Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

on pitää yhteyttä eksiinsä? Lopulta alkaa vain vanha suola janottaa. Kertokaa te, miksi olette tekemisissä eksänne kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija

No ei kyllä aina ala. Oon edelleen eksän kanssa satunnaisesti yhteydessä, koska on kiva tyyppi ja meillä on paljon yhteisiä kavereita. Koskaan eron jälkeen ei olla kumpikaan yritelty lämmitellä suhdetta tai edes vihjattu siihen suuntaan eikä ainakaan mulla ole käynyt mielessäkään. Ollaan tahoillamme oltu nykyisten kanssa kumpikin vähintään 10 v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä aina ala. Oon edelleen eksän kanssa satunnaisesti yhteydessä, koska on kiva tyyppi ja meillä on paljon yhteisiä kavereita. Koskaan eron jälkeen ei olla kumpikaan yritelty lämmitellä suhdetta tai edes vihjattu siihen suuntaan eikä ainakaan mulla ole käynyt mielessäkään. Ollaan tahoillamme oltu nykyisten kanssa kumpikin vähintään 10 v.

Mistä tiiät ettei ole toinen haaveillut sinusta? Et mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No eipä ole ollut syytä katkaista välejä. Toisaalta sekin voisi olla himpun vaikeaa, exän veli kun taas on naimisissa siskoni kanssa joten väkisinkin tulee oltua tekemisissä.

Mieskin on tekemisissä exänsä kanssa ja se on täysin ok minulle. Ihan mukava tyyppi, eivät vain sopineet miehen kanssa yhteen.

Vierailija

Siihen voi olla moniakin syitä. Toiset pysyvät ystävinä eron jälkeen, mikä on hienoa. Joskus myös käytännön asiat vaativat satunnaista yhteydenpitoa (jos on vaikka yhteisiä lapsia tai sama työpaikka tai kaveripiiri).  Tunnen myös parin joka erosi koska nainen olikin lesbo ja seurustelusta oli tullut platonista, mutta koska mitään draamaa tai katkeruutta ei heidän välilleen jäänyt ovat he nykyään kuin sisko ja veli. Toki jotkut haikailevat myös toista salaa takaisin, mutta silloinkin tekevät vain itseään kohtaan väärin ja on aina ihmisen omalla vastuulla määritellä milloin ihmissuhde on hyväksi ja milloin ei. Tuo on ihan typerä sääntö, että ero olisi aina ero ja sillä siisti. Tunteet voivat hiipua romanttisessa mielessä mutta suhde voi syventyä ystävyydeksi, vähän samalla tapaa kuin joskus pelkkä ystävyys voikin syventyä romanttiseksi. Miksi luopua hyvästä tyypistä kokonaan jos molemmat ovat kaveruuteen tyytyväisiä? 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat