Hyvä kasvovoide talvikuivalle iholle?
Olen käyttänyt Vichyn voidetta, mutta se on turhan kevyt. Viime talvena käytin Niveaa, joka taas teki finnejä (siis liian paksu ja rasvainen). Vinkkejä voiteen ostoon?
Kommentit (35)
Käytän apteekin a-vitamiinivoidetta (metallituubissa). Korjaa ja kosteuttaa, sopii myös käsille ja on edullista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käyttänyt tänä talvena oliiviöljyä, ja se on pitänyt ihon tosi hyvänä.
Se haisee pahalle iholla. Mies valitti aina, kun käytin oliiviöljyä jalkoihin, että fetasalaatti taas haisee.
Minkälainen iho sulla on? Miltä on tuntunut (kuivuuden lisäksi)? Etsitkö päivä- vai yövoidetta? Mitä muita tuotteita käytät?
Mielestäni Lidlin Cien-voiteet ovat loistavia. Näihin siirryin tuttavani suosituksesta. Käytin Lancomen tuotteita ennen, joten kalliimpaakin vertauskuvaa on :)
Weledan calendula-öljy, toimi hyvin kun muut voiteet kirvelsi ihottumaisella naamalla. Yöksi laitan tuota jos tulee ihottumaa.
Mulla Nivea käytössä. Ihan ehdoton ykkönen.
Aqualan sarja itsellä käytössä. Löytyy sopiva yöksi ja päiväksi. Pesen meikitkin aina aqualan plussan avulla pois
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen iho sulla on? Miltä on tuntunut (kuivuuden lisäksi)? Etsitkö päivä- vai yövoidetta? Mitä muita tuotteita käytät?
Ja piti vielä jatkaa, että mitä haluat voiteeltasi? Puhutaanko voiteesta nuorelle vai jo kypsemmälle iholle? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haisee pahalle iholla. Mies valitti aina, kun käytin oliiviöljyä jalkoihin, että fetasalaatti taas haisee.
Mun mielestä se ei haise iholla kuin hetken (eikä kyllä silloinkaan pahalta). Laitan öljyä illalla, eikä siitä kyllä aamulla ole enää jälkeäkään. Ja mulla on herkkä hajuaisti!
Hauchkan kasvoöljy. Sopii loistavasti myös sekaiholle.
Lumene sos tai arctic aqua , on hyviä!
Eucerin anti-redness soothing care. Hajusteeton, sopii herkälle iholle, tosi rasvaisen ja paksun oloinen mutta kuitenkin tuntuu kevyeltä kasvoilla ja imeytyy hyvin. Ainesosalistan alkupää täynnä kosteuttavia aineita.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Lidlin Cien-voiteet ovat loistavia. Näihin siirryin tuttavani suosituksesta. Käytin Lancomen tuotteita ennen, joten kalliimpaakin vertauskuvaa on :)
Juu, minusta ovat ihan halpaa ja huonoa. Ostin Lidlistä, kyllä on huonoja!!!!
Vierailija kirjoitti:
Lumene sos tai arctic aqua , on hyviä!
Mä en pysty käyttää Lumenen mitään voiteita, tulee iho kipeeks. Käytän talvella vain jotain öljyjä tyyliin Ceridal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se ei haise iholla kuin hetken (eikä kyllä silloinkaan pahalta). Laitan öljyä illalla, eikä siitä kyllä aamulla ole enää jälkeäkään. Ja mulla on herkkä hajuaisti!
Vaikken oo tuo kommentoija, niin kyllähän oliiviöljyä voi käyttää ihan vapaasti, mut haisee se! Et vaan ite haista. Laitoin joskus kynsinauhoihin, eikä oliiviöljyn haju peity edes käsivoiteella.