Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä mies

Vierailija
09.01.2016 |

Mieheni makailee vain sängyllään ja määräilee mua, jos ei pelaa konsolilla tai katso tv:tä tai syö. Kun hän menee syömään, hän kävelee ohitseni ja heittelee tavaroita mua päin tai sotkee huoneen ja käskee mua siivoamaan. Äsken meinasin saada lasipurkista päähäni, mutta onneksi se osui vain seinään. Välillä hän retuuttaa mut käsivarresta tai tönäisee toiseen huoneeseen, monesti potkaisee lisävauhtia potkaisemalla takapuoleeni. Yksi päivä hän tuli seisomaan pääni päälle kengät jalassa (talloi päätäni toisella jalallaan), kun makasin keittiön lattialla sikiöasennossa. Mo esti hän heittelee tavaroitani roskikseen ja saattaa pyyhkiä lattian hyvällä paidallani. Sänkyä en saa itselleni ostaa, vaan mun pitää nukkua olohuoneen nurkassa. Rahasta ei edes ole kyse, sillä mulla on ihan kohtalainen palkka. Hän kutsuu mua päivittäin "p*skakasaksi" ja usein myös "elähtäneeksi lehmäksi". Maksan hänelle hänen koko vastikkeensa ja muista kuluista noin puolet, joten ilmeisesti hän ei ole rahan takia aloitteellinen mahdollisessa erossa. Miksi hän on mua kohtaan niin törkeä ja mitä voisin tehdä, että hän muuttuisi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tässä nyt sinä jonka pitää muuttua. Eli toisin sanoen, TULLA JÄRKIISI.

Vierailija
2/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Mutta leikitään nyt kuitenkin mukana eli kaksi kysymystä:

1. Miksi sitten olet miehen kanssa

2. Miksi makoilet lattialla sikiöasennossa? Tulee väkisinkin tuosta mieleen että sinä juopottelet puolestaan, eli et ole puhdas pulmunen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis häntä hieman nuorempi ja kumpikaan meistä ei käytä alkoholia tai mitään muitakaan päihteitä ja ollaan ulospäin "keskivertokansalaisia". Kotitöistä teen itse noin 70%, tosin mies haluaisi itselleen naisen "kodinkoneeksi", sillä seksiäkään meillä ei ole ollut pariin-kolmeen vuoteen. Mies itse kommentoi "kieli pitkällä" joitain julkkismiehiä ja ruotii heidän ulkonäköään. Naisiin hän ei reagoi juuri mitenkään. Ällö mies ainakin mun mielestäni, sori vaan. :(

Vierailija
4/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Mutta leikitään nyt kuitenkin mukana eli kaksi kysymystä:

1. Miksi sitten olet miehen kanssa

2. Miksi makoilet lattialla sikiöasennossa? Tulee väkisinkin tuosta mieleen että sinä juopottelet puolestaan, eli et ole puhdas pulmunen itse.

Mies kiusasi ja nöyryytti mua tuolloin, joten menin maahan makaamaan vapaaehtoisesti ja sanoin, että "lyö ja potki sitten vapaasti, kun niin näköjään haluat". Mitään sm-leikkejäkään meillä ei tosin ole enkä ole masokisti.

Vierailija
5/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka mitäs otatte tuollaisia miehiä.

Vierailija
6/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko vielä tuohon, miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
7/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuo olla totta? Minäkin olen väkivaltaisessa suhteessa ollut ja ymmärrän, että lähteminen on vaikeaa, mutta että tuollaista..

Vierailija
8/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, etten enää koskaan löytäisi ketään muuta, sillä itsetuntoni on aina ollut todella huono.

Vierailija
9/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet tämän miehen kanssa koska...?

Vierailija
10/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, etten enää koskaan löytäisi ketään muuta, sillä itsetuntoni on aina ollut todella huono.

Ja sinun on sitten parempi olla tuossa suhteessa kuin yksin?

Vierailija
11/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis täysin kulissisuhde sukulaisten miellyttämiseksi. Olimme molemmat ikisinkkuja, ennen kuin löysimme toisemme. Mä oli kotona viihtyvä ujo hissukka ja mies oli niin tökerökäytöksinen, että sai kerta toisensa jälkeen naisilta pakit, vaikka oli kertomansa mukaan deittaillut pariasataa naista tms. Mies onkin "paperilla" täydellinen puoliso, mutta tarkemman tutustumisen jälkeen aivan hirveä. Luulin myös "kesyttäväni" hänestä normaalimman, mutta näköjään se ei oikein onnistu.

Vierailija
12/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä parodiaa miestensä nyrkin ja ruumisarkun välissä olevista reppanoista? Nyt ei mua ainakaan naurata :(

Vierailija
13/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytös on sairasta. Jätä hänet, ennen kuin on myöhäistä. Varmasti saat paremman miehen itsellesi. Jos et itse uskalla, hae apua, vaikka ensijaturvakodista.

Vierailija
14/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa ja opettele olemaan yksin, onhan se nyt parempaa kuin tuollainen paska. Saat viettää rauhassa aikaa kotonasi tekemällä hauskoja asioita, ei tarvitse maata sikiöasennossa lattialla hakattavana. Oikeasti haloo?

Vierailija
15/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervi! Nyt pää pystyyn.

Vierailija
16/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten miellyttäminen on toki paljon tärkeämpää kuin oma hyvinvointisi, ymmärrän.

Vierailija
17/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli siis tavatessamme normaalin oloinen (joskin sosiaalisesti tökerö ja moukkamainen käytökseltään), komea, siististi pukeutunut, hyvin koulutettu, hyvässä työpaikassa, hyvin tienaavakin. Ja kiinnostuksenkohteemmekin osin täsmäsivät. Mutta hän on ilmeisesti (?) persoonallisuushäiriöinen, lapsuudenkotiinsa vuoksi häiriintynyt, valehteleva, pihi, ahne, tunnekylmä ja todella huonon kotikasvatuksen saanut (piereskelee ja röyhtäilee julkisesti, ei osaa pyytää anteeksi, etuilee jne.). Aika helvatun outo pakkaus. :(

Vierailija
18/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmisestä saa alkuun harhaanjohtavan kuvan. Oikeastaan lähes kaikki osoittautuvat lähemmin tutustuessa erilaisiksi kuin aluksi luuli. Mutta jos löytää itsensä huonosta (ja vielä väkivaltaisesta) suhteesta, sen voi lopettaa.

Vierailija
19/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat kyllä tyhmän kuvan suomalaisesta naisesta

Vierailija
20/25 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tehdä parodiaa miestensä nyrkin ja ruumisarkun välissä olevista reppanoista? Nyt ei mua ainakaan naurata :(

Saatan tehdä jollain tasolla (sanavalinnoilla?) parodiaa omasta elämästäni ja ehkä se tietty mustan huumorin(?) tynkä auttaa mua selviämään tässä tilanteessa. Tosin nyt alkaa olla mitta täynnä. Muutan oikeasti täältä pois ja pian. Vaikka en enää ikinä löytäisikään ketään muuta. Itse ehdotin miehelle, että pidetään kulissi pystyssä, vaikka asuttaisiinkin erillään. Sekin antaa mulle rohkeutta. Ei siis kerrota sukulaistädeille erosta mitään.