Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko katsoa uudelleen eilinen Emmerdale

Vierailija
12.01.2016 |

On niin hyvä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Robbieen piti osua? Oli osunut Declaniin (Charity saanut tarrattua kädestä jä käännettyä piipun Declania kohti). Robbie oli niin symppis hahmo, Declan taas ei.

Vierailija
2/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katson uudestaan 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No minä en Robbiesta juurikaan välittänyt, sellainen haahuilija. Mutta kuoliko Declan?

Vierailija
4/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ No minä en Robbiesta juurikaan välittänyt, sellainen haahuilija. Mutta kuoliko Declan?

Ikävä kyllä selviää, ja palaa ainakin hetkeksi kiusaamaan Emmerdalen asukkaita.

Vierailija
5/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Robbieen piti osua? Oli osunut Declaniin (Charity saanut tarrattua kädestä jä käännettyä piipun Declania kohti). Robbie oli niin symppis hahmo, Declan taas ei.

Makuja on näköjään monia :D

Robbie on yksin sarjan huonnoimmista! Megan ansaitsi molempien menentyksen, samaa sarjaa Robbien kanssa. 

Itse en kyken katsomaan sarjaa kun joka toinen päivä. Harmi kun tämä käänne tuli päätökseen. Jatkossa lieneen pelkkää ämmien parkumista

Vierailija
6/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robbie alkoi juuri olla ihan mukava. Samaa tapahtuu koko ajan, aluksi Kerry oli hiton ärsyttäväksi kirjoitettu hahmo, mutta nyt mukava. Samoin Ross oli täysi kusipää aluksi ja nyt jo hellantelttu, melkein ainakin. Välillä jotkut on kamalissa riidoissa ja puolen vuoden päästä taas ylimmät ystävät :) Toisaalta se on hieno juttu, että esim sukulaisia ei riidat tai muut pahat jutut lopullisesti erota. Semmoista saippuaooppera elämänviisautta.

Vierailija
7/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robbie taisi kuolla :(

Vierailija
8/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi nyt niin jännään kohtaan ettei malta iltaa odottaa. Nouseeko Declan vielä vedestä elävänä...

Vierailija
9/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli pitkitetty vanhaan malliin. Lihanuijalla päähän huitomista, kaivettua kuoppaa, sitomisia joista sitten pääsikin pakoon, pakoyritystä ja tietty veneen moottori sammui jne. Aivan älytöntä. Sama kaava oli pubin vesionnettomuudessa. Ihme pitkitystä aina. Typeräksi on sarja tullut.

Vierailija
10/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mun mielestä juuri pitkitetty piinaava jännitys on hyvä. Metsäkohtaus oli kuin Hohdosta se labyrinttikohtaus. Hyvä.

Vierailija
11/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja toistaa todella paljon itseään. Eihän siitä ole kauan, kun Cameron jahtasi uhriaan metsässä. Marlonin rahojen poltosta tuli mieleen, että Debbiekin poltti rahaa useampaan otteeseen ym.. Voisi keksiä kerrankin jotain uutta.

Vierailija
12/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Emmerdalessa parasta on hauska sanailu esim. Valin ja Ericin välillä. Murhat, onnettomuudet ja sairaudet sekä surussa vellominen eivät ole niin kiinnostavia. Välillä olisi kiva nähdä onnellisia ihmisiä. Jos Alicia ja David saisivatkin yhteisen lapsen tai jotain muuta positiivista.

Vierailija
13/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Niin, eihän siellä kaikki mitään ruudin keksijöitä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi