Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan käytetty kondomia ehkäisynä jo 7v.

Vierailija
12.01.2016 |

Mulle ei hormonaaliset ehkäisyt sovi enkä halua mennä teettämään sterilointia eikä mies halua vasektomiaan. Näillä mennään ja tuskin enää kovin montaa vuotta tarvitsee ehkäistä kun ikä tulee vastaan. Muita joilla vuosia ollut kondomi ehkäisymenetelmänä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kondomi ollut käytössä kuusi vuotta. Toiminut meillä oikein hyvin joten kunhan tämä vauva syntyy niin todennäköisesti jatketaan samalla ehkäisyllä.

Vierailija
2/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa uusi, luopukaa käytetystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein panette ja miten mies suostuu panemaan vain kumilla? Mun mies vetäisi ennemmin omaan käteensä kuin panisi pelkästään kumilla.

Vierailija
4/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein panette ja miten mies suostuu panemaan vain kumilla? Mun mies vetäisi ennemmin omaan käteensä kuin panisi pelkästään kumilla.

n 2-3 kertaa viikossa. Hyvin on mies suostunut kumia käyttämään.

Vierailija
5/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa on seksiä. Eipä ole mies nikotellut käytöstä tai valitellut että vie tuntoa, päinvastoin. 

-ykkönen-

Vierailija
6/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöjä miehiä. Kyllä se tuntoa vie todella paljon.

Vierailija
7/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ovatko miehet muutenkin tossunalla?

Vierailija
8/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin, ennen lapsia vajaa 10vuotta ja nyt lasten jälkeen eka vuosi meneilään. Näillä mennään. Ei ole vaikuttanut tiheyteen tai laatuun.

Vierailija
9/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ovatko miehet muutenkin tossunalla?

Ei ainakaan meillä. Sanoisin että tosinpäin.t.aloittaja

Vierailija
10/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti anaaliseksi on kuvioissa, että mies pääsee välillä laittamaan paljaalla. Voi kai paljaalla edes kerran kuukaudessa muutenkin, heti kuukautisten jälkeen?

Vierailija
11/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy miestä, joka parisuhteessakin joutuu kortsua nussimaan.

Vierailija
12/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se puristus tuntuu vaikka villasukan läpi, ei mitään vaikeuksia ole meillä aiheuttanut pintatunnon pienen pieni väheneminen.

Vierailija
13/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo, oli varmaan jotain 10 vuotta. Hormoniehkäisy ei minulle sovi. Nyt lapset tehty, samoin sterilisaatio, joten se siitä. Inhosin kondomiehkäisyä.

Vierailija
14/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti anaaliseksi on kuvioissa, että mies pääsee välillä laittamaan paljaalla. Voi kai paljaalla edes kerran kuukaudessa muutenkin, heti kuukautisten jälkeen?

Mies ei halua anaaliseksiä, mulle kyllä sopisi. Mies ei halua panna paljaalla edes kerran kuukaudessa.t.aloittaja

Vierailija
15/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy miestä, joka parisuhteessakin joutuu kortsua nussimaan.

Mies voi mennä vapaasti vasektomiaan.

Vierailija
16/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yhdessä kohta 8 vuotta, jossa ainoa "täsmätauko" kumin käyttöön ollut lapsen alkuun saattaminen (heti ensimmäisen kuukauden aikana nappasi, eli ruuti oli kuivaa ;) ) Minulla hormonaalinen ehköisy teki olon vain todella ahdistuneeksi ja halut katosivat aivan täysin. Mies ei todellakaan ole kumista todellakaan valittanut.

Vierailija
17/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietysti miehestä, mutta kyllähän se vähentää seksin määrää. Tai siis ainakin itselläni vähensi innokkuutta seksiin.

Vierailija
18/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös kortsut käytössä useita vuosia. Poden aina raskaudenpelkoa ja tarkistan, ettei mistään vuoda. Sterilisaatio on harkinnassa.

Vierailija
19/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olen pannut kondomilla jonkun 15v tähän asti. En ole kertaakaan ilman ollut, paitsi suuhun.

Vakituisten kanssa sama homma. Kuten nyt naimisissakin, turhaa vaimolle on epämielyttäviä hormonitoimintoja muuttavia lääkkeitä antaa kun näinkin onnistuu. Sit kun lasta halutaan jätän kumit. Mies 31v

Vierailija
20/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja olen pannut kondomilla jonkun 15v tähän asti. En ole kertaakaan ilman ollut, paitsi suuhun.

Vakituisten kanssa sama homma. Kuten nyt naimisissakin, turhaa vaimolle on epämielyttäviä hormonitoimintoja muuttavia lääkkeitä antaa kun näinkin onnistuu. Sit kun lasta halutaan jätän kumit. Mies 31v

Mikset painosta vaimoa ottamaan kuparikierukkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi