GILMOREN TYTÖT vai GOSSIP GIRL?Kumpi kannattaa katsoa?
Olen pari viikkoa talovahtina ja nuo sarjat löytyivät hyllystä.Kumpaakaa en ole koskaan katsonnut mutta monet ovat niitä kehunneet.Tarjolla olisi myös Boston legal,Ruma betty,Mullan alla,Mentalist,House ja Big love.
Kommentit (16)
Yks mun lemppari hahmo ikinä Kellarin kunkun Arthurin ja Housen lisäksi on Emily Gilmore.Siinä todellinen rotunainen!
Musta tuntuu että toi Gilmoren tytöt ei ole ollut missään muualla niin suosittu kun suomessa.
Gilmore girls ehdottomasti! Mun lemppari sarja. Tulee katsottua joka vuos kaikki kaudet.
Gossip Girl, jos haluat silmiähivelevää glamouria ja eskapismia. Ruma Betty on kyllä hauska sarja, sitäkin suosittelen.
Gossip girl jos tykkä ihastella vaatteita!
Katso Gilmore Girls, ensimmäiset neljä tuotantokautta on aivan mielettömän ihania! Lopetin itse katsomisen vähän sen jälkeen, ilmeisesti siinä on vaihtunut ohjaaja tai käsikirjoittaja tai jotain ja mun mielestä se näkyi kyllä sarjassa, ja halusin mieluummin säilyttää hyvät muistot kuin jättää huonon maun suuhun. En siis tiedä, olisiko hyvä fiilis palannut sarjaa eteenpäin katsoessa. :) Nyt luin, että Netflix tekisi jatkoa Gilmore Girlseille ja siinä käsikirjoituksesta vastaa se sarjan alussa ollut henkilö/porukka, juhuu!
Ugly Betty on mun mielestä ihan hauska myös, tosin siinä taas ongelmana on että sarja kaarrettiin loppuun aika äkkinäisellä päätöksellä, ja se kai näkyi juonessa myös. Katsoin itse muutaman ensimmäisen tuotantokauden.
Mä rakastan sellaisia Frendit-henkisiä kunnollisia, harkittuja loppuratkaisuja, joten voin olla jonkun mielestä väärällä tavalla kriittinen.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että toi Gilmoren tytöt ei ole ollut missään muualla niin suosittu kun suomessa.
Suomalaiset juo kahvia enemmän kuin ketkään muut.
Huononiko Gilmoret muitten mielestä aika montakin kautta loppuakohden niin paljon että oli kun eri sarja?
Etkö sä tehnyt tän aloituksen jo aiemmin? Vastasin siihen pidemmin. Gilmore noista kahdesta.
Vierailija kirjoitti:
Huononiko Gilmoret muitten mielestä aika montakin kautta loppuakohden niin paljon että oli kun eri sarja?
Kyllähän se aika paljon muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä tehnyt tän aloituksen jo aiemmin? Vastasin siihen pidemmin. Gilmore noista kahdesta.
En ole tehnyt mutta pitempi vastaus kiinnostaisi kyllä.Onko tätä siis kyselty ihan lähipäivinä?Täytyy katsoa jos löytäisin sen keskustelun.
Gilmore ehdottomasti, se on oikeasti tosi ihana sarja, etenkin ensimmäiset 3 kautta. Gossip Girl on sellaista aivotonta viihdettä, viihdyttävä toki, mutta ei sen suurempi elämys. Mullan alla on myös tosi hyvä (tosin en ole tainnut vikoja kausia nähdä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mutta pitempi vastaus kiinnostaisi kyllä.Onko tätä siis kyselty ihan lähipäivinä?Täytyy katsoa jos löytäisin sen keskustelun.
Melkein samat vaihtoehdot ja sama kirjoitustyyli:
Gilmoren tytöt paras, sitten Mullan alla, Mentalist ja House. Big love on ihan katottava, Ruma Betty melko tylsä. Gossip girl on ihan ok ja Boston legalia en ole katsonut. Gilmoren tytöt on tosiaan ainoa noista jonka heittämällä katsoisin uudestaan.