Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tosiaan siis jotenkin sairas?

Vierailija
09.01.2016 |

Ihmettelen aina, kun saa kuulla joka suunnasta, että on hirveen sairasta, kun tykkää vanhemmista miehistä.
Itse olen aina tykännyt miehistä, jotka ovat minua 9-20 vuotta vanhempia.Enkä ole kokenut tätä mitenkään isä kompleksina isäni on aina ollut läheinen minulle ja rakastanut minua niin, kuin isä rakastaa lastaan.Sitten aina myös se, että mutta se mieshän voisi olla isäsi" isäni on minua 40 vuotta vanhempi, joten miehet eivät ole olleet lähellekään isäni ikää.

Tartteeko siinä oikeasti taustalla olla joku syy miksi nainen pitää vanhemmista miehistä ?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan teet ukkos kavereille selväksi, että suurin osa ei halua huomattavasti vanhempaa miestä niin ok. Ällöttää, kun joskus joku fossiili yrittäny iskee ja sit vetos siihen kun sen kaverillaki o parikymppinen eukko tai kun joillain julkkiksil on nuoremmat naiset.

Vierailija
2/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö sä ettet kelpaa jollain lailla nuoremmille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö sä ettet kelpaa jollain lailla nuoremmille?

En seurustelin joskus ikäiseni kanssa mutta siitä ei tullut mitään.Hän oli lapsellinen kiukuttelija ja minua viehättää enemmän myös vanhempien miehien ulkonäkö.Tuntuu, että ikäiseni ovat kasvoiltaakiin niin baby faceja.

-Ap

Vierailija
4/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina tykännyt itseäni vanhemmista miehistä. Nykyinen mieheni on mua 12 vuotta vanhempi. Haluan että mies on mies eikä poika, itseäni nuoremmat pojat tuntuu ällöttäviltä. Haluan myös katsoa miestä "ylöspäin" tai miten sen nyt sanoisi, siis haluan että mies on minua vähän kokeneempi ja fiksumpi tai ainakin samalla tasolla, että voin häntä kunnioittaa. (Eikä mulla ole mitään vikaa isä-suhteessa vaan aina on olleet hyvät välit isäni kanssa)

Vierailija
5/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.Onko partasi muuten jo täysin harmaantunut, vai joko olet ajellut sen popo.Sulle kävi tuuhea parta hyvin, mutta ilmankin olet varmaan hyvännäköinen kun sait ne uudet hampaatkin.

Vierailija
6/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi.Onko partasi muuten jo täysin harmaantunut, vai joko olet ajellut sen popo.Sulle kävi tuuhea parta hyvin, mutta ilmankin olet varmaan hyvännäköinen kun sait ne uudet hampaatkin.

Oot tosi hauska...

-Ap

Vierailija
7/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo oot sairas

Vierailija
9/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on

Vierailija
10/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole yhtään sen sairaampaa kuin miksi jotkut miehet tykkäävät pikkutytöistä.

Vierailija
11/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole yhtään sen sairaampaa kuin miksi jotkut miehet tykkäävät pikkutytöistä.

aikuiset naiset ei oo pikkutyttöjä :)

Vierailija
12/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kunhan teet ukkos kavereille selväksi, että suurin osa ei halua huomattavasti vanhempaa miestä niin ok. Ällöttää, kun joskus joku fossiili yrittäny iskee ja sit vetos siihen kun sen kaverillaki o parikymppinen eukko tai kun joillain julkkiksil on nuoremmat naiset.

Varmaan ap voi sille jotain ketä muut yrittää iskeä..tyhymä

Vierailija
15/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, mutta ehkä jotenkin poikkeava, jos vain vanhemmat miehet kiinnostavat.

Vierailija
16/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vastuu aloittajalla on muiden iskemisistä? Todellista av-logiikkaa taas.

Vierailija
17/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin jo teininä itseäni pari kolme vuotta vanhemmista pojista, koska ikäiseni vaikuttivat niin kakaramaisilta. Pidin toistakymmentä vuotta vanhemmista, rauhallisista miehistä kolmikymppiseksi saakka, ja sitten ero alkoi pienentyä. Nyt viisikymppisenä viehätyn viisikymppisistä miehistä, en eläkkeelle lähtevistä, ilmeisesti se tarvittava kypsyyskynnys on saavutettu.

Vierailija
18/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vastuu aloittajalla on muiden iskemisistä? Todellista av-logiikkaa taas.

TÄMÄ!!!!

Vierailija
19/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä hänen ikäisensä miehet ovat pikkupoikia? Eli joku nyt ei täsmää...

Vierailija
20/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä hänen ikäisensä miehet ovat pikkupoikia? Eli joku nyt ei täsmää...

Nyt mä en tajunnut?

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä