Lisää lapsia 37-vuotiaana? Vai menikö juna jo?
Tiedän tiedän, monet alkavat vasta tässä iässä miettimään esikoista. Itselläni on jo 3 lasta ja nuorin menee parin vuoden päästä kouluun. Pitäisikö vain nauttia "isoista" lapsista vai vielä yrittää neljättä ja ehkä jopa viidettä?
Kommentit (14)
En usko, että tämä on sellainen päätös, mikä haluat ulkoistaa vauvapalstan kommentoijille.
Eiköhän ne kolme riitä sinä maapallon tuhoaja.
Voihan niitä saada. Mummoni äiti sai lapsen vielä 44 vuotiaana.
Sehän on ihan kuinka syvälle helvettiin haluat. 3 on jo aik syvällä mutta pääset varmasti myös alemmas.
Ei ole iästä kiinni. Vielä 50-vuotiaskin voi saada lapsen. On kiinni siitä haluatko, ja tietysti elämäntilanteeseestasi, eli onko varaa moneen lapseen, ja muuten tarjota lapsille hyvä, turvallinen kasvuympäristö.
Eli ihan itse tiedät vastauksen.
Naiset tosiaan tarvitsevat apua jopa elämän perusasioihin.
En tiedä millä perusteella teillä on äänioikeus.
Jos nyt saisit lapsen. Kun hän on 15v sinä oot 52v, kun lapsi on 20, sinä olet 57v.
Jos noi ei kuulosta samalta, niin synnystystalkoisiin vaan.
Jos koet kutsumusta ja perusasiat on kunnossa, niin tottakai yrittämään vaan!
Vaihdevuodet ja teinin murrosikä samaan aikaan voi mennä hyvin tai sitten ei. Itse tuossa tilanteessa jäisin odottamaan mahdollisia lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tosiaan tarvitsevat apua jopa elämän perusasioihin.
En tiedä millä perusteella teillä on äänioikeus.
Kerro toki oma kokemuksesi teitkö tuossa tilanteessa lapsen ja miten se sujui.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt saisit lapsen. Kun hän on 15v sinä oot 52v, kun lapsi on 20, sinä olet 57v.
Jos noi ei kuulosta samalta, niin synnystystalkoisiin vaan.
Mä sain 37v lapsen, joka on nyt 19v ja minä 56v. En enää 4-kymppisenä olis lapsia halunnut, mutta tossa kohtaa halusin esikoiselle vielä kaverin.
Sain ekan lapsen 38-vuotiaana, tokan 41-vuotiaana. Hyvin vielä ehtii.
Up