Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä vaiheessa ootte pyytäny kummiksi?

14.02.2006 |

Ajattelin yhdeltä ystävältä kysästä näin ystävänpäivän kunniaksi että tuleeko kummiksi, vaikka raskaus onki vasta toisen kolmanneksen alussa....onko liian aikasta? edellisellä kerralla pyysin jo heti alussa, ja ne joista tuli, tukivat minua koko raskauden ajan ja ovat nyt tiiviisti pojan elämässä mukana, vaikka kauempana asuvatkin....yhden jouduin tuolloin karsimaan, kun ei kysynyt edes vointiani raskauden aikana tai tietoa lapsen kehityksestä, siihen päätökseen olen tyytyväinen, koska eipä pitänyt yhteyttä lapsen syntymästä ristiäisiin olevana aikana eikä sen jälkeenkään....mut miten on.....onko ok aika???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi tullut mieleenkään raskausaikana.

Vierailija
2/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi....eikö kummillakin olisi oikeus osallistua lapsen odotusaikaan??? siis näin minä asian ajattelin viimeksikkin, mutta nyt rupes mietityttään....hmm....mut nostan vielä, jos tulis erilaisia mielipiteitä....en viitti ihan yhden perusteella päättää....tai eihän kukaan sitä päätöstä minun puolesta voi tehdä, tää nyt vain auttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä tosin kukaan kummi nyt olisi odotusaikaan osallistunut muutenkaan, meillä sitä pudetään ihan normaalina olotilana, kun aina joku ystävistä on raskaana, ja muutenkin kaikilla on työt ja omat perheet, joten valitettavasti ei ehdittäisi muutenkaan, vaikka haluaisikin.

Vierailija
4/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä ajalla? ja miksi?

Eikös tyylejä ole niin monelaisia, joten pyydä kummiksi silloin kun itse haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi