Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy SSSS:ltä!!

09.01.2016 |

Haluan ajankuluksi vastata kysymyksiin, sillä olen pitkällä junamatkalla!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nimimerkkisi "ssss" tulee?

Vierailija
42/55 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen varma, että et oikeasti ole laiha. Olet kehittänyt itsellesi jonkin palsta-proana-persoonan. Kuulostat feikiltä. Siksi roikut täällä edelleen, koska sun trollis saa huomiota. Oikeasti varmaan kyllä ihannoit laihuutta ja ongelmia tuskin voi kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 162cm ja 44-45kg. Läski? Tuskin hoikka ainakaan?

Vierailija
44/55 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

46:

http://images.vogue.it/imgs/sfilate/pe-2011-collezioni/dsquared2/collez…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b0/9b/9d/b09b9d1d5e043949094a…

Yleensä en tykkää erityisen laihoista naisista, mutta tämä on kyllä kaunis. 

Vierailija
45/55 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aiot hankkia apua syömishäiriöihisi ja vääristyneeseen ruumiinkuvaasi?

Minulla ei vääristynyttä kuvaa kehostani eikä kunnollista syömishäiriötä. Tarvitsen apua vain oksentelun lopettamiseen, jotta voisin laihduttaa terveellisesti. Ongelma on, että kukaan ei auttaisi minua tässä päämäärässä, joten avun hakeminen on mahdotonta.

Olet merkittävästi alipainoinen jo valmiiksi, mutta silti sinulle lisää laihduttaminen on tärkeämpää kuin oksentelun lopettaminen. Miten tämä ei ole kunnollista syömishäiriötä? Aivan selvästihän sinulla on häiriintynyt käsitys laihdutustarpeesta ja häiriintynyt tapa pyrkiä siihen.

Vierailija
46/55 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mielestäsi urheilijoidenkin olla alipainoisia näyttääkseen hoikalta? Minusta esim. monet taitoluistelijat ovat kyllä hoikkia, vaikka ovatkin normaalipainoisia (varmaan alipainoisiakin löytyy), mutta painoa tulee varmasti lihaksista. Normaalipainon alarajalla olevat ovat mielestäni todellakin hoikkia.

Vierailija
47/55 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

58: Ihan hyvät mitat. En tajua, miksi oletatte minun pitävän normaaleita mittoja lihavina.

59: Hän on Anna Selezneva, jos haluat googlata lisää kuvia ☺️

60: En tiedä enkä jaksa ajatella asiaa nyt.

Niin, sinä väität ettet ole syömishäiriöinen, mutta et pysty perustelemaan miksi et, vaikka suhteesi omaan kehoosi on selvästi häiriintynyt. Tiesitkö, että tämä oman tilansa kieltäminen on yleistä syömishäiriöisillä?

Vierailija
48/55 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaako?

Vierailija
49/55 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hoikka siis mielestäsi ole normaali?

Vierailija
50/55 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laihuus on sinulle niin tärkeää? Tämä laihuuden ihannointi on niin tuore ilmiö ja ihmiset ovat voineet hyvin niin kauan ilman mitään laihuus-/fitnesshöpinää. Olisi nin paljon tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
51/55 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko asiakkaita vastaan hotellissa vai asunnossa?

Vierailija
52/55 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laihuus on sinulle niin tärkeää? Tämä laihuuden ihannointi on niin tuore ilmiö ja ihmiset ovat voineet hyvin niin kauan ilman mitään laihuus-/fitnesshöpinää. Olisi nin paljon tärkeämpiäkin asioita.

Olen pitänyt laihuudesta lapsuudesta asti ja nyt vahempana ymmärtänyt, ettei ole mitään, mikä näyttäisi paremmalta, kuin laiha vartalo tyylikkäässä asukokonaisuudessa. Ihan syystäkin ihannoitavaa!

Toki maailmassa on paljon tärkeitä asioista mutta laihuuden tavoittelu ei poissulje niitä. Älä ajattele noin mustavalkoisesti!

69: En.

Eli kyse on pelkästään pinnasta. Kaikki aika, mikä menee pintaan on pois jostakin tärkeämmästä.

Vierailija
53/55 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt laihuudesta lapsuudesta asti ja nyt vahempana ymmärtänyt, ettei ole mitään, mikä näyttäisi paremmalta, kuin laiha vartalo tyylikkäässä asukokonaisuudessa. Ihan syystäkin ihannoitavaa!

Toki maailmassa on paljon tärkeitä asioista mutta laihuuden tavoittelu ei poissulje niitä. Älä ajattele noin mustavalkoisesti!

69: En.

Eli kyse on pelkästään pinnasta. Kaikki aika, mikä menee pintaan on pois jostakin tärkeämmästä.

No kun siihen ei mene ajallisesti paljon aikaa!

Paljonko seuraat muotia päivässä? Paljonko ajattelet muotia ja ihmisten pukeutumsta päivässä?

Vierailija
54/55 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielipiteesi lihavista ihmisistä?

Terveisin Naispelko22

Vierailija
55/55 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi