Lähes 40 v. ja poikuus tallella - millainen nainen auttaa?
Millainen on se nainen, joka menee sänkyyn kokemattoman lähes nelikymppisen miespuolisen ystävänsä kanssa, jotta tämä pääsisi eroon poikuudestaan? Miksi nainen tekee näin? Voiko tällaisen ystävän palveluksen oikeasti tehdä? Entä kuinka moni nainen olisi tällaiseen valmis?
Kommentit (40)
Maksullinen tai baarista isketty nainen. Ystävä todennäköisesti olisi vihoviimeinen vaihtoehto, koska ajatus ystävän kanssa naimisesta olisi kuin veljeään ajattelisi.
Eiköhän joku sinkkunainen, joka on hyvä ystäväsi auta sinua. Olen tällä palstalla törmännyt naisiin jotka ovat 30-40 vuotiaita neitsyitä. Tuollaisen kun löydät itsellesi, niin molemmat hyötyy ja se on molemmille yhtä uusi tilanne.
Kavereiden kanssa ei mennä sänkyyn. Maksullinen auttaa, jollet uskalla mennä baariin juttelemaan naisille.
Ohhoh. Jos kuvaamasi kaltaiseen tilanteeseen jotain pitäisi kommentoida, niin nainen tekee sen SÄÄLISTÄ.
Jos nelikymppisenä on neitsyt, niin onko sitä sen suurempaa tarvetta edes kokeilla naista. Ei millään pahalla, mutta jos ei ole siihen mennessä käynyt treffeillä ja antanut asioiden edetä, niin ehkä oikeasti on sen luontoinen ihminen, joka viihtyy yksin.
Naisen kokeileminen olisi vaan kuriositeetti elämässä. Toisaalta maksullisella sen voisi käydä kokemassa ja sitten tietää onko se tavoittelemisen arvoinen juttu. Naisella nyt on ihmisenä muutakin ulottuvuuksia kuin pelkkä sisäinen kolo.
OIen aloittaja ja kyseessä siis EN ole minä. Siksi kysynkin, millainen nainen noin voi tehdä. Ei ole maksullinen, eikä mikään baaripano, vaan tämän miehen ystävä.
Millainen nainen antaa ystävälleen, jotta tämä pääsisi poikuudestaan eroon?
Ei ainakaan pelkkä ystävä, vaan siinä täytyisi olla kemiaakin mukana. Maksullinen nainen pilaa miehen monen naisen mielestä, joten ei kannata, jos tahtoo saada rakennettua toimivan parisuhteen normaaliin naisen kanssa. Neitsyt tai melkein neitsyt nainen tai kovia kokenut ja siitä viisastunut yh voisi sopia? Yh:n mukana tulevat lapset täytyy hyväksyä ihan sydämessään asti, jos suhteeseen aiot.
Vierailija kirjoitti:
OIen aloittaja ja kyseessä siis EN ole minä. Siksi kysynkin, millainen nainen noin voi tehdä. Ei ole maksullinen, eikä mikään baaripano, vaan tämän miehen ystävä.
Hyvä ystävä?
En ymmärrä. Miksi pitäisi päästä eroon poikuudesta?
T-Ikineitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystävä?
Voiko ystävyydellä olla oikeasti tällaisiakin ulottuvuuksia?
En kyllä menisi ystävän kanssa sänkyyn. Jonkun baarituttavuuden kanssa saattaisin mennäkin ihan uteliaisuudesta. Siis jos tietäisin, että mies on neitsyt ja mies muuten miellyttäisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystävä?
Voiko ystävyydellä olla oikeasti tällaisiakin ulottuvuuksia?
Miksi ei?
Suosittelen maksullista naista. Hän ei irvaile, jos homma sattuu menemään ns. reisille, eikä myöskään kylillä huutele kokemattomuuttasi.
Menin vuosia sitten tekemään sen virheen, että menin säälistä sänkyyn ihan mukavan tuttavan kanssa. Jokin nuoruuden mielenhäiriö oli kyseessä, koska olin ihan selvin päin. Miesparka käsitti asian niin, että vaikkei kysymys selvästi ollutkaan seurustelusta, kuten hän oli ensin ajatellut, seksisuhde ainakin oli saatu aikaan. Lopulta tuttavuus oli sanottava irti, kun mies oli aina samaan paikkaan osuessamme joko kinuamassa lisää tai tuijottelemassa nurkassa loukkaantuneesti. Ei ikinä enää.
Rahalla saa seksiseuraa, joka ei vähästä hätkähdä. Ja rahasta saa käydä toisenkin kerran.
Naiset ottaa seksin liian vakavasti. Itse voisin auttaa neitsyyden poistossa kaikkia naisia, jotka pystyvät kävelemään portaat pysähtymättä ylimmän kerroksen asuntooni.
Ikisinkkumies
Joku, joka on itsekin vähän reppana. Ehkä lievästi kehitysvammainen tai ainakin helposti manipuloitavissa. Todennäköisesti edellyttäisi, että nainen on ihastunut kyseiseen mieheen salaa tai julkisesti.
Älä ainakaan ystävää pyydä. Siinä menee ystävyys pilalle. Oma ystäväni silloin 28 v. pyysi tallaista palvelusta, mutta en mä nyt pystynyt siihen. Ikämme oltu kavereita, enkä tuntenut mitään tätä mun kaveria kohtaan, siis muuta kuin ystävyyttä. Ollaan kavereita vieläkin, mutta ei enää niin luontevasti, kun muistuu mieleen tuo episodi. Terv. Nainen
Onko ko. mies edes halukas kokeilemaan sekisä, vai onko tämä sinun omaa spekulointiasi, AP? Jos itse harkitset tekeväsi tällaisen "palveluksen" jollekin ystävällesi, niin aihetta pitäisi ainakin lähestyä TODELLA hienovaraisesti. Voihan olla, että kokematon mies menee ihan paniikkiin, kun hänen kaverinaan pitämänsä nainen alkaakin yhtäkkiä "vonkaamaan panoa" - tälläinenkin tulkinta on siis miehen näkökulmasta mahdollinen.
Miehellä oli kova tarve päästä poikuudesta eroon. On kiinnostunut naisista, mutta ei ole koskaan seurustellut. Siksi tässä nyt kysellään, millainen tuo nainen on, joka tällaisessa asiassa ystäväänsä auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli kova tarve päästä poikuudesta eroon. On kiinnostunut naisista, mutta ei ole koskaan seurustellut. Siksi tässä nyt kysellään, millainen tuo nainen on, joka tällaisessa asiassa ystäväänsä auttaa.
Tuon miehen kannattaisi kokeilla Iskuria, sieltä voisi löytyä nainen jolla on fetissejä kokemattomiin miehiin tai saman ikäinen neitsyt nainen.
Maksullinen?