Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinusta tuli isona, kun menit lukioon alle 8 keskiarvolla?

Vierailija
11.01.2016 |

Millaine yo-todistus tuli?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli palstamamma.

Vierailija
22/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski, olen tyytyväinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli yrittäjä :) koskaan ei kiinnostanut mitä minun jonkun muun mielestä pitäisi tietää, tehdä tai osata. Kiinnostuin opiskelusta kun löysin oman alani ja nyt elätän itseni omalla työlläni ja teen päivittäin monta ihmistä iloiseksi.

Vierailija
24/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvo oli varmaan 7.4 peruskoulun jälkeen. Lukion ensimmäisen vuoden jälkeen 9.1. Peruskoulussa kokeisiin luin edellisenä iltana pari tuntia. Lukiossa opiskelu alkoi taas maistua, kun sai vähän omaa vapautta opintoihin.

Erikoisimpana korotuksena minulla oli fysiikka, joka peruskoulussa 6 ja lukiosta lähdin kotiin viemisinä fysiikan stipendi.

Lakimies tuli lopulta tästä entisestä alisuorittajasta :)

Vierailija
25/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
26/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioon pääsyn keskiarvoa en kehtaa edes kertoa mutta ylioppilastodistuksessa lukee 6,7 /C.

Noilla papereilla ollut mm kansainvälisessä yrityksessä johdon assarina, asiantuntijana ja nyt myyntijohtajana.

Älyssä ei ole ollut koskaan vikaa, ainoastaan motivaatiossa. Testattu moneen kertaan:)

Vierailija
27/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen päästötodistuksen keskiarvo 7,9, lukuaineiden parempi, mutta liikunta tais olla 7(koska evvk, edes lätkää ei saatu pelata, harjoiteltiin vaan jotain v*tun taitoluisteluliukuja, eli hytistiin jonossa jne. Pojilla oli aina hauskempaa liikuntaa), käsityöt 6 (en osaa edelleenkään, eikä myöskään kiinnostanut opetella. En ole tarvinnut elämässä), kuvaamataito 7 (juu en osaa piirtää).

Lukiosta paperit 9,4/L.

Mutta että mikä minusta tuli isona? En tiedä. Ikää vasta 34v ja kaksi tutkintoa, kuusi ammattia. Syksyllä aloitan taas opiskelun, ehkä tämä tuleva on sitten SE juttu. Luulen niin. Oon vähän hidas, kun en ole löytänyt omaa alaani tätä ennen :D Mutta hitokseen hauska elämä on ollu so far :)

Vierailija
28/28 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmistosuunnittelija.

Yo-todistuksessa matematiikka, fysiikka ja kuvaamataito kymppiä. Muut 5:n ja 8:n välillä heitellen. Keskiarvona ei siis häävi.

Kirjoituksetkin meni miten meni. Pääsykokeilla se opiskelupaikka lohkesi eikä papereiden avulla.