Ohuet hiukset, hyvä sängyssä!
Tuossa kaverin kanssa juteltiin ja tultiin siihen tulokseen, että naisilla kenellä ohuet hiukset ovat parempia sängyssä. Hiuksien paksuus korreloi myös hyvin karvojen paksuuteen. Siis paksut karvat ja hyvin kiharaiset, niin ei ole niin aktiivinen yms. sängyssä. Ei tästä tieteellistä tutkimusta kuitenkaan saa, mutta onko muilla kokemuksia asiasta?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin jotain hyvää luettavaa av:lla. :))Thanks tyypit
Samaa ajattelin =)
Mulla on ohuet hiukset. Suihinottotaitoja kehuttu!
Perunanenä - helvetin hyvä huumorintaju
Kyttyräselkä - luotettava
Syylä otsassa - hyvä laittamaan ruokaa
Akne kasvoilla - upea lauluääni
Piereskelee ripulipieruja - hyvä trumpetinsoittaja
Pakko oli kaivaa tämä keskustelu. Edelleen parhaat naurut sain. Väite kyllä voi pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
ap oikein kunnostautunut näissä omien viestien kirjoittamisissa muka muina henkilöinä :D
Siis sama ilmeisesti lirulettinen itsetuntoonsa pönkittävä ihminen kommentoi täällä leikkien olevansa 20 hlöä. Ok, on kyllä erikoiset huvit perjantaihin.
On nyt kyllä niin läpinäkyvää kirjoittelua ap:lta, että ymmärrä nyt hyvä ihminen lopettaa.
Mulla on sama mielipide, vaikka pidän enemmän tumma ja paksu tukkaisista naisista. -Raksamies
Katselin hoito-ohjeita ohuisiin hiuksiin ja löysin tämän ketjun. Kaikkea sitä pohditaankin. Naurut sain.
Tämäkin mieleen tuli kirjoitti:
Tuossa kaverin kanssa juteltiin ja tultiin siihen tulokseen, että naisilla kenellä ohuet hiukset ovat parempia sängyssä. Hiuksien paksuus korreloi myös hyvin karvojen paksuuteen. Siis paksut karvat ja hyvin kiharaiset, niin ei ole niin aktiivinen yms. sängyssä. Ei tästä tieteellistä tutkimusta kuitenkaan saa, mutta onko muilla kokemuksia asiasta?
Heh. Mulla on paksu kihara tukka. Annan upeaa suuseksiä, taivun vaikka mihin asentoon, ratsastan mielelläni ja ehdotan asioita. Hankin leluja vilkastamaan seksielämään. Pukeudun seksikkäästi ja saatan liikkua hameessa ilman alushousuja. Sukat ja sukkanauhat ovat vakiokamaa.Tykkään peppuseksistäkin ja mihinkään en sano ekaksi ei.
Ehkä mä sitten en ole kuitenkaan aktiivinen sängyssä.