktoosi-intoleranssi. Se on niin hienoa ja tärkeää ottaa puheeksi ruokapöydässä, vaikka oikeasti kyseessä on hyvin yksinkertainen ja primitiivinen asia. Pierettää ja tulee löysää kakkaa.
Olen hetero, eikä minua kiinnosta, mitä muut puuhaavat makuuhuoneessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siinä on hienoa, että vihdoinkin alkaa kirkkokin tajuta luonnollisia asioita.
Mikä siinä on luonnollista. En tajua.
Ei hätää, ei sinun tarvitsekkaan tajuta.
Ei, olen eri mieltä. Kyllä se olisi kysyjän hyvä tajuta. Yhtä luonnollista kuin sinulle se, mistä sinä pidät ja keneen ihastut ja rakastut.
Entä miten lisääntyminen?
Mikä siinä heteroudessa on niin hienoa, että sitä pitää toitottaa joka paikassa, jopa kirkon toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siinä on hienoa, että vihdoinkin alkaa kirkkokin tajuta luonnollisia asioita.
Ei, olen eri mieltä. Kyllä se olisi kysyjän hyvä tajuta. Yhtä luonnollista kuin sinulle se, mistä sinä pidät ja keneen ihastut ja rakastut.
Siinäpä onkin asian pointti. Miten selität toiselle tunteesi? Ei kukaan minulle 12 vuotiaana ollut kertonut että pikkutuhmat kuvat saisivat tuntemaan jännältä. Jos joku ei halua ymmärtää miksi homo tuntee sitten vetoa samaa sukupuolta olevaan niin sen kertominen on yhtäkuin hakata päätä seinään. On kummallista miten näitä asioita pyöritellään vieläkin vaikka seksuaalisuus vapautui kuitenkin pääasiassa sukupolvi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ei ole hienoa ja hehkutuksen arvoista?
Epänormaalia, sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lisääntyminen onnistuu joiltakin pareilta ja kaikilta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Tarviiko kaikkien lisääntyäkkään, eiköhän täällä oo tarpeeksi porukkaa jo muutenkin ja lisää tulee kokoajan.
Kyllä homot ja lesbotkin voivat biologisia lapsia saada, ei vaan keskenään. Jotkut heterotkaan eivät voi lapsia saada, joko ollenkaan tai jonkun tietyn ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron, mitä se on. Mies harrastaa seksiä toisen miehen kanssa (usein anaaliseksiä) ja nainen naisen kanssa (suuseksiä, sormetusta, apuvälineitä). "Olla homo" ei ole mikään imagopaketti, vaikka monet niin taitavat luulla. Homous ei tee sinusta automaattisesti tyylitietoista, sisustustaitoista tai parempaa ihmistä.
Vähän sama kuin laktoosi-intoleranssi. Se on niin hienoa ja tärkeää ottaa puheeksi ruokapöydässä, vaikka oikeasti kyseessä on hyvin yksinkertainen ja primitiivinen asia. Pierettää ja tulee löysää kakkaa.
Siis pelkkää tuotako se on? Luulin, että asiaan liittyy esim. yhteinen koti, yhteinen elämä, kaupassa käyminen, riitely tarvittaessa, rakkaus, kahden suvun tapojen yhteensovittaminen, lomat jne.
Mä en ole ikinä käsittänyt ajatusta siitä että homot jotenkin toitottaisivat homoudestaan. Itselläni ainakin on useita homotuttavia jotka esim. töissä ja sukulaisilleen ovat ihan hiiskumatta homoudestaan. Ei kuulosta toitottamiselta... Mutta kyllä he silti ajavat oikeuttaan mennä naimisiin rakastamiensa ihmisten kanssa ja jos se nähdään toitottamisena niin vika on kyllä jossain muualla kuin heissä.
Olemalla avoimesti homoseksuaali ei vielä "hehkuta" asiaa tai väitä sitä mitenkään hienoksi. Kunhan on julkisesti sitä mitä on.
Vrt. kannattamalla suomalaista lätkäjoukkuetta ei Suomessa syntynyt tummaihoinen henkilö lähtökohtaisesti tee mitään statementtia omasta erikoisuudestaan. Kunhan kannattaa.
Pointtina on se, että edustamalla jotakin marginaalia ryhmää ei vielä _korosta_ ja _hehkuta_ sitä marginaalia. Varsinkin kun molemmissa esimerkeissä edustetaan myös ihan isoja valtavirtaryhmiä, kuten nainen, mies, ihminen tai suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pelkkää tuotako se on? Luulin, että asiaan liittyy esim. yhteinen koti, yhteinen elämä, kaupassa käyminen, riitely tarvittaessa, rakkaus, kahden suvun tapojen yhteensovittaminen, lomat jne.
Mainitsemasi asiat liittyvät yleisesti parisuhteeseen, eivät homouteen. Minä kerroin, miten homous eroaa heretoudesta. Vai voitko väittää, että eroja on enemmän kuin nuo mainitsemani? Jos on, ne mitä luultavimmin ovat vain omia mielipiteitäsi, tasoa "homojen elämä ja parisuhde ovat parempia" jne.
Kun minulle tulee väkisin mieleen, että heidän kehityksessä on mennyt joku pieleen.
Toki sairaanakin voi elää ihmisarvoisen elämän ja mielestäni heitä ei saa syrjiä. Avioliittoon he eivät kuitenkaan kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Kun minulle tulee väkisin mieleen, että heidän kehityksessä on mennyt joku pieleen.
Toki sairaanakin voi elää ihmisarvoisen elämän ja mielestäni heitä ei saa syrjiä. Avioliittoon he eivät kuitenkaan kuulu.
Kun ei ole mennyt mitään pieleen. Enkä mainitse mitään Sinun kehityksestäsi. Sekin on varmaan ihan ok.
Juuri oli tuossa iltasanomien uimahalleissa ahdistelusta kertoneen artikkelin kommenteissa kertomuksia, kuinka pedarimiehet tuijottelevat pikkupoikia esim Helsingin uimastadionin pukuhuoneissa, aikuisia miehiäkin tuijottelevat, esittelevät saunassa paikkojaan muille, ovat puhuneet asiattomia muille miehille jne. Yrjönkadun uimahalli on oikein homohalli. Ja jo aiemmin olen sanonut siitä kun lesbot paljastelevat rintojaan pride kulkuieissa keskellä Helsinkiä, lapsia on sekä kulkueessa että yleisössä ollut ja voivat keskustassa olla sattumalta liikkeellä eivätkä tiedä että tämmöinen kulkue tulee vastaan. Itse en aikuisenakaan halua tuollaista nähdä. No tämän nykyaikaa, lasku tulee sitten aikanaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsemasi asiat liittyvät yleisesti parisuhteeseen, eivät homouteen. Minä kerroin, miten homous eroaa heretoudesta. Vai voitko väittää, että eroja on enemmän kuin nuo mainitsemani? Jos on, ne mitä luultavimmin ovat vain omia mielipiteitäsi, tasoa "homojen elämä ja parisuhde ovat parempia" jne.
Sinun mainitsemasi asiat taas liittyvät yleisesti myös heterosuhteisiin, eivät mitenkään vain homo- ja lesbosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mainitsemasi asiat taas liittyvät yleisesti myös heterosuhteisiin, eivät mitenkään vain homo- ja lesbosuhteisiin.
Kyllä, myös heterot voivat käyttää apuvälineitä ja harrastaa oraali- tai anaaliseksiä. Kyllä, heteropariskunnatkin voivat olla "bi-curious" ja hankkia kokeeksi toisen miehen tai toisen naisen kolmanneksi pyöräksi. Mutta halusitkohan nyt tahallasi ymmärtää väärin?
Mielenkiinnolla lukisin, mitä muita jänniä ominaisuuksia homouden mukana tulee, kuin seksi ja rakkaus samaan sukupuoleen? Alapeukuttajat on hyvät ja kertoo.
Siinä on kivaa se sama kuin sinun heteroudessa. Mieti sitä!
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli tuossa iltasanomien uimahalleissa ahdistelusta kertoneen artikkelin kommenteissa kertomuksia, kuinka pedarimiehet tuijottelevat pikkupoikia esim Helsingin uimastadionin pukuhuoneissa, aikuisia miehiäkin tuijottelevat, esittelevät saunassa paikkojaan muille, ovat puhuneet asiattomia muille miehille jne. Yrjönkadun uimahalli on oikein homohalli. Ja jo aiemmin olen sanonut siitä kun lesbot paljastelevat rintojaan pride kulkuieissa keskellä Helsinkiä, lapsia on sekä kulkueessa että yleisössä ollut ja voivat keskustassa olla sattumalta liikkeellä eivätkä tiedä että tämmöinen kulkue tulee vastaan. Itse en aikuisenakaan halua tuollaista nähdä. No tämän nykyaikaa, lasku tulee sitten aikanaan...
Miten pedofilia liittyy homouteen? Ei mitenkään.
Montako kertaa olet käynyt Yrjönkadun hallissa ja montako kertaa homoseksuaalisuus on näkynyt siellä? Minä olen käynyt siellä usein ja ihan on samanlaista menoa kuin muuallakin.
ja että ihan tissejä olet nähnyt ja pahaa tekee. Siihen ei enää sanat riitä.
Mikä siinä EI ole luonnollista ja onko luonnollisuudella enää edes väliä täällä tehotuotannon, tietokoneiden ja lääkkeiden yms keskellä?
Homoseksuaalisuutta on ollut aina ja tulee aina olemaan, ihmisten lisäksi sitä tavataan vaikka kuinka monella eläinlajilla.