Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapselle nimeksi Anne, mitä mieltä?

Vierailija
12.01.2016 |

Mitä mieltä olette nimestä Anne?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja helppo nimi. Sopii mielestäni kaikenikäisille.

Vierailija
22/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi ja kansainvälinen. Käy Pohjoismaissa, englannin, ranskan ja saksan kielisillä alueilla jne. Toisin kuin monet muut metsäsuomalaiset nimet, joista tulee ulkomailla vain ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nimi. Ihmettelen noita, jotka sanoo keski-ikäisten nimeksi -Annehan on nimen omaan ajaton nimi.

Vierailija
24/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno nimi. Ihmettelen noita, jotka sanoo keski-ikäisten nimeksi -Annehan on nimen omaan ajaton nimi.

Aivan. Onko Anne  Hathaway mummoikäinen ?

Vierailija
25/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi Anni? Anne on niin monen 80-l syntyneen nimi, ettei tule ketään "nuorta" siitä mieleen. Anni on söpö mutta samalla napakka nimi. Ei mielestäni leimaa minkäänlaiseksi, toisin kuin muut nimet.

Vierailija
26/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Anne ♥

Vierailija
27/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25: Siis monet muut nimet, ei kaikki muut nimet. Ei se Anne oikeasti huono nimi ole, laita mistä tykkäät.

Vierailija
28/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25: Ja mitähän höpötän, siis 80-l nuoren olleen nimen. Siis 70-l syntyneiden nimi.......

Vierailija
29/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä ketjussa valloillaan joku Anne-vihaaja? :D

Minusta on juurikin neutraali, ajaton nimi.

Vierailija
30/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin kaksostytöt nimeäisin heidät Sariksi ja Päiviksi.

Vierailija
31/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mun tyylinen mutta kun sitä hetken makustelee niin näen sen kyllä ihan kivana nimenä vauvalle/lapselle. En kyllä itse sitä antaisi. Mutta anna toki se nimi jos siitä pidät, ei nimi miestä pahenna! :)

Vierailija
32/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin mieluummin Anna.

Vierailija
33/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo, että Anni on raikkaampi ja harvinaisempi, eikä ilmeisesti tiedä, että Anni on ollut vuosia yksi suosituimmista kutsumanimistä. Anne taas on tällä hetkellä harvinainen, joskin varmasti tulee vielä takaisin. Mieluummin Anne kuin Anni, niin ei sitten tarvitse olla ryhmässään Anni Koo tai pikku-Anni tms.

Vierailija
34/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen Annit ja Annat nutturapäisinä mummoina.

Vierailija
35/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen Annit ja Annat nutturapäisinä mummoina.

Vierailija
36/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi Anni? Anne on niin monen 80-l syntyneen nimi, ettei tule ketään "nuorta" siitä mieleen. Anni on söpö mutta samalla napakka nimi. Ei mielestäni leimaa minkäänlaiseksi, toisin kuin muut nimet.

Minusta Anni on nimenomaan voimakkaan söpöstelevä nimi, tulee mieleen joko joku kiltti, lettipäinen hevostyttö tai sitten keski-ikäinen, pottunenäinen Marimekon kaapuun pukeutunut "värikäs" täti. Anne on minusta klassisempi ja neutraalimpi nimi. Itse kylläkin tykkään vielä enemmän Annasta.

Vierailija
37/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on tosi hyvä nimi. Ihan loistava idea. Pidän myös nimestä Anna hyvin paljon. Molemmat hyvin aikaa kestäviä ja sopivat moneen kieleen. 

Vierailija
38/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni oli 60-luvulla mummonimi,Anne muotinimi,niin ne ajat muuttuu.Anna ja Anni ovatikivanhoja nimiä,tosin on Annekin,mutta Suomeen se tuli 50-60-luvuilla.No nyt se on siis mummonimi.Apisessani 60-luvulla oli runo:Anni tanni talleroinen,punaposki pulleroinen jne.Minusta Anni oli aina sellainen arkinen mummin nimi,Annessa oli suuren maailman tuntua.Kai se johtui Englannin prinsessasta.

Vierailija
39/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että Anne voisi olla tulossa hyvinkin. Annat ja Annithan tällä hetkellä kovasti suosiossa. Ajattelen että tässä nyt syntyvässä ikäpolvessa se voisi olla persoonallinen, mukava nimi.

Kavereiden äideissä tuskin niin kauheasti Anne-nimisiä on, mummoissa ehkä enemmän.

Vierailija
40/62 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä en laittais omalle tyttärelleni ihan vaan siksi, kun mun äidin nimi on Anne :) Mutten myöskään näe sitä "mummonimenä", ehkä siksi kun äiti oli vasta 20v mut saadessaan, joten mä olin jo aikuinen kun mutsi tuli keski-ikään. Hyvä nimi se minusta on, tykkään kyllä myös Annista ja Annasta. Anneli taas on ihan kamala, tulee persreikä mieleen.