Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi uskoa miten törkeästi kaverin poikaystävä sanoi raskaana olevasta naisesta

Vierailija
11.01.2016 |

Olimme syömässä Subwayssa ja raskaana oleva nainen tuli ostamaan kaksi patonkia. Istui pöytään ja otti takkinsa pois. Kun kaverin poikaystävä huomasi mahan, hän sanoi "Hyi vi*** mikä läski, syö varmaan kymmenen leipää joka päivä"

Kaveri ei sanonut mitään, katsoi vain maahan ja tökkäsi poikaystäväänsä kyynärpäällä.

Nainen kyllä kuuli ja asetti takkinsa mahansa peitoksi, pakkasi lopun patongin mukaan laukkuunsa ja vastasi samalla puhelimeen "Joo kulta, mä olen 15 min päästä siellä"

Eli selkeästi se toinen patonki oli tarkoitettu sille kenen kanssa puhui puhelimessa.
Menin naisen perään ulos ja pahoittelin tuon pojan käytöstä, että hänellä on huono päivä tänään. Nainen hymyili ja sanoi etteihän se minun vikani ole.

En liiku enää missään julkisilla paikoilla jos tuo ks. idiootti on mukana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli :(

Vierailija
2/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kaiken mitä tällä palstalla joku kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi ei sanonut huumorilla, niin oli moukkamaista.

Vierailija
4/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sitä, että kukaan tuntisi tarvetta alkaa mahaansa peittämään onkun kommentista, kun on raskaana! Tai että kukaan lähtisi perään pahoittelemaan.

Vierailija
5/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyppi ei sanonut huumorilla, niin oli moukkamaista.

Moukkamaista tuo oli vaikka olisi kuinka huumorilla sanonut. Onneksi sentään ap kävi pahoittelemassa. (Jos tämä nyt on totta.)

Vierailija
6/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tykkäävät idiooteista. Olen tullut siihen tulokseen, että ne naiset ovat itsekin idiootteja, ja tuntevat vihdoin päässeensä älyllisesti samantasoiseen seuraan. Dumppaa molemmat.

Vierailija
7/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo kulta, mä tuun". Tän novellin kirjoittaja on varmaan lukiossa.

Vierailija
8/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee vaan tuollaisissa tapauksissa mieleen, että möläyttelijä on ehkä vammainen, todella matala äo, tai sitten jostain metsäläisperheestä.

Noi möläyttelijät nolaa vain itsensä, eikä ne itse edes tajua sitä.