Meidän pihalla eräs 11v tyttö pihalla usein talvihaalarissa
En tiedä, onko äiti pakottanut vai itsekö halunnut, mutta vähän hauskan näkönen, kun ei noita ole yleensä kuin ihan pienillä.
Kommentit (25)
Tiedoksi kaikille jälkeenjääneille pössyköille, haalari on nykyään ihan trendikäs varuste. Urheilukaupoissa myytävänä isompiakin kokoja.
Mun 10-v poika kysyi juuri eilen että eikö meillä ole haalareita, kun tuli lumileikeistä selkä jäässä kotiin.
Ap kuulostaa just siltä että on jonkun koulukiusaajakakaran äityli.. naureskelee lapselle joka on tarpeeksi fiksu pukeutuakseen lämpimästi.
Olen 30+ vuotias mies ja käytän kovilla pakkasilla ulkoillessani talvihaalaria - ja kyllä, ihan "ihmisten ilmoilla", eli kaupunki/lähiöalueella. Olen ostanut omani aikoinaan hong kongista, eli on ns. pilkkihaalari, mutta soveltuu kevyeen ulkoiluun oikein hyvin. loistava vaatekappale. jos ihmiset ihmettelevät, niin siinähän ihmettelevät.
Fiksua.
Olen aina haaveillut tilanteesta, jossa käyttäisin pilkkihaalaria tai muuta lämmintä toppahaalaria koko kylmän kauden ajan. Toistaiseksi olen pärjännyt kolmella villakerroksella ja talvitakilla.