Löysin unelmien prinssin, mutta tuhoaako tämän exä onnemme?
Tapasin aivan ihanan miehen, ja kemiat synkkaa täydellisesti. Hän on huomaavainen, suoraan sanottuna palvoo maata jalkojeni alla ja saa minut tuntemaan itseni maailman kauneimmaksi, upeimmaksi naiseksi. Kaikki vain kolahtanut heti paikoilleen.
Mutta nyt puolen vuoden tapailun jälkeen kun suhteemme on kunnolla syventynyt ja ns. virallistettiin suhteemme, on alkanut ilmenemään joitain pikku juttuja, jotka vähän epäilyttää.
Miehellä on siis kaksi lasta edellisestä liitosta, joiden elatusmaksuihin miehellä menee kaikki rahat. Ex-vaimo on saanut kynittyä summat ihan pilviin, ettei miehellä jää elämiseen melkein mitään. Ex-vaimolla on myös vakavia mielenterveysongelmia, hän on aivan hullu sekopaa, jutut mitä mies on kertonut, on aivan sairaita. Tämä ei myöskään anna miehen tavata lapsiaan, on kuulemma niin mustasukkainen kun miehellä on nyt uusi nainen. Eikä tämä ex-vaimo suostu tekemään miehen kanssa edes tapaamissopimusta. Nyt ei sitten mies ole saanut tavata lapsiaan yli puoleen vuoteen, eli sen jälkeen kun erosivat.
Eli rahat kelpaa, mutta lapsia ei saa silti tavata.
Nyt kuitenkin törmäsin tähän ex-vaimoon, ja kerroin kuka olen ja pyysin häntä miettimään lastensa etua, ja antaa tavata isäänsä. Eikä pitäisi lapsia pelinappuloina. Kerroin myös, että minä en ole syy heidän eroon, vaan tapasin hänen ex-miehen vasta heidän eron jälkeen.
Niin ex-vaimo kertoikin asiat aivan toisella tavalla. Hän kertoi että tämä minun mieheni ei itse halua tavata lapsiaan, eikä pidä heihin mitään yhteyttä. Ja mainitsi myös että elatusmaksutkin ovat ulosotossa, kuten kaikki muukin.
Tämä käyttäytyi aivan asiallisesti ja ystävällisesti, ja toivotti hyvät jatkot.
No minähän sitten heti kerroin tapaamisestä miehelleni, joka myönsi ulisottoasian, että hänellä on tosiaan ex-vaimon takia mennyt kaikki ulosottoon, mutta kyllä hän elareita makselee. Ja lasten tapaamisen se exä on kyllä estänyt, ja aikoo nyt kuulemma vetää exänsä siitä oikeuteen.
Nyt minua kyllä mietityttää tämä ulosottoasia, siis miehelläni on ulosottpvelkaa, miten me voimme koskaan edes muuttaa yhteen, kun siitä on ollut jo puhetta. Ja miten voimme hankkia lapsia, jos miehellä ei olekaan varaa elättää yhteistä lastamme, jos exä kynii kaikki rahat omiin lapsiinsa?
Kun muuten tämä mies on oikea unelmien prinssi, ja tietenkin haluan seistä hänen rinnallaan tässä asiassa.
Kommentit (35)
Kaikki miehet jotka haukkuvat exiään hulluiksi ovat itse kieroja ja epäluotettavia. Kokemusta on!
Provo tämä on. Siis sinänsä aihe voisi olla todellisesta elämästä, mutta ap on aloittanut tämän provolla.
Ap, olet törmännyt klassiseen narsistimieheen. Hänen kertomansa jutut ex-vaimosta ovat valheita, henkilö joka siinä suhteessa on ollut sekopää on mies itse! Älä usko miehen puheisiin enää. Lue sen sijaan netistä narsisteista ja tuollaisista suhteista. Kuvasit monta varoitusmerkkiä, kuten tuo, mitä mies on kertonut vaimostaan, mitä vaimo on kertonut miehestä, ja se, että suhteenne on alkanut sadunomaisesti ja näet miehen unelmien prinssinä. Se on vain esitystä, jolla saa sinut sitoutettua ja kohta joudut itse parisuhdehelvettiin.
Mutta turhaan tämän sinulle kerron, et tule uskomaan vaan joudut kokemaan sen kaiken itse, kantapään kautta...
Lilja kirjoitti:
Tapasin aivan ihanan miehen, ja kemiat synkkaa täydellisesti. Hän on huomaavainen, suoraan sanottuna palvoo maata jalkojeni alla ja saa minut tuntemaan itseni maailman kauneimmaksi, upeimmaksi naiseksi. Kaikki vain kolahtanut heti paikoilleen.
Mutta nyt puolen vuoden tapailun jälkeen kun suhteemme on kunnolla syventynyt ja ns. virallistettiin suhteemme, on alkanut ilmenemään joitain pikku juttuja, jotka vähän epäilyttää.
Miehellä on siis kaksi lasta edellisestä liitosta, joiden elatusmaksuihin miehellä menee kaikki rahat. Ex-vaimo on saanut kynittyä summat ihan pilviin, ettei miehellä jää elämiseen melkein mitään. Ex-vaimolla on myös vakavia mielenterveysongelmia, hän on aivan hullu sekopaa, jutut mitä mies on kertonut, on aivan sairaita. Tämä ei myöskään anna miehen tavata lapsiaan, on kuulemma niin mustasukkainen kun miehellä on nyt uusi nainen. Eikä tämä ex-vaimo suostu tekemään miehen kanssa edes tapaamissopimusta. Nyt ei sitten mies ole saanut tavata lapsiaan yli puoleen vuoteen, eli sen jälkeen kun erosivat.
Eli rahat kelpaa, mutta lapsia ei saa silti tavata.Nyt kuitenkin törmäsin tähän ex-vaimoon, ja kerroin kuka olen ja pyysin häntä miettimään lastensa etua, ja antaa tavata isäänsä. Eikä pitäisi lapsia pelinappuloina. Kerroin myös, että minä en ole syy heidän eroon, vaan tapasin hänen ex-miehen vasta heidän eron jälkeen.
Niin ex-vaimo kertoikin asiat aivan toisella tavalla. Hän kertoi että tämä minun mieheni ei itse halua tavata lapsiaan, eikä pidä heihin mitään yhteyttä. Ja mainitsi myös että elatusmaksutkin ovat ulosotossa, kuten kaikki muukin.
Tämä käyttäytyi aivan asiallisesti ja ystävällisesti, ja toivotti hyvät jatkot.No minähän sitten heti kerroin tapaamisestä miehelleni, joka myönsi ulisottoasian, että hänellä on tosiaan ex-vaimon takia mennyt kaikki ulosottoon, mutta kyllä hän elareita makselee. Ja lasten tapaamisen se exä on kyllä estänyt, ja aikoo nyt kuulemma vetää exänsä siitä oikeuteen.
Nyt minua kyllä mietityttää tämä ulosottoasia, siis miehelläni on ulosottpvelkaa, miten me voimme koskaan edes muuttaa yhteen, kun siitä on ollut jo puhetta. Ja miten voimme hankkia lapsia, jos miehellä ei olekaan varaa elättää yhteistä lastamme, jos exä kynii kaikki rahat omiin lapsiinsa?
Kun muuten tämä mies on oikea unelmien prinssi, ja tietenkin haluan seistä hänen rinnallaan tässä asiassa.
Tämä on huono provo. Vaikka olisi kuinka sekopää ex, ei voi silti päättää saako isä tavata lapsiaan vai ei. Mikään kuvitteellinen unelmien prinssihän ei ole edes kyseessä, koska on jättänyt lapsensa sekopäisen naisen armoille. Ei jatkoon.
Kunnollisella miehellä on yhteishuoltajuus, eikä joudu maksamaan mitään elareita.
Huomaa ap, että mies myönsi ainakin osan puheista todeksi. Eli oli siltäosin kusettanut sinua. Lisäksi itse havaitsit exän asialliseksi. Siltäkin osin mies todennäköisesti valehtelee.
Näinpä miehen puheista ei kannata uskoa mitään. Vähintäänkin vaatisin nähdäkseni palkkakuitit, ulosotto ja elari päätökset. Jos ei näytä ja todista mitään puheistaan, niin häivy kun ehdit. Jos palkkakuitissa ei näy ylitöitä, niin mies todennäköisesti panee nekin ajat yhtä tai useampaa naista.
Parhaat valehtelijat hurmaavat kenet vain. Näin näyttää mies tehneen sinulle, vanhemmillesi ja ystävillesi.
Mies on hyvä valehtelemaan mutta muuten tyhmä. Fiksu mies ei exää hauku edes silloin kun olisi aihetta. Totuudeen vastaisella valehtelulla hän osoittaa itsensä idiootiksi ottamalla varman kiinnijäämisriskin. Fiksu valehtelija puhuu totta aina kun mahdollista. Ja sommittelee valheet niin, että niitä on vaikea todistaa valheiksi ja erottaa todesta.
Jätä se idioottivalehtelija kusettaja.
Enpä harkitsisi edes lapsen hankkimista miehen kanssa, joka ei tapaa entisiäkään.
No ap kerroppa ny lisää et mitä mies tekee työkseen? Miten asuu? Minkä ikäsiä ootte?
Siis mieshän tuossa on tuhoamassa onnenne. Ei ex, joka toivotti teille hyvää. Miten voit olla noin sokea...
Just tämän takia olen sitä mieltä, että kannattaa kysyä ex-vaimon mielipide. Nämä unelmien prinssit tuppaavat olemaan vähän muuta kuin kertovat.
Jos on totta niin juokse ja lujaa!
Prinssit on aina sammakoita. Ihme, että ap on noin pitkään uskonut valheita. Minusta olisi inhottavaa, jos tapaamani mies ei huolehtisi lapsistaan ja haukkuisi eksää.
kuulostaa ihan siskoni eksältä :) selittää kaikille kuinka siskoni on hullu, ei anna hänen nähdä lastaan, kynii hänet kuiviin yms. totuus onkin sitten ihan toinen. siskoni ei saa mieheltä penniäkään vaan mies vaatii että siskoni pitäsisi maksaa lelut, ruuat yms mitä mies ostaa omaan kotiinsa lapselle. lapsi siis käy isällään joka toinen viikonloppu ja kela? maksaa elarit hänen puolestaan. hän myös saattaa perua viikonloppunsa ilmoittamalla että "myöhästyi" bussista ja tämäkin siinä vaiheessa kun bussin pitäisi olla perillä noutopaikalla. alussa se oli tämäkin mies niin herrasmies kun vain voi olla mutta lopulta sieltä paljastuikin kunnon elämäm koululainen. sääliksi käy miehen uusia naisystäviä mutta eipä sille mitään voi kun toinen on niin hyvä näyttelijä ja leimannut koko sukumme psykopaateiksi heidän silmissään.
Otsikossa olisi toivomisen varaa, ei noin ilmiselvästi ens kerralla, jooko?