Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hamppuhiukset, apua!

Vierailija
10.01.2016 |

Minkä takia hiukseni ovat aivan kuivaa takkupesää koko ajan? Syön kalaöljyä,monivitamiinia yms. Mikään ei auta!!!!! hiuksissa ei ole kosteutta yhtään ja olen kohta myös kalju! kilpirauhaslääkitys on (myös yhdistelmälääkitystä kokeiltu)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lääkäriin.

Vierailija
2/6 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ovat kuollutta solukkoa, niitä ei voi valitettavasti ruokavaliolla muuttaa. Kampaaja voisi arvioida sinulle hyvät tuotteet, ehkä jätettävä hoitoöljy olisi hyvä. Myös hoitoaineella muhittelu kannattaa:) juurikasvu.org ista olen löytänyt itselleni hyviä vinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pelastus on Yves Rocherin Reparation -sarjan shampoo ja hoitoaine. Pääsivät loppumaan jouluna ja olen kärvistellyt XZ-tuotteilla ja puolet tukasta on pelkkää hamppupalloa. Maanantaina pääsen hakemaan paketin ja oikeasti odotan sitä tunnetta kun hiukset ovat terveen tuntuiset. Tuossa blogimerkintä aiheesta: http://karkkipaiva.indiedays.com/2013/12/20/hiusviikko-yves-rocher-repa…

Samasta sarjasta olen kokeillut muitakin shampoita ja hoitoaineita ja hyviä ovat nekin olleet, mutta näin talvikuivalla ehdottomasti tuo Reparation-kaksikko. Lisäksi koitan talvella muistaa laittaa saman puljun hiusöljyllä öljyhoidon hiuksiin kerran tai pari viikossa ja kesäisin käytän hiushuuhdetta, jossa on etikkaa ja vadelmaa. Täältä löytynee noita kaikkia: http://www.yves-rocher.fi/control/botanical-expertise-hiukset/

Vierailija
4/6 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreitä ei kiinnosta tällaset ongelmat...kuten ei mikään muukaan

Vierailija
5/6 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaöljyä vaan hiuksiin vuorokausi ennen pesua....

Vierailija
6/6 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero hiuksiisi argaaniöljyä pesun jälkeen.

Kunhan vaan tarkistat ettet osta sellaista johon on ajettu silikooneja.