Ollaan käytetty kondomia ehkäisynä jo 7v.
Mulle ei hormonaaliset ehkäisyt sovi enkä halua mennä teettämään sterilointia eikä mies halua vasektomiaan. Näillä mennään ja tuskin enää kovin montaa vuotta tarvitsee ehkäistä kun ikä tulee vastaan. Muita joilla vuosia ollut kondomi ehkäisymenetelmänä?
Kommentit (34)
Ostakaa uusi, luopukaa käytetystä!
Kuinka usein panette ja miten mies suostuu panemaan vain kumilla? Mun mies vetäisi ennemmin omaan käteensä kuin panisi pelkästään kumilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein panette ja miten mies suostuu panemaan vain kumilla? Mun mies vetäisi ennemmin omaan käteensä kuin panisi pelkästään kumilla.
n 2-3 kertaa viikossa. Hyvin on mies suostunut kumia käyttämään.
Pari kertaa viikossa on seksiä. Eipä ole mies nikotellut käytöstä tai valitellut että vie tuntoa, päinvastoin.
-ykkönen-
Nössöjä miehiä. Kyllä se tuntoa vie todella paljon.
Jep, ovatko miehet muutenkin tossunalla?
Mekin, ennen lapsia vajaa 10vuotta ja nyt lasten jälkeen eka vuosi meneilään. Näillä mennään. Ei ole vaikuttanut tiheyteen tai laatuun.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ovatko miehet muutenkin tossunalla?
Ei ainakaan meillä. Sanoisin että tosinpäin.t.aloittaja
Toivottavasti anaaliseksi on kuvioissa, että mies pääsee välillä laittamaan paljaalla. Voi kai paljaalla edes kerran kuukaudessa muutenkin, heti kuukautisten jälkeen?
Sääliksi käy miestä, joka parisuhteessakin joutuu kortsua nussimaan.
Kyllähän se puristus tuntuu vaikka villasukan läpi, ei mitään vaikeuksia ole meillä aiheuttanut pintatunnon pienen pieni väheneminen.
Kyllä joo, oli varmaan jotain 10 vuotta. Hormoniehkäisy ei minulle sovi. Nyt lapset tehty, samoin sterilisaatio, joten se siitä. Inhosin kondomiehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti anaaliseksi on kuvioissa, että mies pääsee välillä laittamaan paljaalla. Voi kai paljaalla edes kerran kuukaudessa muutenkin, heti kuukautisten jälkeen?
Mies ei halua anaaliseksiä, mulle kyllä sopisi. Mies ei halua panna paljaalla edes kerran kuukaudessa.t.aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy miestä, joka parisuhteessakin joutuu kortsua nussimaan.
Mies voi mennä vapaasti vasektomiaan.
Me yhdessä kohta 8 vuotta, jossa ainoa "täsmätauko" kumin käyttöön ollut lapsen alkuun saattaminen (heti ensimmäisen kuukauden aikana nappasi, eli ruuti oli kuivaa ;) ) Minulla hormonaalinen ehköisy teki olon vain todella ahdistuneeksi ja halut katosivat aivan täysin. Mies ei todellakaan ole kumista todellakaan valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti miehestä, mutta kyllähän se vähentää seksin määrää. Tai siis ainakin itselläni vähensi innokkuutta seksiin.
Meillä myös kortsut käytössä useita vuosia. Poden aina raskaudenpelkoa ja tarkistan, ettei mistään vuoda. Sterilisaatio on harkinnassa.
Olen mies ja olen pannut kondomilla jonkun 15v tähän asti. En ole kertaakaan ilman ollut, paitsi suuhun.
Vakituisten kanssa sama homma. Kuten nyt naimisissakin, turhaa vaimolle on epämielyttäviä hormonitoimintoja muuttavia lääkkeitä antaa kun näinkin onnistuu. Sit kun lasta halutaan jätän kumit. Mies 31v
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja olen pannut kondomilla jonkun 15v tähän asti. En ole kertaakaan ilman ollut, paitsi suuhun.
Vakituisten kanssa sama homma. Kuten nyt naimisissakin, turhaa vaimolle on epämielyttäviä hormonitoimintoja muuttavia lääkkeitä antaa kun näinkin onnistuu. Sit kun lasta halutaan jätän kumit. Mies 31v
Mikset painosta vaimoa ottamaan kuparikierukkaa?
Meillä kondomi ollut käytössä kuusi vuotta. Toiminut meillä oikein hyvin joten kunhan tämä vauva syntyy niin todennäköisesti jatketaan samalla ehkäisyllä.