Helvetin kukankäryttäjä! Mihinkä otan yhteyttä, alkaa pinna kiristyä!
Alakerran jätkä käryttää taas niin voimalla, että ihan pahaa tekee. Kannabiksen haju leviää ympäriinsä, mikään muukaan tuo makea haju ei voi olla. Yök. Soitanko poliisille vaiko isännöitsijälle? Voiko mun nimi tulla myöhemmin ilmi? Helvetti soikoon, vuuen verran olen tätä nyt seurannut ja yhä useemmin leviää kannabiksen haju.
Kommentit (77)
Haittaisiko yhtä paljon jos jäbä joisi vaikka bisseä päivittäin? Huoh, kukkahattutädit taas asialla. Onneksi mun naapurit ei oo tollasia skitsoja. T. Myöskin korkeastikoulutettu nainen, mikä ei kylläkään kerro ihmisestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Poliisille! huumerikollisuus on kaikista pahinta ja narkomaanit on heidän itsensä vuoksi saatava hoitoon ennen kuin on liian myöhäistä.
Millä tavalla poliisi hoitaa päihderiippuvaisia? Onneksi on oma talo, ei tarvitse pahemmin välittää naapureista, jotka ovat milloin mitäkin haistavinaan.
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko yhtä paljon jos jäbä joisi vaikka bisseä päivittäin? Huoh, kukkahattutädit taas asialla. Onneksi mun naapurit ei oo tollasia skitsoja. T. Myöskin korkeastikoulutettu nainen, mikä ei kylläkään kerro ihmisestä yhtään mitään.
No ei näköjään kerro: Tuleeko sulla bissen juomisesta käryä?
Vierailija kirjoitti:
Alakerran jätkä käryttää taas niin voimalla, että ihan pahaa tekee. Kannabiksen haju leviää ympäriinsä, mikään muukaan tuo makea haju ei voi olla. Yök. Soitanko poliisille vaiko isännöitsijälle? Voiko mun nimi tulla myöhemmin ilmi? Helvetti soikoon, vuuen verran olen tätä nyt seurannut ja yhä useemmin leviää kannabiksen haju.
Voihan se olla kannabiksen lääkekäyttäjäkin. Lääkekäyttäjäthän käyttävät todella paljon kannabista, ihan joka päivä jopa useita grammoja. Paljon enemmän siis kuin kannabiksen päihdekäyttäjät. Käy kysymässä mikä on homman nimi, ja kerro, että savu tulee asuntoosi.
Osta sille kimppu tulppaaneja, ja pyydä sitä polttamaan niitä. Kerro että se on tieteellisesti todettu että niistä saa paremman pilven. Placebo, You know.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla kannabiksen lääkekäyttäjäkin. Lääkekäyttäjäthän käyttävät todella paljon kannabista, ihan joka päivä jopa useita grammoja. Paljon enemmän siis kuin kannabiksen päihdekäyttäjät. Käy kysymässä mikä on homman nimi, ja kerro, että savu tulee asuntoosi.
Taas tää hörhö, joka herää su iltaisin kannabista puolustamaan (morkkista?) :D Soita vaan poliisit ap; jos on lääkekäyttäjä häneltä löytyy resepti ja asian on loppuun käsitelty.
Okei! Jospa siis aloitan ottamalla isännöitsijään yhteyttä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tää hörhö, joka herää su iltaisin kannabista puolustamaan (morkkista?) :D Soita vaan poliisit ap; jos on lääkekäyttäjä häneltä löytyy resepti ja asian on loppuun käsitelty.
Jos lääkekäyttäjältä löytyy resepti, asia on tosiaan loppuun käsitelty. Kannabiksen lääkekäyttö kertoo myös erittäin selvästi sen, että kannabis on todella vähähaittainen päihde. Kun lääkäri määrää kannabislääkereseptin, niin jopa useiden grammojen päivittäiskäyttö muuttuu ongelmattomaksi, vaikka samaan aikaan huumevalistuksessa kuitenkin kerrotaan kuinka jopa satunnainen ja vähäinenkin kannabiksen käyttö voi olla erittäin haitallista. Ristiriitaa on todellisuuden ja huumevalistuksen välillä todella paljon. Kannabis on todellakin maailman vähähaittaisin päihde, ja monipuolisin lääkekasvi.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän taas olet täällä selkeästi ihan joka päivä aamusta iltaan, ja jos jossain vain sana "kannabis" vilahtaa, niin jopa alkaa melkoinen näppäimistön takominen. Eikä tietoinen valehtelukaan ole sinulle mitenkään tuntematon asia.
Me hoidettiin samanlainen ongelma ottamalla isännöitsijään yhteyttä. Kävi ilmi, että muutkin naapurit ovat valittaneet. En tiedä saiko häädön vai lähtikö vapaaehtoisesti, mutta ongelma katosi. Voi taas tuulettaa huoletta, ihanaa.
Heh, voin vaan kuvitella miten kusessa naapureiden kyttääjät ovat sitten kun kannabis laillistetaan. :D
Silloin varmaan joka toisella parvekkeella käryää jokin yrttikääryle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän taas olet täällä selkeästi ihan joka päivä aamusta iltaan, ja jos jossain vain sana "kannabis" vilahtaa, niin jopa alkaa melkoinen näppäimistön takominen. Eikä tietoinen valehtelukaan ole sinulle mitenkään tuntematon asia.
Mulla on kosketusnäyttö ja työpaikka, joten väärin meni :D Mutta valehtelu ei ole minulle mitenkään tuntematon asia; tuskinpa on kenellekään normaalille aikuiselle :D
Vierailija kirjoitti:
Heh, voin vaan kuvitella miten kusessa naapureiden kyttääjät ovat sitten kun kannabis laillistetaan. :D
Mistä olet saanut päähäsi, että se laillistettaisiin? Pikemminkin kannattaa varautua siihen, että tupakkakin kielletään, samoin kuin kaikenlainen käryttely kerrostalossa, jos se häiritsee naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, että se laillistettaisiin? Pikemminkin kannattaa varautua siihen, että tupakkakin kielletään, samoin kuin kaikenlainen käryttely kerrostalossa, jos se häiritsee naapureita.
Mitä on mailmalta kuulunut ja yk esittämässä muutosta huumepolitiikkaan niin niillä perusteilla on toivoa sallimisesta. Onko se sitten dekriminalisointi, laillistaminen tai jotain muuta jää nähtäväksi? Ei tässä rankaisuun perustuvassa ja ihmisoikeuksia polkevassa systeemissä ole mitään järkeä.
Poliisille soittoa ja heti.
Otan osaa. Toivottavasti mulle ei käy koskaan niin huono tuuri et joudun tollasen narkin eli kakkoskansalaisen naapuriksi :D
Kannabiksen vaarattomuus? Täydellinen vetämättömyys ja vetelyys esim. koulutuksen, henkilökohtaisen hygienian, oman tulevaisuuden suhteen. Eipä tässä mittään...Pössytellään ja kohta pörrätään psykoosissa ympäriinsä. Hyi helvetti teitä rönttätönttähaisuleita! Todella karmeat löyhkät leviää tässäkin rapussa, nuoret käyttäjät kuin vanhoja, pesemättömiä juoppoja! Lailliseksi tosiaan tämä vaarattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisikorkeakoulun arvio: ”Kannabiksen käyttö laillista Suomessa 2020”
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/122288-arvio-%E2%80%9Dkannabiksen-kaytt…
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen vaarattomuus? Täydellinen vetämättömyys ja vetelyys esim. koulutuksen, henkilökohtaisen hygienian, oman tulevaisuuden suhteen. t käyttäjät kuin vanhoja, pesemättömiä juoppoja! Lailliseksi tosiaan tämä vaarattomuus.
Olipas taas aika typeriä ja kuluneita stereotypioita. Kummallista, että kannabista pitää vastustaa lähinnä vain vanhoilla kliseillä. Eikö tosiaan mitään oikeita ja merkittäviä haittoja ole esiteltäväksi? Kannabis on tosiaankin aika vaaratonta, koska sitä voidaan lääkekäytössä käyttää päihdekäyttöön verrattuna monisatakertaisesti, ja ihan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakan kielto olisi tosi hyvä juttu. Jos siis kieltolait toimisivat. Tupakkahan on kuitenkin kannabikseen verrattuna todella kova ja vaarallinen huume. Kannabiksesta kannattaa muistaa myös se, että sitä ei ole pakko käyttää polttamalla.
yök, soita poliisit ja tee myös valitus taloyhtiölle. Mekin saatiin juuri pössyttelijä lähtemään :)