Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miestäni pidetään palstalla pihinä miehenä?t.ammattivalittaja

Vierailija
12.01.2016 |

Ja juu kyllä olen kotona kun lapsi on vielä kipeä. Ja pihiyteen. Minusta hän ei ole pihi jostain on vaan säästettävä että saa joskus kerran kymmenessä vuodessa ulkomaanmatkan, käydä joskus kylpylöissä,huvipuistoissa,museoissa yms. Pakko se jostain on säästää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä. Palsta ei ole kiinnostunut siitä onko miehesi pihi vai jotain muuta. Lakkaa kuvittelemasta olemattomia.

Vierailija
2/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse täällä ruikutat, kun mies ei anna sinulle rahaa. Mene töihis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEE TÖIHIN sano maisteri ku haukotteli

Vierailija
4/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voisi olla vuorostaan sairaan lapsen kanssa, että sinä pääsisit töihin?

Vierailija
5/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä sen mielikuvan olet meille luonut, ihan omilla kirjoituksillasi.

Vierailija
6/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies voisi olla vuorostaan sairaan lapsen kanssa, että sinä pääsisit töihin?

Ei voi, hän kun tienaa enemmän.ap

Vierailija
7/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali mielikuvan köyhän perheen elämästä siis eli jostain on aina säästettävä että voi joskus tehdä jotain hauskojakin juttuja.ap

Vierailija
8/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat aina miehesi pihiyttä. Ihminen, joka haukkuu puolisoaan, antaa itsestään aika epämiellyttävän kuvan ja muiden sympatiat siirtyvät haukutun puolelle. Esim. minä näen sun miehesi vastuuntuntoisena ja ahkerana miehenä, joka yrittää parhaansa mukaan selvitä arjesta vaimon kanssa, jonka elämä on netissä. 

En muuten ymmärrä mikset voi tehdä töitäsi, vaikka lapsi on sairas. Kotonahan sinä sitä yritystä aiot joka tapauksessa pyörittää. Vai pitääkö sinun istua (kone sylissä) tuijottamassa sitä sairasta lasta koko ajan? 

Olet perustamassa yritystä, joten on paljon esim. kaupparekisteri-, pankki- ja markkinointiasioita, joita voit hoitaa kotoa käsin, vaikka ekaluokkalainen on kipeä. Suunnittele vaikka kotisivut. 

Vierailija
9/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mielikuvan köyhän perheen elämästä siis eli jostain on aina säästettävä että voi joskus tehdä jotain hauskojakin juttuja.ap

No sinusta on lähinnä tullut mieleen pekan ja pätkän Justiina. Kaulin kourassa odotat miestä kotiin ja vaadit rahaa, valitat vääristä kauppaostoksista ja kun muuta motkotettavaa ei ole on talo pieni ja pihavarastot täynnä miehen romua.

Vierailija
10/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sun pitäisi olla nyt tänään töissä, eikä täällä provoilemassa. Kai verkkokauppa -yrittäjällä tärkeämpää miettimistä ja tekemistä on, kuin täällä jankuttaa samoja provoja.

Vierailija
11/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se vaikuttaa? Miehes on pihi ja sinä ahne?

Mä olen ihan yhtä usein sairaan kanssa kotona kuin mieskin vaikka palkoissa on melkoinen ero. Kyse on yhteisestä vanhemmuudesta, parisuhteen tasa-arvosta, toisen kunnioittamisesta (ja hänen työnsä arvostamisesta) eikä rahasta.

Vierailija
12/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se vaikuttaa? Miehes on pihi ja sinä ahne?

Mä olen ihan yhtä usein sairaan kanssa kotona kuin mieskin vaikka palkoissa on melkoinen ero. Kyse on yhteisestä vanhemmuudesta, parisuhteen tasa-arvosta, toisen kunnioittamisesta (ja hänen työnsä arvostamisesta) eikä rahasta.

Mies haluaa hoitaa asiakkaansa eli ei halua olla sairaan lapsen kanssa kotona. Ja mä teen työhommia sitten illalla kun mies töistä saapuu. Mieheni ei ole pihi enkä minä ole ahne. Aivan turha kuva minusta tuollainen justiina, minä en valita miehelleni koskaan mistään.ap

Vierailija
13/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän