David Bowie kuollut....
Todella pitkän ja ansiokkaan uran tehnyt artisti on kuollut. RIP.
Hänen laulunsa China Girl on olennainen osa kasarinuoruuttani.....
Kommentit (69)
Nää kuolinsurkuttelut menee ohi koko ajan nopeammin. Lemmy sivuutettin parissa päivässä, Bowie näköjään parissa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Nää kuolinsurkuttelut menee ohi koko ajan nopeammin. Lemmy sivuutettin parissa päivässä, Bowie näköjään parissa tunnissa.
Lemmy istuu tälle wt-palstalle hieman paremmin. David Bowieta taas surkutellaan Lemmyä enemmän yliopistojen kahvihuoneissa.
Mun mies on aina ollut David Bowie fani. Hänellä taitaa olla kaikki Bowien levyt vinyylillä. On niitä ainakin tuhoton määrä. Viimeisintä levyä odotti ja laski päiviä - ja perjantaina ryntäsi suoraan töistä levykauppaan ostamaan sen. Mies tuli innoissaan uuden lp:n kanssa kotiin ja kuunneltiin yhdessä. Upea! Mä sanoin miehelle, että onpa mustaa. Surullista ja mustaa.
Tänä aamuna mies lähti innoissaan töihin. Töiden jälkeen on menossa katsomaan kaverin kanssa dokkaria David Bowie Is - näyttelystä. Se on täällä taas elokuvateatterissa, mutta vain tänään. Liput myytiin hetkessä loppuun. Miehen sisar onnistui ostamaan kaksi lippua miehelleni ja hänen kaverilleen.
Murtunut mies soitti aamulla kahdeksan jälkeen: David Bowie on kuollut.
Rest in Peace, David Bowie. Musiikkisi elää. Aina.
No en nyt tiedä sivuutettiinko Lemmy ihan parissa päivässä. Vastahan hänen muistotilaisuutensa oli la-su välisenä yönä ja kyllä asiasta mediassa puhuttiin ja Valion mainoksen myötähän tuo on ollut mediassa esillä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016011120943144_vi.shtml
Voisivat pikkuhiljaa kertoa vaimollekin..
Toistenne haukkumiseksiko tämä ketju on tehty?
Kyllä mua vähän itkettä vaikka en fani olekaan, perehtynyt kuitenkin olen.
David Bowie, Lemmy, Dio, Dimebag Darrell, Layne Staley, Kurt Cobain.
Kaikki hienoja artisteja. Taivaassa tai jossain on kyllä mahtava kööri koolla!
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016011120943144_vi.shtml
Voisivat pikkuhiljaa kertoa vaimollekin..
Bowie ei tainnut muistaakseni kohdella kauhean nätisti sitä ekaa vaimoaan. Aika kipeää. kun tyypit ovat ilmeisesti jaksaneet vihoitella toisilleen kaikki nämä vuodet.
Elvis kuoli melkein parikymmentä vuotta ennen kuin edes synnyin, enkä koskaan ole erityisemmin häntä fanittanut. Tiedän kuitenkin kuka hän on. Jos vähääkään kiinnittää huomiota siihen, mistä ympärillä puhutaan ja kirjoitetaan, ei voi olla kuulematta ja saamatta selville. Tässä "David Bowie, Lemmy, etc, neverheard!!" -jutussa ei käy puolustukseksi se, että "kun se oli niin kauan sitten", tai "ei kuulu mun musiikkimakuun".
Se kertoo yleissivistyksen puutteesta, ja se taas hyvin vähän liittyy syntymäaikaan.