Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakka ei ole tullut moneen päivään, auttakaa!! :(

Vierailija
11.01.2016 |

Olen yrittänyt pinnistellä ja ponnistella ja juoda paljon kahvia, mutta ei tapahdu mitään. Olin jo ihan varma, että kun juon lasillisen maitoa, niin sitten alkaa tapahtua (niin käy lähes aina), mutta ei tapahtunut siitäkään mitään. Maha on kuitenkin selvästi turvonnut ja luultavasti täynnä ilmaa. Tuntuu täydeltä ja epämukavalta. Olen yrittänyt hieroa vatsaa ja liikkua, mutta sekään ei auta.

Mitä teen? Onko suolistossani jokin tukos ja mistä tämä oikein johtuu? Olen syönyt ihan kuten ennenkin, tosin yksi päivä vedin aika monta sämpylää tyhjään mahaan, voiko johtua siitä? Haluaisin vaan kakata jo tämän kipeän mahan pois :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiku, juo reilusti, syö kaurapuuroa ja vaikka pellavan- tai chiansiemeniä likoomaan veteen (niistä tulee sellainen "geeli", jonka pitäisi auttaa myös). Luumut on kanssa yksi vaihtoehto. Ja hei, jos satut olemaan herkkä makeutusaineille niin pistele askillinen sokerittomia pastilleja, kyllä rupee tapahtumaan :D

Minulla on ollut myös ummetusongelmaa ja on edelleen jos en joka päivä syö pellavansiemeniä, ei niitä paljoa tarvitse, ehkä ruokalusikallinen päivässä on minulle sopiva. Ne eivät tosin ole mikään pika-apu, vaikutusta saa odottaa viikon tai ylikin. Lisäksi reipas kävely, reuman vuoksi en pysty pitkiä taipaleita kulkemaan mutta ei tarvitsekaaan, pari kilometriä, viitisentoista minuuttia, jotain sinne päin. Kokeilin joskus myös risiiniöljyä, sillä sai avun hetkeksi kun yön istui pöntöllä mutta se ilo jäi lyhytaikaiseksi. Ainakin meillä päin sitä saa ainostaan Yliopiston apteekista.

Vierailija
22/28 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "moneen päivään"? Voit vielä olla huoleti mikäli ei ole tullut 3-4 päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "moneen päivään"? Voit vielä olla huoleti mikäli ei ole tullut 3-4 päivään.

Ongelma on ratkennut kaksi vuotta sitten. Joku hullu vaannostelee näitä padkajuttuja.

Vierailija
24/28 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
25/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin joulun alla kannattaa vetää luumusoppaa

Vierailija
26/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeilut joogaa ?

Vierailija
27/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka tulee kyllä, jos vain olet sellaisessa tilanteessa, ettet enää ehdi vessaaan. Yritä hankkiutua sellaiseen tilanteeseen.

Vierailija
28/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läs nu noga: ärtsoppa men mycket lök.