Hirveä mies
Mieheni makailee vain sängyllään ja määräilee mua, jos ei pelaa konsolilla tai katso tv:tä tai syö. Kun hän menee syömään, hän kävelee ohitseni ja heittelee tavaroita mua päin tai sotkee huoneen ja käskee mua siivoamaan. Äsken meinasin saada lasipurkista päähäni, mutta onneksi se osui vain seinään. Välillä hän retuuttaa mut käsivarresta tai tönäisee toiseen huoneeseen, monesti potkaisee lisävauhtia potkaisemalla takapuoleeni. Yksi päivä hän tuli seisomaan pääni päälle kengät jalassa (talloi päätäni toisella jalallaan), kun makasin keittiön lattialla sikiöasennossa. Mo esti hän heittelee tavaroitani roskikseen ja saattaa pyyhkiä lattian hyvällä paidallani. Sänkyä en saa itselleni ostaa, vaan mun pitää nukkua olohuoneen nurkassa. Rahasta ei edes ole kyse, sillä mulla on ihan kohtalainen palkka. Hän kutsuu mua päivittäin "p*skakasaksi" ja usein myös "elähtäneeksi lehmäksi". Maksan hänelle hänen koko vastikkeensa ja muista kuluista noin puolet, joten ilmeisesti hän ei ole rahan takia aloitteellinen mahdollisessa erossa. Miksi hän on mua kohtaan niin törkeä ja mitä voisin tehdä, että hän muuttuisi?
Kommentit (25)
Kylläpä alkoi oma suhde äkkiä tuntua normaalilta ja hyvältä (vaikka siinäkin pimeät puolensa on). Lapsia teillä ei kai onneksi ole?
Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Miksi niiden sukulaistätien mielipide on niin tärkeä? No, kunhan nyt eroat ensin...
Joko olet ap noussut sikiöasennosta ja muuttanut pois?
Onko mies jo aloittanut psykoterapian oman itsensä persoonallisuushäiriöiden hoitamiseksi ja lapsuudestaan eheytymiseksi?
Tuo kommentti mukavasti piristi jo ennalta huonoa itsetuntoani...not. :(