Todella mukava mies, jolla hervoton maha!
Osaisitko alkaa seukata lihavan kanssa, kun olet aina tottunut hoikkiin? Itselläni tällainen asia puntarissa..kyllä se fyysinen puoli merkitsee jotain.... dilemma! Luonne on tietenkin tärkein asia ja se tässä nyt painaakin mieltä!
Kommentit (63)
Oma mies lihonut 20 kg, eikä haittaa mua millään lailla.
Mun ex on hoikka ja lihaksikas. Monen mielestä unelmakroppa. Olen rakastunut mieheen, joka on ylipainoinen. Luonne täysi 10 ja sydän puhdasta kultaa. Voittaa exän 100-0.
Ei se vaan pidemmän päälle toimi...
En pystyisi myöskään. En tunne minkäänlaista himoa tai halua vatsakasta miestä kohtaan.
Sellaisilla usein potenssiongelmia.
Saa olla vähän mahaa, mutta todella iso maha kertoo huonoista elintavoista. Joten selaista miestä en halua.
Minä taas rakastan mahakkaita miehiä! Ei siis sellainen pinkeä punainen suomimies-maha vaan pehmeä. Tosin jos on vatsaa niin pitää olla isot hauikset. Mutta kyllä pystyisin, todellakin!!
Jotenkin en osaa ajatella meitä peiton alle pyörimään ja halailemaan, kun toinen painaa n. 120 kg ja itse olen hoikka ja pieni.. ei tee mieli harrastaa seksiä mahakkaan kanssa..... mutta luonne on täys 10 ja muutenkin mies on aika täydellinen....mutta se hervoton maha!!
Ja nyt ei siis puhuta mistään pienestä ja söpöstä elintasomahasta, vaan oikeasti isosta sellaisesta!! Sellaisesta, jonka jokainen huomaa ja saa miettimään, että onko ton mahan kanssa helppoa olla? aaarghh
ap
Siis et edes tunne seksuaalista vetovoimaa miesta kohtaan? Miksi edes harkitset seurustelua?
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt ei siis puhuta mistään pienestä ja söpöstä elintasomahasta, vaan oikeasti isosta sellaisesta!! Sellaisesta, jonka jokainen huomaa ja saa miettimään, että onko ton mahan kanssa helppoa olla? aaarghh
ap
Ismo laitela maha vai pehmeä sellanen?
Kyllä voisin, ja olen kahdesti ollut jopa naimisissa sellaisten miesten kanssa. Minua ei se maha esteettisesti haittaa. Mutta he molemmat kuolivat, Se iso maha kun tarkoittaa keltaista rasvaa sisäelinten ympärillä. He kuolivat elintapojensa takia. Eipä sillä, ettei hoikkakin voisi kuolla mutta silti....
Mun nykyinen mies on treenattu, voitteko kuvitella, melkein neljäkymmentä ja seisoo kun parikymppisellä. Mä luulin että tää ei edes ole mahdollista. Exällä oli mahaa ja ongelmia sen kanssa, mitä olen kavereilta kuullut niin on aika yleistä jos on plösö.
Menin naimisiin hyvin hoikan miehen kanssa, mutta hän alkoikin heti lihoa. Niin käy kuulemma miehille usein. Nyt miehellä on melkoinen maha, mutta sama ihminen hän on silti. Ainoa asia, joka minua vähän harmittaa, on se että miehelle on ylipainon myötä tullut selkä- ja polvivaivoja, eikä hän enää pysty lähtemään kanssani luontopoluille ja sieniretkille kuten hoikempana.
Minä hetken tapailin reippaasti ylipainoista miestä, kiva kun oikeasti oli ja kiltti. Seksin harrastaminen nyt vaan meni niin äheltämiseksi, kun se maha oli aina tiellä olin päällä taikka alla, edestä ja takaa. Siinä ei ollut mitään kiihottavaa. Se maha kun vei jo puolet peniksen "pituudesta" mennessään..Joten se juttu loppui siihe. Pieni pömppis ei haittaa, mutta tuo oli jo liikaa valitettavasti.
Mä tykkäisin. Siis en nyt mistään plösöstä ja reilusti ylipainoisesta vaan sellaisesta joka on muuten isokokoinen ja leveäharteinen. Vatsa ei haittaa.
Miehen maha: googleta piirroshahmo Peter Griffin... sellaisesta puhun... ap
Itse en pystyisi..