Naiset! Miten teette aloitteen petipuuhiin?
Mikä on se ele jolla teette selväksi miehellenne, että tarvitsette lihanuijaa sisäänne? Sanotteko sen suoraan, vihjailetteko jotenkin vai annatteko miehen vaan tehdä sen aloitteen seksiin?
Olen monesti täälläkin nähnyt keskusteluja missä käsitellään miesten tekemiä aloitteita seksin suhteen, mutta naisia käsitteleviä en muista nähneeni yhtään.
Terveisin Naispelko22
Kommentit (8)
Yleensä istun hajareisin syliin ja alan suukottelemaan. Kyllä herra siitä innostuu hyvin äkkiä.
No en ainakaan puhumalla lihanuijasta... Joskus tulee kysyttyä ihan suoraan, että mennäänkö panemaan, joskus sängyssä alan silittelemään rinta- tai vatsalihaksia hellästi, joskus on tullut vain heitettyä vaatteet pois miehen edessä. Miehellä on vain sen verran kova vietti, että harvemmin ehdin alotteita tekemään.
Tilanteen mukaan. Jos mies on tehnyt aloitteen illalla mutta olen väsynyt, niin sanon suoraan että katsotaan aamulla, ja yleensä hän ottaa sen lupauksena eikä kyllä ole koskaan joutunut pettymään :-) Jos olemme jo sängyssä (kumpikin tykkää lukea ennen nukahtamista) niin usein riittää pieni silittely ja kiehnääminen siinä lukemisen ohessa. Joskus taas sanon, että nyt tekisi mieli.
En tee aloitetta petipuuhiin, nain vaihtelevasti. En jaksa heilutella peittoa, eikä minusta ole vaakamamboon.
Meillä käytetään salakieltä. Kun sanon, että kissalle pitäs antaa maitoa, niin ukko tietää heti, mitä tehdä vällyjen alla.
Vaihtelee. Joskus istun miehen syliin ja alan kosketella, joskus sohvalla vierekkäin makoillessa suukottelu eskaloituu, joskus sanon ihan suoraan että siirtyisimmekö sängyn puolelle. Tai sitten sanon "haluun sua rakas".
En mä ehdi tehdä muuta kuin mennä nukkumaan siihen miehen viereen. Just kun olen makuuasennossa, niin mies onkin jo kimpussa.
En ole varmaan ikinä tuon kummempaa aloitetta tehnyt. Ei ole ehtinyt.