Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy SSSS:ltä!!

09.01.2016 |

Haluan ajankuluksi vastata kysymyksiin, sillä olen pitkällä junamatkalla!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseesi nro 6 liittyen, mikä on tavoitepainosi?

Vierailija
22/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa viestiin 12!

Minuakin kiinnostaa millainen on tyylisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi profiilikuva sun oma? Ei kai sentään...

Vierailija
24/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.syomishairioliitto.fi/syomishairiot/

Oletko tutustunut tähän sivustoon aiemmin? Jos et, niin nyt on korkea aika.

Toiseksi, voisitko lopettaa vääristyneiden näkemystesi levittämisen pitkin palstaa? Tuntuu ettet kommentoi mihinkään muuhun kuin ulkonäköä (painoa ja laihuutta) koskeviin keskusteluihin, etkä mitenkään hyvällä tavalla.

Kyllästytät ja ärsytät monia palstalaisia ja varmasti saatat itseäsi sekä mahdollisesti muitakin vaaraan levittämällä terveydelle haitallisia kauneuskäsityksiäsi, hanki apua itsellesi, ole niin hyvä.

Vierailija
25/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi profiilikuva sun oma? Ei kai sentään...

Ei, ssss käyttää profiilikuvinaan ihailemiaan laihoja malleja.

Vierailija
26/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mielestäsi läski, mittani ovat 159cm/45kg

Vierailija
27/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on äitisi syömishäiriön tilanne nykyään? Entäpä jos hakisitte yhdessä apua, avittaisi sinunkin parantumista varmasti, kun syömishäiriösi aiheuttajan kanssa selättäisitte sairautenne yhdessä.

Oletko ikinä keskustellut aiheesta äitisi kanssa?

Vierailija
28/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varmaan kysyä HENKALTA kun nii ahkerasti SALKKARIIN kirjoittaa ja ym muuallekkin...............................

Vierailija
29/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en ole seurannut sinua alusta saakka, joten joudun kysymään perusjuttuja: 

Miksi tahdot laihtua vielä lisää? Työskenteletkö mallina tai aiotko malliksi? Jos työskentelet niin miten alalle voi päästä? 

Kiitos jos vastaat. 

Vierailija
30/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleleeko sua? Väsyttääkö usein?

Vierailija
31/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jäsenenä skinny gossip forumissa

Vierailija
32/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aiot hankkia apua syömishäiriöihisi ja vääristyneeseen ruumiinkuvaasi?

Minulla ei vääristynyttä kuvaa kehostani eikä kunnollista syömishäiriötä. Tarvitsen apua vain oksentelun lopettamiseen, jotta voisin laihduttaa terveellisesti. Ongelma on, että kukaan ei auttaisi minua tässä päämäärässä, joten avun hakeminen on mahdotonta.

Yrität laihduttaa ollessasi jo valmiiksi alipainoinen ja oksentelet ilmeisesti säännöllisesti ja tarkoituksella. Joku ei taida tietää mikä syömishäiriö on, vai mikä on mielestäsi "kunnollinen" syömishäiriö?

Vierailija
33/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko alkaa seurustelemaan vanhemman n:40v miehen kanssa ja jos kyllä, mitä vaatimuksia sulla on?

Tykkäätkö seksistä ja oletko halukas/aloitteellinen?

Vierailija
34/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomadi perusteella sanoisin että kiellät syömishäiriön olemassaolon. Et uskalla myöntää olevasi siihen niin koukussa.

Syömishäiröiselle ei ole turvallista tapaa laihduttaa, koska se menee kuitenkin överiksi.

Oksentelu ei koskaan ole tervettä laihduttamista.

Kerro, mistä alunperin sait idean ryhtyä laihduttamaan? Milloin aloitti ihannoida sairaalloista laihuutta? Oletko hakenut apua?

Vierailija
35/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Haluan ajankuluksi vastata kysymyksiin, sillä olen pitkällä junamatkalla!

Oletko tulossa mun luokse? Ilmoita niin tulen asemalta hakemaan, on vähän kylmä kävellä.

Tänne ei kyllä ole stadista kuin 2h bendolinolla.

Vierailija
36/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aiot hankkia apua syömishäiriöihisi ja vääristyneeseen ruumiinkuvaasi?

Minulla ei vääristynyttä kuvaa kehostani eikä kunnollista syömishäiriötä. Tarvitsen apua vain oksentelun lopettamiseen, jotta voisin laihduttaa terveellisesti. Ongelma on, että kukaan ei auttaisi minua tässä päämäärässä, joten avun hakeminen on mahdotonta.

Yrität laihduttaa ollessasi jo valmiiksi alipainoinen ja oksentelet ilmeisesti säännöllisesti ja tarkoituksella. Joku ei taida tietää mikä syömishäiriö on, vai mikä on mielestäsi "kunnollinen" syömishäiriö?

Vähän sama tilanne kuin alkkiksilla ja muilla riippuvaisilla. Koko ongelman olemassaolo kielletään ja oireita vähätellään.

Tämäkin tyyppi puhuu "vain oksentelusta".

Oikeasti taitaa vaan olla niin syvällä sairaudessaan, että ei enää tiedä mikä on normaalia.

Vierailija
37/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen olet? Millaiset hiukset, miten meikkaat?

Vierailija
38/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

20: Urheilen päivittäin ja treenaan lihaksia ajoittain kehonpainotreenillä. Suosikkini on lankuttaminen.

22: Haluaisin päästä 43-42kg ja sen lisäksi kiinteyttää. Tuon alle en aio mennä.

25: Ei ole. Avatar -kuvani ovat joko weheartitistä tai tumblrista.

26: En ole tutustunut. On totta, että kommentoin pinnallisiin keskusteluihin, mutta pyrin parhaani mukaan olemaan asiallinen. Kauneuskäsitykseni ei ole sairas.

Huomaathan, etten käyttänyt termiä "sairas" kauneuskäsitystä kuvaillessani. Mutta olet oikeassa, onhan se aika sairas, ei ainakaan missään nimessä terve. Hoikkuudessa ei ole mitään vikaa, itsekin pidän hoikkuudesta, toisaalta pidän myös kurvikkuudesta, sairaalloisesta liikalihavuudesta en niinkään, enkä sairaalloisesta alipainosta, koska ne _eivät ole terveitä_.

Haluaisitko laittaa esimerkkikuvan mielestäsi ihanteellisesta vartalosta, jotta käsitän millainen on mielestäsi terve ja kaunis vartalo?

T. 26

Vierailija
39/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin lyhyt, että sinun kuuluukin olla tosi laiha, että näyttäisit katseenkestävältä. Itsekin olen vain 158-senttinen, lyhytjalkainen ja taipuvainen keskivartalolihavuuteen, joten minun on kans pakko pitää paino siellä max 45 kilossa, tai muuten olen heti ihan tantan näköinen. Neljä vuotta sitten painoin 60 kiloa ja näytin ihan sialta. Hyi että, läskit ihmiset on sitten ällöttäviä, epäilen, että nuo sinun vihaajasikin ovat niitä pullukoita, jotka ovat tajunneet, ettei heillä ole itsekuria laihduttaa ja nyt uskottelevat itselleen, että he ovatkin hehkeimmillään "vähän rehevinä", joten uuvuttavaa laihdutuskuuria ei tarvitsekaan aloittaa. Sinun kommenttisi ovat heille vain potkuja kohti todellisuutta, jota he eivät halua enää tiedostaa: Läski rumentaa. Aina

Vierailija
40/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyt ohittamaan palstan mollailut ihan tuosta vaan?

Itse en välttämättä uskalla edes lukea nikilläni kirjoittamien aloitusteni vastauksia, vaikka nikkini takana seison ihan täysillä. Jotenkin niin raadollinen av on nykyään..

Rohkea mimmi kyllä olet, se on ihan pakko sanoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi