Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Alakerran jätkä käryttää taas niin voimalla, että ihan pahaa tekee. Kannabiksen haju leviää ympäriinsä, mikään muukaan tuo makea haju ei voi olla. Yök. Soitanko poliisille vaiko isännöitsijälle? Voiko mun nimi tulla myöhemmin ilmi? Helvetti soikoon, vuuen verran olen tätä nyt seurannut ja yhä useemmin leviää kannabiksen haju.

Sivut

Kommentit (77)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Poliisille! huumerikollisuus on kaikista pahinta ja narkomaanit on heidän itsensä vuoksi saatava hoitoon ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija

Mulla oli naapurina nuori nainen, joka monesti yöaikaan kärytti hasista. Oli helvetin kiva herätä siihen ja nousta tuulettamaan. Laitoin sen postilaatikkoon valituslapun omalla nimellä. Väheni savustus ja parin kuukauden päästä hän muuttikin pois.

Vierailija

Soita poliisille, mutta sano että sieltä tulee meteliä tai tappelun ääniä. Poliisit tulevat kiireellisesti paikalle ja narkit jäävät verekseltään kiinni.

Vierailija

Keskisuuressa kaupungissa idässä. En nyt viiti profiloida tarkemmin. Mietin tota heippalappua! Enkä ole ainut joka haistaa, naapurit nuuskineet samaa... Ap

Vierailija

Laita lappu, tyyppi välttämättä tajua haittaa. Voi olla ihan tavallinen opiskelija tms ja menee vaan turhaan elämä pilalle jos soitat poliiisit. Suosittele lapussa naapuria hommaamaan kotiinsa aktiivihiilikuitu-puhallin/suodatin. Semmonen tuuletusvehje joka neutraloi hajut. Pieni sijoitus naapurirauhasta vaikka parisataa maksaakin.

Vierailija

Kannattaa ensin laittaa huomautus, missä ilmaiset huolesi, kukankäryttäjän postilaatikkoon. Jos asiat eivät muutu niin vie asiaa eteenpäin isännöitsijälle.

Naapurisovun kannalta reilu tapa toimia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
vuuen verran

Tuohon asti vaikutit olevan uhri ja ikävässä tilanteessa asunnossasi, mutta nyt tuntuu että olet pelkästään kouluja käymätön vähän vajaalla käyvä joka on keksinyt jonkun hajun ja siihen sopivan syntipukin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vuuen verran

Tuohon asti vaikutit olevan uhri ja ikävässä tilanteessa asunnossasi, mutta nyt tuntuu että olet pelkästään kouluja käymätön vähän vajaalla käyvä joka on keksinyt jonkun hajun ja siihen sopivan syntipukin.

Ystäväiseni olen korkeakoulutettu ja ihan mukavassa virassa. Mä olen nyt vuuen verran tätä seurannut. Vuosi sitten oli vain ajoittaista ja nyt monta kertaa viikossa. Minulla alkaa tosissaan ottaa päähän tämä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat