Onko keno huijausta?
Kommentit (41)
Otin kaverin kanssa
14 päivää kenoa ilta arvonta 1€ panos kunkkukertoimella yht. 28€
2 osaan.
Nyt on ollut 8 ilta arvontaa:
1. Ei voittoa 2. Ei voittoa 3.ei voittoa 4. Ei voittoa 5. Ei voittoa 6. Ei voittoa 7. Ei voittoa. 8. Ei voittoa
Ennen kenosta sai voittoja useinkin kun oli kenopallot. Eipä tule enää kun kone arpoo numerot
Kaikki ovat sanoneet että kun siirryttiin tietokone arvontaan pienetkin voitot jäivät pois en itse nykyisin pelaa kuin satunnaisesti kenoa.Kun aikoinaan kysyin missä vaiheessa pelattujen rivien tiedostot avataan siihen en saanut vastausta puhui vain noista virallisista valvojista.
Täyttä potaskaa,anoastaan taso7 antaa 50c panoksella tuon 1200€.Mikään muu voittoluokka ei anna 50 000€ tai 10 000€ 50c panoksella!
Keno on rahapeli jonka tarkoitus on tuottaa voittoa Veikkaukselle ja sen se myös tekee. En ymmärrä mitä huijausta tässä voisi olla kun kaikki menee täsmälleen niin kuin on suunniteltu ja laskettu.
Pitemmän päälle jokainen Kenoa (tai mitä tahansa muuta rahapeliä) pelaava jää tappiolle, se on myös täysin yleisesti tiedostettu asia. Eihän kukaan nyt järjestä arvontoja menettääkseen rahaa, eihän?
Ei mutta esim. raaputusarvat ovat.
Suuria summia pitäisi näkyä vain samassa suhteessa kuin on suuria voittoja. Eli koskaan et edes näkisi nelinumeroisia "voittoja".
Nyt tyhmemmät luulee koko ajan että olipas lähellä.
Kuka pakottaa sinut pelaamaan kenoa? Jos tiedät, ettet kuitenkaan voita, tai voiton mahdollisuus on mielestäsi liian pieni, pelaa jotain, missä on paremmat mahdollisuudet. Tai pidä rahat itselläsi, jolloin "voitat" edes sen vähän.
Ei kannata pelata ollenkaan voittaa olen pelannut kohta 20 vuotta kaikkia noita joka ikine päivä ikinä saanut kun ehkä 2 euroa silloin tällöin
Veikkaus on huijannut jo pitkään. Joissakin peleissä muuttavat jopa kertoimia voittojen jälkeen.
ja sen kerran kun jonkun euron saa niin kioskin myyjä sanoo ettei ole voittoa.Eli valehtelee. Olen hyvin tarkka näissä. olen monet kerrat huomannut että etenkin vanhemmille ihmisille tehdään näin.Kioskissa on näyttö johon pitäisi tulla tieto onko voittoa vai ei. siinä ei kumminkaan näy mitään. useimmat eivät ota takaisin kuponkia että tarkistaisivat uudelleen ja niin myyjä saa rahat itselleen. Samoin yrittävät huijata automaattipelissä josta saa pelimerkkejä takaisin eli kolikoita joissa on reikä keskellä ja numero 1 tai 2. kysyvät kassalla onko nämä yhden euron kolikoita. sillä katsovat onko asiakas huomannut asian. Kyllä he näkevät onko siinä 1 tai 2. Älkää luottako myyjiin olkaa tarkkana.
Veikkauksen pelien palautusprosentti on aivan naurettavan pieni verrattuna muiden maiden palautusprosentteihin, täällä laillinen mafia vetää pelaajilta tuhkatkin pesästä.
Miksi alkuun osui? Nyt ei koskaan mitään?
Koska keno on täyttä kusetusta.Alkuun voittoja tuli paljon mutta sitten siirryttiin pois live arvonnoista ja hups! Kuinkas kävikään.Voitot väheni kuin juopon rahat kapakassa.Kone laskee ennen arvontoja mahd vähän voitto numeroita ja antaa minimi palautuksen tai ei ollenkaan.Joskus sitten jollekin annetaan voittaa iso summa että jengi luulisi pelin olevan rehtiä..Mielenkiintoista on se että kun näet tiettyjen numeroiden tulevan usein ja alat pelaamaan niitä niin eipä tulekaan enää..Kokeile niin näet.Vedätystä parhaimmillaan.
Mun läheinen on voittanut kenosta 200 000, ja 50 000 euroa ja vielä 5000 euroa. Ja tämä tarina on tosi.
Veikkaus huijaa peleissä,,lottovoitto aina pikkupaikkakunnille,,,nimiä ei kerrota soitin verottajalle ja kysyin asiasta,,, ei kuulu heille,,,ei saa mistään voittajien nimeä,,,soitin veikkaukselle,ei vastausta,,
Nyt tapahtuu kummia,, veikkaus ja ray vainoaa,,,tuttupelikone ei anna voittoa,,onko kellään samaa,,?
Wilsson kirjoitti:
Olen pelannut kenoa 10 vuotta joka päivä samoilla numeroilla. Tasot 6,7,8,9 kerran voittanut 600€. Paska peli. Täyttä humpuukia.
Ja silti jatkat yhä? Jos olisit saman ajan tuon käyttämäsi rahan sijoittanut olisi sinulla reilusti enemmän rahaa nyt hallussasi.
Ei ole huijausta. Asun paikkakunnalla mihin tuli puolen miljoonan keno voitto.
Naurettavaa väittää moista. Helpompaa tehdä vain random arvontakone ja pitää huoli säännöillä että veikkaus saa riittävän tuoton. Matematiikka on hassua siinä että se toimii. Mitään tuollaista "huijausta" ei tarvita.