Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Suomessa ottaa aurinkoa yläosattomissa?

Vierailija
11.01.2016 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla? Ei. Se on tosi ahdistavaa. Oon joskus nähnyt ja kyllähän tuo aikamoista huomiohuoraamista on, kanssaihmisille enemmän tai vähemmän vaivaannuttavaa. Mua kyllä ahdistaa toi meno ihan ulkomaanrannoillakin ku jonkun mamman utareet vilkkuu näkökentässä.

Vierailija
2/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään oikeasti kiellä. Mutta kun noita turvapaikanhakijoita on tullut pilvin pimein niin ei varmaan kauan mene kun yks jos toinen on 30 hengen porukalla sun rinnoissa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannalla? Ei. Se on tosi ahdistavaa. Oon joskus nähnyt ja kyllähän tuo aikamoista huomiohuoraamista on, kanssaihmisille enemmän tai vähemmän vaivaannuttavaa. Mua kyllä ahdistaa toi meno ihan ulkomaanrannoillakin ku jonkun mamman utareet vilkkuu näkökentässä.

Miksi rinnat ahdistaa ja vaivaannuuttaa sinua? 

Vierailija
4/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulli tuppaa kovenemaan.

Vierailija
5/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa kunhan laittaa yläosan päälle sieltä lähtiessä

Vierailija
6/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa. Ja uida saa myös. Samoin lentopallon pelaaminen tai vastaava on sallittua. Mutta jos tehdään yläosattomissa jotain mitä normaalisti ei rannalla harrasteta niin siihen voidaan puuttua.

-poliisi

Vierailija
7/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa ottaa. Ja uida saa myös. Samoin lentopallon pelaaminen tai vastaava on sallittua. Mutta jos tehdään yläosattomissa jotain mitä normaalisti ei rannalla harrasteta niin siihen voidaan puuttua.

-poliisi

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn että tuleeko poliisille paljonkin soittoja yläosattomista naisista rannalla?

Vierailija
8/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa. Mutta en suosittele.. olin eräällä rannalla monta vuotta sitten (helsingissä), rauhallisella paikalla päärannan vieressä metsän siimeksessä. Eipä mennyt edes viittä minuuttia kun eräs pervo tuli ehdottelemaan...

Vierailija
9/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-poliisi

Mulle tuli äkkiä mieli päästä kokeilemaan lentopallon pelaamista yläosattomissa...:D

Vierailija
10/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ihan kelpo kysymys :P Kai musta tuntuuvaan epämukavalta tuntemattomien alastomien ihmisten seurassa kun en tiiä mihin katsoa :D Kun rannalla muutenki peitetään vaan se ihan minimi, niin jos jonkun pitää näyttää se vähäkin minkä koen olevan ns "intiimiä aluetta" (ja näyttämistähän se on kun on kymmeniä silmäpareja ympärillä lapsesta vaariin) niin.. Niin..  Mitä tähän nyt sanois. Ei se pikkanen alaosa enää paljoa jätä mieliuvien varaan jos nännitkin pitää pitää esillä. Jotenkin liikaa informaatiota tähän osotteeseen.

Mutta meitä on moneen junaan. Himassa ja saunassa nakuilu on sit jo ihan jees. Koska ne ei oo julkisia paikkoja

Vierailija
11/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos haluu, kunhan on sievästi ja siveellisesti. Muistatkaa myös rasvata nännipihat.

Vierailija
12/18 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan aurinkoa terassilla (mihin ei näe naapurista) ihan nakkena. Muualla en kyllä ikinä ottaisi

Vierailija
13/18 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ne miesten manboobsit jotenkin esteettisempiä (yli puolella niitä on) kuin naisten tissit? Ei kai kukaan ole vaatimassa niiden peittämistä rannalla?

Vierailija
14/18 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 luvulla otin aurinkoa ilman yläosaa on Suomi pahempaan suuntaan mennyt

Vierailija
15/18 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa ja noin puolet suomalaisista aikuisista näin tekeekin. Käykää vaikka itse kesällä rannalla toteamassa, jos ette usko.

Mutta ihosyövän kalastelu on 70 - 80 -lukua.

Vierailija
16/18 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan aurinkoa terassilla (mihin ei näe naapurista) ihan nakkena. Muualla en kyllä ikinä ottaisi

Niinhän sinä luulet;)

T: naapuri

Vierailija
17/18 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tissit olisi rannalla sen ahdistavammat kuin uimahallin saunassakaan?

Vierailija
18/18 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-poliisi

Kiitokset tästä asiaa avaavasta vastauksesta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän