Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka ei tykkää tiimalasivartalosta?

Vierailija
12.01.2016 |

Tiimalasi kun tuntuu olevan kaikkien ihanteena! Mun silmään se on jotenkin "tunkkainen", näyttää hassulta, kun tissit ja lantio on täysin samaa kokoluokkaa. Se näyttää tasapaksulta ja vähän hölmöltäkin mun silmään. Tykkään itse eniten ns. sellovartalosta. Onko ketään muuta, joka ei ole tiimalasien fanittaja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ja mulla on sellainen vartalo, mitoilla 92-65-93. Minusta kyllä tiimalasivartalo sopivasti puettuna on seksikäs, mutta itse mieluummin tykkäisin näyttää joltain muulta kuin seksikkäältä, vaikka semmoiselta sporttiselta tai jopa androgyyniltä. 

Ja se pukeutuminen sitten onkin oma ongelmansa. MItään rentoa ja löysää ei voi käyttää, ellei halua näyttää läskiltä. Aina täytyy pukea jotain mikä paljastaa vyötärön, koska muuten näyttää siltä kuin olisi yhtä tukevaa pötköä isoista tisseistä leveään lantioon, oikea tankki. Sitten taas kun pukeutuu niihin vartalonmyötäisiin, jotka tuo esiin sen että on tuossa ihmisessä hoikkakin kohta, niin näyttää sellaiselta perinteisen naiselliselta seksipommilta, jolta en haluaisi näyttää. Mutta en halua näyttää myös keskivartalolihavalta tankilta, miltä taas näytän jos laitan vaikka farkut ja jonkun rennon suoralinjaisen paidan.

Vierailija
2/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noita ällöttävien laardiperseiden palvojia tänä päivänä useampia.

PS. Se on päärynä eikä minään sello.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tiimalaseillakin pitäisi olla suhteessa leveä lantio/iso pylly. Näistä vartalotyypeistä ei ole mitään absoluuttista määritelmää, johon voisi vedota, mutta sello on hieman erilainen kuin päärynä. Voit ihan miettiä näitä näiden kahden muotojen eroja. Sellon mittasuhteet ovat silmääni paremmat kuin päärynän. Sinä voit toki olla sitä mieltä, että samaa kamaa kaikki :)

Ap

Vierailija
4/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, ja mulla on sellainen vartalo, mitoilla 92-65-93. Minusta kyllä tiimalasivartalo sopivasti puettuna on seksikäs, mutta itse mieluummin tykkäisin näyttää joltain muulta kuin seksikkäältä, vaikka semmoiselta sporttiselta tai jopa androgyyniltä. 

Ja se pukeutuminen sitten onkin oma ongelmansa. MItään rentoa ja löysää ei voi käyttää, ellei halua näyttää läskiltä. Aina täytyy pukea jotain mikä paljastaa vyötärön, koska muuten näyttää siltä kuin olisi yhtä tukevaa pötköä isoista tisseistä leveään lantioon, oikea tankki. Sitten taas kun pukeutuu niihin vartalonmyötäisiin, jotka tuo esiin sen että on tuossa ihmisessä hoikkakin kohta, niin näyttää sellaiselta perinteisen naiselliselta seksipommilta, jolta en haluaisi näyttää. Mutta en halua näyttää myös keskivartalolihavalta tankilta, miltä taas näytän jos laitan vaikka farkut ja jonkun rennon suoralinjaisen paidan.

Mullakin on tiimalasi ja käytän yleensä muhkeaa skater hameitta tai mekkoa pukeutumisessa. Kesällä taas esim tyköistuva t-paita, korkeavyötäröiset shortsit ja ruutupaita vyötärölle sidottuna.

Vierailija
5/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sello? Suomalaiselle tyypillinen hiton leveä ja lättänä perse?

Vierailija
6/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sello on enemmän tasapaksu tankki kuin päärynä:

http://www.coterie.fi/content/images/2015/06/Desktop3.jpg

Ei yhtä kapeaa vyötäröä ja enemmän ihraa reisissä.

Vierailija
7/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päärynä sulla on anuksessa.

Vierailija
8/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nyt sanoa, että mun silmään esim Shakira on siro sello. Scarlett Johansson taas siro tiimalasi.

Ap

Vierailija
9/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sello on enemmän tasapaksu tankki kuin päärynä:

http://www.coterie.fi/content/images/2015/06/Desktop3.jpg

Ei yhtä kapeaa vyötäröä ja enemmän ihraa reisissä.

Erikoisia nuo kuvat. Minusta esim. tuo tiimalasi näyttää lähinnä omenalta, kun on niin paljon löllöä vyötärönseudulla. Minä olin kyllä kahden hyvin peräkkäin olleen raskauden jälkeen tuon näköinen, mutta en minä silloin itseäni tiimalasina pitänyt, vaikka ennen, ja nyt taas hoikistuttuani, sitä olenkin.

Vierailija
10/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin vartalotyyppi on kuitenkin se mikä mulla on, eli ns. spoon http://shopyourshape.com/body-shapes/spoon-body-shape/ Tämä on sellainen jossa on siro ja hento yläosa, mutta sitten hyvin korkealta asti leveä lantio, joka usein on kuitenkin littana sivulta katsoen. Mitkään muut kuin hyvin korkeavyötäröiset housutkaan ei mene päälle, kun navan kohdalta lantio on leveimmillään (ihan luut siinä lantion sivuilla, ei pelkkää läskiä), ja vyötärö vasta juuri tissien alla. 

Vierailija
11/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasista kannattaa nauttia niin kauan kuin voi. Tiimalasi on nimittäin leimallisesti nuorten naisten vartalo, ja ehkä siksi implikoi niin voimakkaasti hedelmällisyyttä.

Päärynä voi pysyä päärynänä tai tikku tikkuna koko ikänsä, tiimalasi yleensä muuttuu pehmeäksi suoraksi. Tiedän kyllä että tänne kohta ilmoittautuu pilvin pimein kuusikymppisiä tiimalaseja, mutta yleensä se rasva levittäytyy iän myötä tasaisemmin.

Tämä on varmasti ikuisuusväännön paikka, mutta ainakin minun mielestäni tiimalasi ei synny pelkästä luustosta, vaan siihen liittyy jonkin verran rasvaa.

Vierailija
12/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalin vartalotyyppi on kuitenkin se mikä mulla on, eli ns. spoon http://shopyourshape.com/body-shapes/spoon-body-shape/ Tämä on sellainen jossa on siro ja hento yläosa, mutta sitten hyvin korkealta asti leveä lantio, joka usein on kuitenkin littana sivulta katsoen. Mitkään muut kuin hyvin korkeavyötäröiset housutkaan ei mene päälle, kun navan kohdalta lantio on leveimmillään (ihan luut siinä lantion sivuilla, ei pelkkää läskiä), ja vyötärö vasta juuri tissien alla. 

Olet siis kuin Mungo-Anna :)

http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2013/08/IMG_3604.jpg

Vierailija
13/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis kuin Mungo-Anna :)

http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2013/08/IMG_3604.jpg

Joo juuri tuollainen, paitsi että mulla on lisäkiusana luisut hennot hartiat. Enkä muuten ikinä laittaisi tuollaisia noin alas jääviä bikinin alaosia, vaan sellaiset mitkä tulisi ylös vähän peittämään sitä epänormaalin ylhäällä olevaa leveää kohtaa.

Vierailija
14/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasista kannattaa nauttia niin kauan kuin voi. Tiimalasi on nimittäin leimallisesti nuorten naisten vartalo, ja ehkä siksi implikoi niin voimakkaasti hedelmällisyyttä.

Päärynä voi pysyä päärynänä tai tikku tikkuna koko ikänsä, tiimalasi yleensä muuttuu pehmeäksi suoraksi. Tiedän kyllä että tänne kohta ilmoittautuu pilvin pimein kuusikymppisiä tiimalaseja, mutta yleensä se rasva levittäytyy iän myötä tasaisemmin.

Tämä on varmasti ikuisuusväännön paikka, mutta ainakin minun mielestäni tiimalasi ei synny pelkästä luustosta, vaan siihen liittyy jonkin verran rasvaa.

Totta. Toisaalta sellainen pehmeän suora on monella tapaa mukavampikin vartalon muoto kuin tiimalasi. Varsinkin bisnespukeutuminen on tosi haastavaa tiimalasille, esim. jäykät jakku- tai housupuvut usein istuu huonosti tai sitten näyttää korostetun seksikkäiltä mikä ei ole toivottavaa. Itse tiimalasina olen aina haaveillut että olisinpa sellainen pehmeän suora, eli pääosin hoikka ja suora mutta vyötäröllä vähän kapeampi kohta niin että sentään naiselta näytän. Oikein mukava kohtalo on, jos vaihdevuosien jälkeen minusta tulee sellainen.

Vierailija
15/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan välttämättä sitä rasvaa, parikymmentä vuotta sitten mittani olivat 90-60-90, pituus 181 ja paino 60 kg, joten rasvaa ei juurikaan ollut. Rinnat ja lantio kuitenkin. Nyt keski-ikäisenä sitä rasvaa sitten on, mutta jakaantuu tasaisesti eli mittojen suhteet ovat edelleen aika samat. Vyötärö on hieman paksumpi, mutta kapenee helposti kun jätän ylimääräiset pullat ja alkoholin pois. Itse kuulun myös niihin, jotka eivät pidä tiimalasivartalosta, mieluummin olisin rinnaton. Pukeutuminen olisi paljon helpompaa, kuten joku jo ongelmia aiemmin kuvailikin.

Vierailija
16/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan välttämättä sitä rasvaa, parikymmentä vuotta sitten mittani olivat 90-60-90, pituus 181 ja paino 60 kg, joten rasvaa ei juurikaan ollut. Rinnat ja lantio kuitenkin. Nyt keski-ikäisenä sitä rasvaa sitten on, mutta jakaantuu tasaisesti eli mittojen suhteet ovat edelleen aika samat. Vyötärö on hieman paksumpi, mutta kapenee helposti kun jätän ylimääräiset pullat ja alkoholin pois. Itse kuulun myös niihin, jotka eivät pidä tiimalasivartalosta, mieluummin olisin rinnaton. Pukeutuminen olisi paljon helpompaa, kuten joku jo ongelmia aiemmin kuvailikin.

Mulla taas on takana loistava tulevaisuus tiimalasina. Nykyään olen pehmeä suora, vaikka painan ihan saman verran kuin 20 vuotta sitten. BMI 21 silloin ja nyt. Tissit on pienentyneet sen verran että se näkyy ympärysmitassakin, vyötärö taas isontunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi