Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on vieläkin joulukuusi olkkarissa

Vierailija
09.01.2016 |

En millään raski purkaa sitä kun se on niin nätti ja tuo ihanaa valoa tuohon olohuoneen nurkkaan. Onko muilla vielä koristellut kuuset olkkarissa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo :D. Ja varisee kamalasti! Huomenna vien sen pihalle.

Vierailija
2/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää, mutta mun haaveissa asuisin sellaisessa vanhassa hirsitalossa, jossa olisi pirtti ja tulisija jossain. Tilaa niin, ettei kuusi olisi tiellä ja sen voisi hakeakin omasta metsästä, jolloin tuoreena kestäisi mooooonta viikkoa kauniina :). Kuusi = mun joulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää, mutta mun haaveissa asuisin sellaisessa vanhassa hirsitalossa, jossa olisi pirtti ja tulisija jossain. Tilaa niin, ettei kuusi olisi tiellä ja sen voisi hakeakin omasta metsästä, jolloin tuoreena kestäisi mooooonta viikkoa kauniina :). Kuusi = mun joulu.

No meillä on omasta metsästä kaadettu ja tuotu tuoreena samantien sisään ja kyllä tuo varisee, varisi jo melkein heti.

Vierailija
4/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäiseen mennessä siinä on varmasti käpyjä. Tulethan ilmoittamaan palstalle, kun ensimmäiset kävyt ilmestyvät. Voidaan pitää käpybingoa. Jäämme mielenkiinnolla odottelemaan satoa.

Vierailija
5/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Joulu loppuu nuutinpäivään 13.1. Sitä ennen ei meillä joulua pureta, ellei kuusi jostain syystä ala varistaa neulasia.

Vierailija
6/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muovikuusi ja edelleen tuossa nurkassa nököttää. Kaunis on, mutta huomenna lähtee :)

Vierailija
7/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on.

Vierailija
8/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuusi aina Tuomaan päivästä Nuutin päivään ja koristeltuna tietenkin. Ei tuo karise vielä yhtään. Kuusta pitää hoitaa, jos haluaa sen säilyvän. Monesti mulla on kuusi alkanut kasvaakin, mutta nyt ei ehdi. Silmut on kyllä jo tehnyt, mutta uusia versoja ei ehdi tulla ennen Nuutin päivää.

Vierailija
9/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä lähti tänään. Ei pahasti varissut, mutta tänään oli hyvä päivä siivota koko talosta joulu pois ja vaihtaa muut talvisemmat koristeet paikkaansa.

Tulppaaneja tekis mieli ostaa pöydät täyteen, mutta millä ne saa jäätymättä kaupasta kotio...

Vierailija
10/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä lähti tänään. Ei pahasti varissut, mutta tänään oli hyvä päivä siivota koko talosta joulu pois ja vaihtaa muut talvisemmat koristeet paikkaansa.

Tulppaaneja tekis mieli ostaa pöydät täyteen, mutta millä ne saa jäätymättä kaupasta kotio...

Sullo siinä kassalla ne paidan alle :)

Vierailija
11/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on metsästä haettu kuusi parvekkeella valojen ja koristeiden kanssa. Se on niin kaunis (tuuhea, söpö ja symmetrinen) ja hyvinvoiva, etten raaski viedä sitä pois näin aikaisin. Hoidettuna kuusi pysyy parvekkeella elinvoimaisena monta kuukautta. Monesti olen vienyt kuusen pois vasta sitten kun se alkaa varista (maalis-huhtikuussa). Se on elävä, kaunis kuusi enkä henno viedä sitä vielä pois kohtaamaan hidasta nääntymiskuolemaa. Ja sittenkin kun vien, niin asetan sen roskahuoneen seinän viereen hankeen pystyasentoon, jotta se saa imettyä lumesta vielä viimeisen kerran vettä ennen kun se noudetaan pois...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä