Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lahes aina laittanut Ystavanpaiva viestit heti aamulla menemaan ¿ystavilleni¿. Ovat tietty sitten paivan mittaan vastailleet. Nyt ajattelin, etta en aina halua olla se joka en

Vierailija
14.02.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes aina laittanut Ystävänpäivä viestit heti aamulla menemään ¿ystävilleni¿. Ovat tietty sitten päivän mittaan vastailleet. Nyt ajattelin, että en aina halua olla se joka ensin muistaa. Yheltä ystävältä olen saanut viestin/mailin.. Aika paljon masentaa. En nähtävästi ole kovin tärkeä näille muille. On kyllä tuntunutkin siltä aina välillä.. Minä kyllä otan yhteyttä, mutta todella harvoin muut.

Vierailija
2/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hyväksyt niinku ystävillä on tapana ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että masentuneita on paljon jos se tollasista asioista on kiinni!

Vierailija
4/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin kanssa olla se " toka" tällä kertaa

Vierailija
5/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan mukavaa saada niitä viestejä, mutta ilman jääminen ei todellakaan tarkoita etteikö ystävät välittäisi. Ehkä he vain eivät pidä tätä yhtä päivää niin äärimmäisen tärkeänä.

Vierailija
6/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä laittanut mitään kiertoviestiä, enkä edes samaa viestiä kaikille - naputtelin jokaiselle ystävälleni oman erityisen viestinsä.

Vierailija
7/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tuntuu muun perusteella siltä etteivät välitä niin se on eri asia. Ystävänpäivän ei pitäisi asiaa ratkaista...

Vierailija
8/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään tervejärkistä kiinnosta paskaakaan joku jenkeistä tänne reväisty markkinatarkoituksiin keksitty päivä, joka sitä paitsi on perinteisesti rakastavaisten päivä. Mä en jaksa vastata mihinkään typeriin ystävänpäiväloruihin, mitä tänään on muutama tullut. Kyllä meidän piireissä ystävyys mitataan hieman muilla kriteereillä, esim. sillä tuleeko ystävä auttamaan, kun on muutto tai vaikkapa noidannuoli iskee.

Vierailija
9/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Paitsi jos on rahat tiukalla eikä viitsi tuhlata niitä tekstareihin.)

Vierailija
10/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tuntuu siltä etten merkitse ystäville juuri mitään... ainakaan enempää kuin kukaan muukaan. Eikä kaikille tietysti tarvitsekaan merkitä " koko maailmaa" , mutta hyviltä ystäviltä kaipaa jotain muuta kuin tusinaviestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä