Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iltagallup

Vierailija
10.01.2016 |

mitä olet tehnyt tänään?
mihin aikaan heräät huomenna?
mitä puet päälle? miten laitat hiukset?
fiilis nyt 1-10?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistellut koulujuttuja, puhuin pitkästä aikaa yhden kaverin kanssa, kävin lenkillä ja apteekissa.  

Koitan herätä 9. aikaan. 

Siniset farkut ja pinkki villapaita. Harjaan hiukset ja laitan ponnarille. 

7-8. Nyt nukkumaan. 

Entä sinä ap? :)

Vierailija
2/8 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ottanut rennosti

- herään toivottavasti 7:00, todennäköisemmin 8:00

- puen päälle farkut ja lämpimän neuleen koska täällä on edelleen kylmä, hiukset : levitän oikean käden sormet, vedän tukan kerran vasemmalta oikealle ja kolme kertaa edestä taakse 

- fiilis nyt on 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin ostoksilla ja ostettiin mulle talvitakki ja lapsille (=miehelle) brio-junarata alennusmyynneistä. Huomenna varmaan heräillään 9 maissa. Laitan mustan topin, musta-harmaat leggingsit mustan pitkähihaisen ja vihdoinkin talvitakin (ei musta) pakkaseen. Hiukset pesen kun käydään aamulla suihkussa ja sitten harjaan, auki saavat jäädä. Fiilis nyt on ehkä 7, kaikenlaista stressiä ja mietittävää ja vanhempi lapsi ei meinannut mennä nukkumaan. Mutta eiköhän asiat lutviudu :)

Vierailija
4/8 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en muuta kuin maannut sängyssä läppärin kanssa. On järkky flunssa päällä (ja vähän kuumetta) joten olen suosiolla ottanut rauhallisesti ja toivonut ettei synnytys ainakaan juuri nyt käynnisty kun olen kipeä.

Varmaan joskus aamupäivällä/puolenpäivän aikaan. Riippuu ihan siitä, miten saan ensi yönä nukuttua, kiitos selkä -ja liitoskipujen sekä närästyksen.

Kyllä varmaan tulee hengattua kollareissa ja t-paidassa. Hiukset harjaan ja laitan epämääräiselle nutturalle.

Fiilis taitaa olla vitosen luokkaa.

Vierailija
5/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein kolme leipää pakkaseen, yksi syötiin. Tein muutakin ruokaa...

Herään toivottavasti seitsemän aikoihin.

Puen vaatteet... Kauluspaita ja luultavimmin farkut. Hiuksia en erityisesti laita, koska käyn lääkärillä.

Fiilis on ihan hyvä, voisi tietysti väsyttää vähän enemmän.

Vierailija
6/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilis on ainakin 9,5😁

Möyh - tää o lomafiilishh !!

Puen jotain college-henkistä, tassuttelen pihalle ja treffaan autogurun.

Guru neuvoo, hoitaa (autoa), rauhoittelee minua (toivottavasti), lausuu sitten jotain kaunista vielä?

Minä jatkan leppeää lomatunnelmaa, tapahtui mitä tapahtui.

Ai jaa ne hiukset! Piileskelevät pipon alla vielä siinä vaiheessa päivää... 😜

Vierailija
7/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
8/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan, vaikka onkin aamu!

- Laitoin ruokaa, räpläsin läppäriä, jorasin urpon näköisesti yksinäni nolottavan huonoja biisejä Youtubesta (verhot oli naapureiden armoksi kiinni), kävin suihkussa, katsoin leffan.

- Heräsin yöllä klo. 2.40, en tiedä miksi. Aamukahvit join tuossa neljän aikaan ja seitsemästä asti olen häiriköinyt tätä palstaa omasta mielestäni pirun nokkelilla kommenteilla. Muut saattavat toki olla eri mieltä :D

- Collarit, toppi ja hupparineule on, tukka ponnarilla

- Fiilis tietty KYMPPI, koska olen yliväsynyt ja nauran kaikelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi