Oletteko huomanneet että suomalaiset vähän yksinkertaiset luuserireppana-miehet tykkäävät usein "tummista ja tulisista" naisista?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n johtopäätökset luusereista yms. on mielestään asiaa, mutta hänen ajatusmaailman perusteella Hänestä ei voi, tai ei saa tehdä johtopäätöksiä, niinkö?
Mistä kukaan tietää minun ajatusmaailmani? Jos siitä täällä olisin kertonut, niin sitten sitä voisi arvostellakin. Mutta yhden AV-aloituksen perusteella tuskin kannattaa tehdä sen suurempia johtopäätöksiä siitä, millainen ajatusmaailma minulla tai jollain muulla henkilöllä on.
Ap
Arvotat luuserireppanoiksi. Se kertoo jo tarpeeksi. Enempää en tarvitsekaan.
Jos mies on keskivertoa tyhmempi ja kohtelee naisia kuin pumpattavia barbaroita, eikö hän mielestäsi ole luuserireppana?
Ap
On. Mutta miksi et laittanut esimerkkiäsi aloitukseesi? Nyt lisäät yksityiskohtia viesti viestiltä.
Esimerkiksi:"Oletteko huomanneet että suomalaiset vähän yksinkertaiset luuserireppana-miehet tykkäävät usein "tummista ja tulisista" naisista?
- He ovat myös keskiveroa tyhmempiä ja kohtelevat naisia kuin pumpattavia barbaroita.
"Todellakin ovat luusereita reppanoita", olisin vastannut. Nyt sivukaupalla turhaa jankutusta.
Minäkin olen luuserireppana esimerkiksi jonkin äveriään mielestä. Olen pienituloinen, mutta tulen omillani toimeen ja omistan pienen velattoman asunnon ja auton. Mutta ei ole kartanoa, kuten Nallella.
Olen siis määrätynlainen kuuseri. Kannan kuitenkin luuseriuteni pystypäin, keneltäkään anteeksipyytämättä.
Harmi ettei otsikon muuttaminen käy jälkikäteen. Toisaalta eihän sellaisesta mitään tulisi. No, tehty mikä tehty. Pitäisikö tehdä uusi aloitus eri termejä käyttäen?
Ap