Nainen, minkälainen mies on sinusta komea?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teillä lyhyilläkin miehillä on mahdollisuus, katso vaikka yllämainitun Putinin suosiota :)
Minä olen 178 cm eli siis keskipituinen, mut tulee mieleen, että olen liian lyhyt.
Aika moni nuorempi dressmann malli. namnam
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teillä lyhyilläkin miehillä on mahdollisuus, katso vaikka yllämainitun Putinin suosiota :)
Joo, ei tartte kuin olla Forbesin mukaan maailman vaikutusvaltaisin mies.
Mistä aloitan.
Tässä mies, joka on oikeastaan enemmän kaunis kun komea:
http://www.jamiehayden.co.uk/bio.html
Aloita vaikka pohjalta, se kun on sinua niin lähellä (koska olet lyhyt)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tartte kuin olla Forbesin mukaan maailman vaikutusvaltaisin mies.
Mistä aloitan.
Putin aloitti syntymällä toisen maailmansodan jälkeiseen Leningradiin 50-luvulla.
Turha paljon valittaa jos on syntynyt viimeisen 40 vuoden aikana Suomeen, jossa ruokaa ja koulutusta on piisannut yllin kyllin.
Mulla on aika laaja miesmaku. Riittää kun ei ole 90kg+.
Ei sinänsä mitään tiettyä tyyppiä ole, mutta näin:
- pitkä
- sopivan lihaksikas ja vahva vartalo, en pidä kukkakepeistä, mutta en myöskään salihirmuista
- ruskea tukka (tosin olen seurustellut nyt yli 5v blondin kanssa että heh :D )
- sellanen tietynlainen pieni ''ujous'', mistä huomaa ettei tyyppi ole ylimielinen tai narsisti. Vihaan ylimielisiä ja narsisti- miehiä, yök. En mitään hiirulaistakaan halua, vaan siis sellanen jalat maassa- tyyppi.
Esim. Hugh Grant
se pako- sarjan Mahone oli ihan hemmetin kuuma!! Samoin jo mainittu Hugh Grant.
Ihannemieheni on ;
1. Ruskeasilmäinen
2.n.188cm pitkä
3. hampaat pitää olla suorat ja valkoiset
4. Paino n.80-85kg
5. Kapealanteinen 😜
The Rock eli Dwayne Johnson on ehkä mun tuleva mies <3
http://celebnmusic.gbcentertainment.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2…
Ruskeet silmät, luonnonkiharaiset paksut ruskeat hiukset, aika laiha, ja hymykuopat.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä???? SUomalaisten naisten keskipituus on noin 166cm. Silti haaveillaan jostain 190+cm miehistä. No, niitä ei riitä kaikille. Niitä on ehkä alle 5% miehistä.
Palatkaa maanpinnalle!
Päinvastoinhan tässä on. kaikki jotain just +170cm hukkapaloja. Tummat pojat ja Putin.
Tärkeintä on kauniit silmät, ja se, ettei ole ylipainoa, muusta voin tinkiä.
Pitkä on parempi kuin pätkä (itse olen 171 cm), mutta ennenkuin kukaan alkaa vinkumaan, niin olen heilastellut myös itseäni lyhyempien miesten kanssa, ei ole mikään ongelma.
Mielummin laiha kuin lihaksikas, tukalla ei niin välilä, kunhan ei ole kranssi. Hymyilee paljon, kauniit hampaat. Siinähän sitä.
Minä olen 178 cm eli siis keskipituinen, mut tulee mieleen, että olen liian lyhyt.