Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n miesviha-uliuli-mies!

Vierailija
09.01.2016 |

Kyllä osaa olla ikävä, katkeroitunut ja tylsä tyyppi, joka on pilannut monta hyvää ketjua. Ja kun se reppana on vielä 24/7 tällä palstalla, niin se ehtii ikävästi vastaamaan moneen aloitukseen ensin jotain negatiivista, aggressiivista ja tyhmää. Miten se saisi pois täältä? Pilaa vielä hyvän palstan, jolla me monet olemme palstamillimetreillä vuosikausia, ja nyt yhtäkkiä meininki on tällaista.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan miesvihajankkaajista vois tehdä jonkun bingoruudukon.

Siihen kuuluis ainakin: miesviha, pyhä vulva, tussukat, laasanen, femakot, sheimaus, onanointi.. saa ehdottaa lisää! Taitais aika nopeasti tulla kaikkiin rasti.

"lompakkoloinen"...

Vierailija
82/85 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliulimiehen mielestä palstalla esiintyi 100% varmasti rikollista vihapuhetta miehiä kohtaan. Kun häntä kehotti tekemään nettivinkin asiasta ja ilmoittamaan Fobballe, alkoi samantien loputon sheimaus-nimittely-sössötys. Haluaisinkin nyt tietää, onko rikosilmoitus edennyt milläään lailla? Onko odotettavissa, että poliisi ottaa minuun yhteyttä ja millä aikataululla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vituttaako lehmää, kun miesvihaajien viestejä kritisoidaan ja pahimmat miesvihaajien miesmurhaonanointiketjut poistuvat ?

Tämä viesti kyllä kertoo sinusta paljon. Onneksi minulla on oikea MIES, jota voin rakastaa ja arvostaa. Hän ei ikinä laukoisi kenellekään tällaista, sillä hän on sivistynyt ihminen, lämmin ja huolehtiva isä ja upea aviomies. En ole koskaan tuntenut minkäänlaista miesvihasta, enkä ymmärrä tällaista sukupuolten vastakkain asettelua.

Sen sijaan sinä, uliuli-mies, olet kyllä todella ikävän tuntuinen tyyppi.

Näin sitä taas määritellään, mikä on oikea MIES ja mikä ei mies ollenkaan.

Vierailija
84/85 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vituttaako lehmää, kun miesvihaajien viestejä kritisoidaan ja pahimmat miesvihaajien miesmurhaonanointiketjut poistuvat ?

Tämä viesti kyllä kertoo sinusta paljon. Onneksi minulla on oikea MIES, jota voin rakastaa ja arvostaa. Hän ei ikinä laukoisi kenellekään tällaista, sillä hän on sivistynyt ihminen, lämmin ja huolehtiva isä ja upea aviomies. En ole koskaan tuntenut minkäänlaista miesvihasta, enkä ymmärrä tällaista sukupuolten vastakkain asettelua.

Sen sijaan sinä, uliuli-mies, olet kyllä todella ikävän tuntuinen tyyppi.

Näin sitä taas määritellään, mikä on oikea MIES ja mikä ei mies ollenkaan.

Sinua kiinosti tässä enemmän, kuka on mies, kuin miesmurhaonanointiviestin törkeys. Kertoo kaiken sinusta.

Vierailija
85/85 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaan säkkiä välillä nyrkillä ja kun nyrkkiin sattuu niin hakkaan sitä pesäpallomailalla. Spykologin neuvo päästellä vähän höyryjä. Raivostun joka kerta kun käyn lukemassa täällä miesvihaa. Minä olen oikeassa ja te väärässä. Eilen valahdin polvilleni säkin juurelle itkuun niin raivoissani olin. Heittäydyin maahan lötköksi ja kiukuttelin itselleni että olen syömättä niin siinähän näette kuka kuolee nälkään.

Siitäs saisitte.