Mikä sinusta tuli isona, kun menit lukioon alle 8 keskiarvolla?
Millaine yo-todistus tuli?
Kommentit (28)
Tuli DI ja MBA (Englannista). Heräsin opiskelun iloon vasta yo-kirjoitusten jälkeen ja kirjoitukset menivät yhtä huonosti kuin lukio muutenkin.
Menin lukioon 7,6 keskiarvolla. Tosin asuin pikkukaupungissa, jossa lukioon pääsi jopa 6,3 keskiarvolla.
Kirjoitin 1985 laudaturin paperit ja yo-todistuksen keskiarvo oli 9,1.
Opiskelin ensin filosofian kandiksi ja suoritin aineenopettajakoulutuksen (pääaineeni oli yleinen historia). 10 vuotta sitten valmistuin kauppatieteiden maisteriksi.
Ei mulle tapahtunut oikeastaan mitään muuta kuin että kiinnostuin opiskelusta ja opin opiskelemaan ja olin motivoitunut, kun koulu tarjosi kunnon haasteita ja opettajat olivat lukiossa kiinnostuneita oppilaistaan. Yläaste ei paljon kiinnostanut ja sen näki numeroista.
Yo-todistuksessa numerot oli myös samaa tasoa. Kirjoituksista C:tä ja M:ää. Jatkokoulutus AMK-tasoinen. Hyväpalkkaisessa työssä olen.
Keskiarvo lukioon mennessä 7.7 ja lukion lopussa 7.9. Kirjoituksista tuli C, M, M, M ja E. Jatkokoulutuksena ammattikoulu ja ammattikorkeakoulu.
DI, yläasteen ka 7,9. Lukion päättötodistuksessa 9,0 ja M:n paperit (olis varmaan ollut L:n jos olisi ollut parempi elämäntilanne).
Olin surkea koulussa. Lukioon pääsin 7.3 keskiarvolla. Olen koulutukseltani sosionomi.
Siitä, miten toisille käy, ei voi ennustaa lainkaan miten ap:lle käy.
Yläasteen keskiarvo 7.4. Lukion oli ihan vähän yli 8. Kirjoitin C:n paperit. Koulutukseltani nyt terveydenhoitaja.
lukioon 9,27 keskiarvolla ja nyt 15 vuotta myöhemmin edelleenkin vain lukion paperit kädessä mietin mitä sitä tekisi elämällä.
Vierailija kirjoitti:
lukioon 9,27 keskiarvolla ja nyt 15 vuotta myöhemmin edelleenkin vain lukion paperit kädessä mietin mitä sitä tekisi elämällä.
siis yo paperit e keskiarvolla
Yo-todistuksen keskiarvo tais olla M. Isona minusta tuli psykologi, erikoistumisena lasten neuropsykologia.
Keskiarvo kasin pintaan lukioon mennessä, jonkin verran alle lukion lopussa. Yo-paperit keskinkertaiset. No minusta tuli kielten opettaja ja opo!
Menin 7,8 ka:lla, kirjoitin LLEE, keskiarvo oli varmaan max 8,5. Kirjoitukset sopivat minulle, vieläkin harmittaa reaalin eximia, laudatur oli niin lähellä. No juu, musta tuli erityispedagogi.
Peruskoulusta yli ysin keskiarvolla amikseen. En vielä tänä päivänä tajua miksi en mennyt lukioon. Päivääkään en ole oman alani töitä tehnyt. Elätän itseni baaritiskin toisella puolella. Valtaosa vapaa-ajasta kuluukin sitten sillä tiskin paremmalla puolella.
7,6 keskiarvolla lukioon, nyt erään kansainvälisen yhtiön maajohtajana.
7,8 todistuksella lukioon. Kirjoitin L, E, E, M ja kielistä tuli surkeimmat A ja B. Nykyään sairaanhoitaja.
Valtionvaraministeri tuli ja matikasta tuli a