Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että suomalaiset vähän yksinkertaiset luuserireppana-miehet tykkäävät usein "tummista ja tulisista" naisista?

Vierailija
10.01.2016 |

Itse huomannut tämän.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Vierailija
2/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, totta. Siis juurikin tuo termi "tumma ja tulinen" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ulkomaalaiset taas tykkää vaaleista ja viileistä, nörtit punapäistä ja miehisille miehille ei naisen hiustenvärillä ole merkitystä.

Vierailija
4/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joku ilmeisesti menettänyt miehensä pienelle tummalle naiselle, kun näitä aloituksia satelee joka tuutista.

Vierailija
5/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tykkää enemmän blondeista lapsellisista uikuttajista.

Vierailija
6/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku katkera äärifemakko miesvihaaja täällä riehumassa menkkapäissään.

Menisit röihin!

Mulla kuten monella muullakin työssäkäyvällä on sunnuntaisin vapaapäivä. Mutta sitähän sinä et kai muista, kun olet ollut jo niin kauan työttömänä.

Ap

Vierailija
7/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku katkera äärifemakko miesvihaaja täällä riehumassa menkkapäissään.

Menisit röihin!

Sen sijaan olen huomannut, että tällaiset rähisijät tykkäävät nöyristä hellan ja nyrkin väliin mahtuvista naisista, muut aiheuttavat ahdistusta.

Vierailija
8/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% näistä tykkääjistä ei osaisi edes omin sanoin selittää mitä tarkoittavat tuolla "tummalla ja tulisella".

Vierailija
9/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kyllä enemmän blondeista ja rauhallisemmista naisista. T. luuserireppanamies

Vierailija
10/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne tykätä, mutta harvemmin saavat.

Vierailija
11/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Miten olet sitten huomannut että juuri tummista ja tulisita tykätään? Itse tykkään kauniskasvoisista, hyväkroppaisista, seksikkäistä ja mukavista naisista. Hiusten värillä ei niin väliä. Voi olla tulinen tai ei. Kunhan on mukava tyyppi.

Vierailija
12/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo naisesta ja kaiken mitä tarvitsee, jos hän puhuu miehistä luuserireppanoina. Surku sille lapselle, joka saa tuollaisen kylmän mulkun äidikseen.

Vierailija
13/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elamämmkolulaiset tykkäävät just noista huorakardashianin näköisistä horoista.

Vierailija
14/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele luuserireppana-mies? Et vaan olisi näitä oman elämänsä narsistisia sankareita, joiden mielestä koulukiusattu mies on kohtalonsa ansainnut?

Vierailija
15/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä menee, mutta minä en näe missään luusereita. En näe koskaan. Arvaatko ap miksi en? Koska minun koko elämänfilosofiani on selvästikin aivan toista kuin sinulla, ja mikä itselleni tärkeintä; se mitä ajattelen ja se miten tämän elämän kauttaaltaan koen ja näen, on itse pohdittua kaiken maailmassa saatavilla olevan tiedon, käsitystapojen ja omien kokemusteni pohjalta, itse järjellä valittua ja aina tunteella punnittua. Äärettömän arvokasta sisäistä pääomaani, suurin rikkauteni, ja tämä on aina mukanani ja valmiina sen ansaitsevalle lähimmäiselle. Missä tahansa, pennittömänä, miljonäärinä, ihmisjoukoissa, vaikka ypöyksin keskellä erämaata, missä kuvitteellisissakin tilanteissa tahansa.

Olisi surkeaa olla noin epähenkinen, epäsyvällinen, henkisesti massatuotantomuovia ja aikamme hittikäsite "menestys" ainoana mantrana mielessään. Ei menestyksessä ja rahassa ole sellaisenaan mitään vikaakaan, kunhan silloinkin henkinen ihminen on se mikä sitä paattia ohjaa eikä toisin päin. Niin monella täällä palstallakin se on ikävä kyllä juuri toisin päin. Näkee mistä jotkut on tehty, eikä se ole sisältä kaunista.

Vierailija
16/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa.

Syd.terv. kouvolatukkalanen

Vierailija
17/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm...olis mielenkiintoista edes kerran sattua nokakkain jonkun luuserireppanamiehen kanssa. Olis kiva vaihtaa ajatuksia.

Vierailija
18/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo naisesta ja kaiken mitä tarvitsee, jos hän puhuu miehistä luuserireppanoina. Surku sille lapselle, joka saa tuollaisen kylmän mulkun äidikseen.

Ole rauhassa, en halua lapsia. Maapallo on jo muutenkin ylikansoitettu.

Ap

Vierailija
19/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian vierestä menee, mutta minä en näe missään luusereita. En näe koskaan. Arvaatko ap miksi en? Koska minun koko elämänfilosofiani on selvästikin aivan toista kuin sinulla, ja mikä itselleni tärkeintä; se mitä ajattelen ja se miten tämän elämän kauttaaltaan koen ja näen, on itse pohdittua kaiken maailmassa saatavilla olevan tiedon, käsitystapojen ja omien kokemusteni pohjalta, itse järjellä valittua ja aina tunteella punnittua. Äärettömän arvokasta sisäistä pääomaani, suurin rikkauteni, ja tämä on aina mukanani ja valmiina sen ansaitsevalle lähimmäiselle. Missä tahansa, pennittömänä, miljonäärinä, ihmisjoukoissa, vaikka ypöyksin keskellä erämaata, missä kuvitteellisissakin tilanteissa tahansa.

Olisi surkeaa olla noin epähenkinen, epäsyvällinen, henkisesti massatuotantomuovia ja aikamme hittikäsite "menestys" ainoana mantrana mielessään. Ei menestyksessä ja rahassa ole sellaisenaan mitään vikaakaan, kunhan silloinkin henkinen ihminen on se mikä sitä paattia ohjaa eikä toisin päin. Niin monella täällä palstallakin se on ikävä kyllä juuri toisin päin. Näkee mistä jotkut on tehty, eikä se ole sisältä kaunista.

Ja sinäkö et ollenkaan arvostele muita ihmisiä? Juurihan arvostelit minua, että olen henkisesti kehittymätön, epäsyvällinen pintaliitäjä, vaikka et tiedä minusta mitään. Ainoastaan tämän aloituksen pohjalta teit noinkin hataria johtopäätöksiä. Vaikutat joo todella henkisesti kehittyneeltä...

Ap

Vierailija
20/42 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...joko sinä olet kaikkea tuota kuvailemaasi, eli symppis, tai sitten sulla on vahva hybris. Minulla ei ole aavistustakaan kummasta on kyse. Spåånailen vaan...