Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakka ei ole tullut moneen päivään, auttakaa!! :(

Vierailija
11.01.2016 |

Olen yrittänyt pinnistellä ja ponnistella ja juoda paljon kahvia, mutta ei tapahdu mitään. Olin jo ihan varma, että kun juon lasillisen maitoa, niin sitten alkaa tapahtua (niin käy lähes aina), mutta ei tapahtunut siitäkään mitään. Maha on kuitenkin selvästi turvonnut ja luultavasti täynnä ilmaa. Tuntuu täydeltä ja epämukavalta. Olen yrittänyt hieroa vatsaa ja liikkua, mutta sekään ei auta.

Mitä teen? Onko suolistossani jokin tukos ja mistä tämä oikein johtuu? Olen syönyt ihan kuten ennenkin, tosin yksi päivä vedin aika monta sämpylää tyhjään mahaan, voiko johtua siitä? Haluaisin vaan kakata jo tämän kipeän mahan pois :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene apteekkiin.

Vierailija
2/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toilax

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo risiiniöljyä. Kyllä alkaa paska lentämään.

Vierailija
4/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile luumumehua.

Vierailija
5/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt noin?

Vierailija
6/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö paljon luumuja. Onko sulla mitään ummetuslääkettä? Microlax on hyvä myös. Juo paljon vettä!

Vierailija
7/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luumuja/risiiniöljyä/apteekkivalmisteita enkä tähän hätään pysty hakemaan :( Ap

Vierailija
8/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vahvaa kahvia

Vierailija
9/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde juoksemaan kunnon lenkki.

Vierailija
10/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lusikallinen ruokaöljyä ja juo paljon vettä.

Vierailija
11/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti peräsuolessa on kovaa ulostemassaa, joka pitää saada pois. Reissu apteekkiin ja ostamaan Microlax-pienoisperäruiskeita. Helppo käyttää ja auttaa tilanteeseesi. 

http://www.microlax.fi/

Vierailija
12/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita syödä ainakin se 20g kuitua.Itellä helpottaa esim. Jos syön 5 hapankorppua.

Vierailija
13/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laxoberon apteekista. Oletko juonut vettä ja liikkunut tarpeeksi? Syötkö kuitupitoista ruokaa?

Vierailija
14/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luumuja/risiiniöljyä/apteekkivalmisteita enkä tähän hätään pysty hakemaan :( Ap

Juo vettä, käy kävelemässä reipas lenkki, syö lakuja jos niitä löytyisi kotoa.

Vierailija
15/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräruisketta perseeseen. Kyllä se siitä.

Vierailija
16/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti et tiedä miksi pitäisi syödä joka päivä vähintään 500g vihanneksia, niiden sisältämien vitamiinien lisäksi? Niissä on kuitua, jota ei esim sämpylöissä ole ollenkaan. Kahvi on diureetti joka kuivattaa elimistöäsi. Nyt juotvain vettä ihan kunnolla sekä kuitupitoista ruokaa,,esim luumu, kirsikkatomaatti, banaani jne. Kyllä se vatsa lähtee skulaamaan kun annat sille ravintoa.

Vierailija
17/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku, juo reilusti, syö kaurapuuroa ja vaikka pellavan- tai chiansiemeniä likoomaan veteen (niistä tulee sellainen "geeli", jonka pitäisi auttaa myös). Luumut on kanssa yksi vaihtoehto. Ja hei, jos satut olemaan herkkä makeutusaineille niin pistele askillinen sokerittomia pastilleja, kyllä rupee tapahtumaan :D

Vierailija
18/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti et tiedä miksi pitäisi syödä joka päivä vähintään 500g vihanneksia, niiden sisältämien vitamiinien lisäksi? Niissä on kuitua, jota ei esim sämpylöissä ole ollenkaan. Kahvi on diureetti joka kuivattaa elimistöäsi. Nyt juotvain vettä ihan kunnolla sekä kuitupitoista ruokaa,,esim luumu, kirsikkatomaatti, banaani jne. Kyllä se vatsa lähtee skulaamaan kun annat sille ravintoa.

No anteeksi että olen opiskelija. 

Vierailija
19/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomat. Soita brankkari ja laita letku perseeseen. Toimii varmasti.

Vierailija
20/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita syödä ainakin se 20g kuitua.Itellä helpottaa esim. Jos syön 5 hapankorppua.

Minulla hapankorput kovettavat. Pahimmat ummetukset olen saanut niistä.