Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri huutaa hulluuskohtauksissaan, mitä tehdä?

Vierailija
12.01.2016 |

Yläkerran naapuri huutaa vaihtelevasti klo 05-11:30 välisenä aikana niin että kuulemme alla olevaan makuuhuoneeseen hyvin nämä tuskanhuudot. Kiroaa, anoo apua, käskee painumaan helvettiin, uhkailee, jne. Huutaa aivan selvästi itselleen mutta joskus kuulostaa siltä että siellä olisi toinenkin mies jotka huutavat keskenään. Mitään fyysistä tappelua tai muuta häiriötä ole koskaan yläkerrassa ollut ja yläkerrasta kuuluu päivisin klassista musiikkia.

En ole täysin varma onko kyseessä sama mies joka asuu suoraan yläpuolellamme vaiko yksi juoppo joka asuu jossain päin taloamme, en tiedä missä, sillä en ole koskaan yöllä lähtenyt rappuun asiaa tutkimaan. Olen kuitenkin piipahtanut kerran suoraan ylläolevan miehen ovella päiväsaikaan toisen asian yhteydessä ja vaikutti ihan selväjärkiseltä tapaukselta, mikä ei tietenkään estä sitä etteikö Beelzebub vierailisi talossa öisin.

Minulla on LA kuun lopussa ja kun olen nyt ollut öisin enemmän hereillä, on miehen huuto alkanut painostaa minua. Pelkään että pienen vauvan ja väsymyksen kanssa huutelu rupeaa tuntumaan liian ahdistavalta ja jos kerta me aikuisetkin heräämme tuohon kiroamiseen niin miksei sitten vastasyntynytkin. Lisäksi miehen huutelu on pahentunut viimeisen kuukauden aikana ja olen huolissanikin tuosta tyypistä.

Onko kellään ideoita miten asiassa kannattaisi edetä? Pystyykö tällaisissa tapauksissa ottamaan yhteyttä johonkin toiseen viranomaiseen kuin poliisiin? En usko että kotirauhan rikkomisen edellytykset täyttyvät, mutta voisiko isännöitsijästä olla jotain apua? Selkeästi mies ei kuitenkaan huuteluaan pysty kontrolloimaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns hulluja ja outoja naapureita on vaikea näyttää toteen etenkin, jos teillä on yhtä vastentahtoinen isännöitsijä kuin meillä ja totaalisen saamaton taloyhtiön hallitus (tai asukastoimikunta, jos asut vuokratalossa).

Jotakin tapahtuu meillä vasta sitten, kun saa muutaman naapurin olemaan samaa mieltä ja valitus voidaan tehdä useamman naapurin toimesta hallitukselle ja isännöitsijälle. Huudon siis pitää olla todella häiritsevää ja rikkoa talo asumisrauhaa. 

Se, että joku huutaa asunnossaan ja vain sinä kiinnität siihen huomion ei useinkaan riitä. Joten tee kuten kiinteistöjuristi neuvoo, että osta pullaa, kutsu naapuri kahville ja kerro hänelle samat ajatukset kuin täällä. On asioita, joita vain naapurina joko sietää tai koettaa diplomaattisesti neuvotella suoraan naapurin kanssa. (Jospa hän on näyttelijä ja avaa ääntään???)

Äläkä soita tuollaisesta Pelastulaitokselle, poliisille tmv. Heillä on oikeaakin tekemistä ja he eivät voi naapurillesi tehdä yhtään mitään.

Vierailija
22/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112 Kerro rauhallisesti tilanne, että yläkerran asukas Huutaa apua, ja Jatkuvasti pitää meteliä kyllä Ne Häkestä ensiksi poliisit laittavat ja Poliisi lanssin sitten odottavat , että lanssi tulee, paikalle. 👮‍♀️👮‍♂️🚓🚑⛑️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt eka hiippailemassa yöllä huudon aikaan rapussa, että tiedät mihin soittaa poliisit. Että on sitten varmasti oikea mies, joka avun saa.

Vierailija
24/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä on mielenterveydenhoito hyvinvointi Suomessa! niin kauan kun mölisijä ei uhkaa omaa eikä muiden terveyttä mitään ei tehdä. Hänellä on todennäköisesti lääkkeitä jos jonkinlaisia mutta niiden ottaminen on hänen itsensä vastuulla. Eli ei ota.

Ei täällä ketään hoideta eikä kenestäkään huolehdita. Sen verran seurataan että hengissä pysyy

Vierailija
25/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus v. 2016

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän