Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi suhde ja exä kummittelee mielessä joka ikinen päivä

Vierailija
11.01.2016 |

Erosimme kolme kuukautta sitten riitaisasti ja nyt olen uudessa suhteessa. Entinen mies pyörii edelleen mielessäni ja kaipaan häntä jatkuvasti. Hetken luulin päässeeni eteenpäin mutta nyt muistot ovat joka päivä mielessä ja välillä itkeskelen iltaisin ennen nukkumaan menoa. Tykkään uudesta miehestä ja olen ihastunutkin, en vain saa exää mielestä vaikka tiedän etten näe häntä enää koskaan. Onko kokemusta tällaisesta? Onko järkeä jatkaa uutta suhdetta (tiedän että mies on todella ihastunut), vai pitäisikö minun jäädä yksin suremaan mennyttä kunnes en enää ajattele sitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosimme kolme kuukautta sitten riitaisasti ja nyt olen uudessa suhteessa. Entinen mies pyörii edelleen mielessäni ja kaipaan häntä jatkuvasti. Hetken luulin päässeeni eteenpäin mutta nyt muistot ovat joka päivä mielessä ja välillä itkeskelen iltaisin ennen nukkumaan menoa. Tykkään uudesta miehestä ja olen ihastunutkin, en vain saa exää mielestä vaikka tiedän etten näe häntä enää koskaan. Onko kokemusta tällaisesta? Onko järkeä jatkaa uutta suhdetta (tiedän että mies on todella ihastunut), vai pitäisikö minun jäädä yksin suremaan mennyttä kunnes en enää ajattele sitä?

On suositeltu, että eron jälkeen pitäisi olla vuodesta kahteen yksin, että saa asiansa pään sisällä järjestykseen. Kolme kuukautta ei ole aika eikä mikään. Nykyinen suhteesi on vain laastaria sulle ja miesystäväsi kiusaamista.

Vierailija
2/3 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietippä omalle kohdallesi. Haluaisitko miehen, joka miettisi päivät pitkät sinun seurassaan eksäänsä, vaikka olisitkin ihan kiva? Vain koska sinä olisit ihastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole valmis suhteeseen. Päästä se laastari hakemaan todellista rakkautta!!! Itse olen eronnut 3,5 kk sitten ja ei tulis mieleenkään alkaa suhteeseen/ leikkiä toisen ihmisen tunteilla.