Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoimet kaula-aukot on niin OUT, viimeinkin!

tyyliävaiei
12.01.2016 |

Katsokaa vaikka näitä kuvia. Longorialla, Lopezilla ja Lawrencella on jo hallussa tuleva trendi, muut napaan asti paita avoimena vouhkaajat näyttää ihan naurettavilta! Eikä tämä ole mikään konservatiivin tissit piiloon-mielipide, vaan toteamus että yli kymmenen vuotta jatkunut ryntäiden esittely on viimeinkin OUT :) Nyt voi naiset taas osoittaa kauneuttaan muillakin tavoilla, kuin sillä kuka onnistuu näyttämään eniten tissejä näyttämättä tissejä. Vaikka ei minua kyllä ole haitannut niitä tissejä katsellakaan, mutta jännä miten tyylit ja aika muuttuu niin, että yhtäkkiä joku tyyli alkaakin näyttää ihan naurettavalta.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1452477551113.html

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, ne eivät ole koskaan out. Terveisin mies.

Vierailija
2/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaisia tissipaitoja ole myyty enää aikoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ole pitkästä aikaan taas tulossa, perseet on jo nähty.

Vierailija
4/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan olekaan, nro 2 :) mä en shoppaile vaatekaupoissa hirveesti, niin jäänyt tämä muutos huomaamatta. niin nyt kun katsoin noita Golden Globen kuvia niin ihan yllätyin että viimein tämä trendi on ohi :)

ja miehelle: ei nekään minun mielestä seksuaalisessa mielessä tietenkään koskaan out ole, tässä nyt puhuin muodista.. ;) - ap

Vierailija
5/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhuu, suomalaiset eivät maailmankuuluisasti trendejä seuraa. Tuulipukua, jakkupukua ja syvää kaula-aukkoa, kaikkea löytyy.

Vierailija
6/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta huomasit? Googletapa vaikkapa "2015 fashion trends" ja eipä näy rintavakoja, kuten ei muissakaan tämän vuosikymmenen trendeissä.

Vierailija
7/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään onko kaula-aukkoni ziiz in vai niinku out. Pukeudun tasan niin kuin huvittaa jatkossakin.

Vierailija
8/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valkoroskan suosimat paidat, joissa utareet roikkuu puoliksi ulkona ei ole ikinä ollutkaan in.

Vierailija
9/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuuko joku ihan tosissaan sen mukaan mitä joku julkisuuden henkilö vetää päälleen?

Vierailija
10/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm 10 asusta 3 peitti rinnat.. Ei taida olla katoamassa julkkisten tissien esittely mihinkään

Vierailija
11/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä vee on in juhlapukeutumisessa, jos sen osaa tehdä tyylikkäästi.

Vierailija
12/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, ne eivät ole koskaan out. Terveisin mies.

No kyllä aika naurettavilta pääosin näyttävät. Terveisin toinen mies.

Vierailija
13/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhojen rouvien kuuluukiin peittää rintansa.

Vierailija
14/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm 10 asusta 3 peitti rinnat.. Ei taida olla katoamassa julkkisten tissien esittely mihinkään

Julkkikset ei ehkä sitä lopeta, mutta se näyttää nykyään hölmölle = OUT

Ja nro 6, kyllä, vasta nyt huomasin :D en seuraa trendejä niin tarkkaan, vaan ehkä jonakin 3 vuoden haitarilla.

nro 9,  tämän aloituksen tarkoitus ei siis ollut " jee, mun ei enää tarvii näyttää tissejä", vaan yleinen huomio maailman trendeistä. Itse pukeudun myös persoonallisesti miten sattuu, mutta huomaan tiedostamattani noudattavani kuitenkin joitain trendejä kuten värejä, materiaaleja yms.  Usein jos löydän kirpparilta jotain tosi ihanaa, näen sen jossain trendikuvastossa myöhemmin ja olen ihan äimänä.  Ihminen on laumaeläin, mikään ei ole uniikkia :D

-ap

Vierailija
15/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapainoksi rintojen piilottamiselle Lopez näyttää valinneen melkein jalkovälinsä vilauttamisen, onko se sit parempi?

Vierailija
16/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkikset ei ehkä sitä lopeta, mutta se näyttää nykyään hölmölle = OUT

Ja nro 6, kyllä, vasta nyt huomasin :D en seuraa trendejä niin tarkkaan, vaan ehkä jonakin 3 vuoden haitarilla.

nro 9,  tämän aloituksen tarkoitus ei siis ollut " jee, mun ei enää tarvii näyttää tissejä", vaan yleinen huomio maailman trendeistä. Itse pukeudun myös persoonallisesti miten sattuu, mutta huomaan tiedostamattani noudattavani kuitenkin joitain trendejä kuten värejä, materiaaleja yms.  Usein jos löydän kirpparilta jotain tosi ihanaa, näen sen jossain trendikuvastossa myöhemmin ja olen ihan äimänä.  Ihminen on laumaeläin, mikään ei ole uniikkia :D

-ap

Mistäs luulet että muotiin otetaan mallia? Vaatesuunnittelijat tekevät vaatteet ja julkkikset poimivat sieltä parhaat ideat ja näin tietyistä vaatteista tulee suosittuja. niin kauan kun julkkikset pukeutuvat kaiken maailman gaaloihinsa paljastaviin asuihin niitä tullaan myös kopioimaan halpiskauppoihin. Simple as that

Vierailija
17/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi rintojen näytteleminen on enemmänkin ollut sellainen wt:ien juttu.

Vierailija
18/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvissa se brittimalli oli upea ja Kate Hudson kaamea.Muita en enää edes muista.

Vierailija
19/19 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa kuvissa se brittimalli oli upea ja Kate Hudson kaamea.Muita en enää edes muista.

Tai sori en mänyt voi sanoa kaamea mutta jotenkin niin tavis että ihankun ei olis kuuluunnu punasellematolle.No eipä hän ilman vanhempiaan siellä olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi